حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پایان سیستم عامل Tizen سامسونگ برای موبایل ها؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سیستم عامل تایزن سامسونگ را به یاد دارید؟ محصولی که ابتدا ارایه شد تا بتواند گوشی های لمسی سامسونگ را در آغاز رقابت با iOS و حتی اندروید تامین کند. سپس به سیستم عامل شخصی شده برای مناطق مختلف هند تغییر مسیر داد. حالا اما گویا پایان سیستم عامل Tizen سامسونگ برای موبایل ها است. فروشگاه نرم افزاری این سیستم عامل بسته شده و حالا دیگر تقریبا می توان گفت این سیستم عامل مرده است.

پایان سیستم عامل Tizen سامسونگ

از امسال فروشگاه نرم افزاری تایزن سامسونگ، هم برای کاربران جدید و هم برای کاربران فعلی دیگر در دسترسی نیست. سال گذشته تابستان امسال، این شرکت ثبت نام‌های جدید را بست و فروشگاه را فقط در دسترس کاربران فعلی قرار داد. آنها فقط می‌توانستند برنامه‌های دانلود شده قبلی را دریافت کنند.

Tizen OS

Tizen OS

اما پس از ۱۰ دی ۱۴۰۰ فروشگاه اپلیکیشن تایزن برای همیشه بسته شده است. بنابراین اگر از گوشی هوشمند سری Z سامسونگ استفاده می‌کنید، ممکن است زمان آن رسیده که به اندروید یا iOS بروید. آخرین گوشی سامسونگ Z4 با سیستم عامل تایزن در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، بنابراین یک حرکت مورد انتظار بود.

به نظر می رسد که این شرکت پس از اجرای سری Galaxy Watch 4 امسال روی سیستم عامل Wear OS گوگل، پروژه تایزن خود را کنار می گذارد و تمام ساعت های گلکسی آینده نیز همین کار را خواهند کرد. البته این سیستم عامل شاید برای تلویزیون های سامسونگ استفاده شود.

نظر شما چیست؟ کاربر تایزن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)