حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی عمده بعدی سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ در حال توسعه است

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که پیش‌‎تر در ترنجی خواندید، شرکت گوگل، نسخه نهایی سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ را برای گوشی‌های هوشمند سری “نکسوس” منتشر کرده است. با این‌حال، شرکت گوگل به عرضه این به‌روزرسانی بسنده نکرده است و اطلاعات تازه منتشرشده توسط این شرکت، نشان می‌دهد که گوگل بر روی توسعه به‌‎روزرسانی عمده بعدی سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ کار می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

انتظار می‌رود که به‌روزرسانی بعدی اندروید نوقا ۷٫۰ در چندماه آینده منتشر شود و پست رسمی گوگل، صحت این موضوع را تایید می‌کند:

 در حقیقت، تیم‌ توسعه‌دهنده، کار بر روی به‌روزرسانی بعدی (maintenance release) اندروید نوقا ۷٫۰ را آغاز کرده است و این به‌روزرسانی، مشکلاتی را برطرف خواهد کرد تا سیستم‌عامل اندروید نوقا به ثبات بیشتری برسد.

گوگل تلاش می‌کند تا این به‌روزرسانی را به‌عنوان یک نسخه پیش‌نمایش در پاییز در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد.

همان‌طور که در متن گوگل به آن اشاره شده است، به‌روزرسانی عمده بعدی سیستم‌عامل اندروید نوقا، قابلیت چندانی را برای محصولات جدید به همراه نخواهد داشت و برای حل مشکلات جزئی سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ نظیر برطرف‌کردن “باگ‌‌های عمده” و برطرف‌کردن حفره‌های امنیتی این سیستم‌عامل، عرضه خواهد شد.

آنچه که از صحبت‎های گوگل بیش‌تر جلب‌توجه می‌کند، عرضه به‌روزرسانی عمده بعدی سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ در پاییز (احتمالاً اکتبر) است و اگر شایعات پیشین مبنی بر عرضه نکسوس‌های جدید گوگل در ماه اکتبر را مدنظر قرار دهیم؛ به‌نظر می‌رسد که نکسوس‌های جدید گوگل با به‌روزرسانی عمده بعدی سیستم‌عامل اندروید نوقا ارائه می‌شود. بنابراین، شاید بهتر باشد برای مطلع‌شدن از زمان عرضه نکسوس‌های جدید شرکت گوگل، به زمان انتشار به‌روزرسانی عمده بعدی سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ توجه نماییم. با این‌حال، شایعات مذکور، مدعی شده‌اند که شرکت گوگل از نکسوس‌های جدید خود در ۴ اکتبر رونمایی خواهد کرد.

البته، شایعاتی نیز وجود دارد که از عرضه نکسوس‌های جدید شرکت گوگل در ماه آینده (سپتامبر) حکایت می‌کند. در شایعه منتشرشده آمده است که شرکت گوگل، نکسوس ۵ اینچی و ۵٫۵ اینچی خود را (نکسوس Sailfish و نکسوس Marlin) در ماه سپتامبر با تراشه اسنپدراگون کوالکام در چندین کشور از جمله هند، ارائه می‌دهد. البته در حال‌حاضر، صحت این ادعا مشخص نشده است و باید تا تایید رسمی شرکت گوگل، منتظر ماند.

از جمله قابلیت‌های جدید سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰، می‌توان به تنظیمات سریع جدید در منوی نوتیفیکیشن‌ها، بهبود قابلیت قابلیت “Doze ”، نمایش  منبع نصب برنامه‌ها و تقسیم صفحه‌نمایش برای استفاده از چند برنامه به‌صورت هم‌زمان اشاره کرد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/android-nougat-next-major-update-in-the-works/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.tech

دوستان این قابلیت DOZE فقط رو نکسوسه؟
من این قابلیت رو در ۴ گوشی با اندروید ۶ ندیدم:
نوت۴ـG4- z5- m8

فری

رو نوت ۴ من که هست. نه این که نوشته باشه تو تنظیمات که مثلا doze و فلان
محصوص تمام گوشی هایی هست که از اندروید ۶ به بعد باشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی