حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کورنینگ به ویدیوی منتشرشده از آزمایش خش‌پذیری گلکسی نوت ۷ سامسونگ، واکنش نشان داد

نوشته

7 سال قبل | 66 دیدگاه | مطالب ترنجی

چند روز پیش، ویدیویی از آزمون خراش‌پذیری گلکسی نوت ۷ سامسونگ منتشر شد و در نهایت تعجب، صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ سامسونگ، مقاومت نسبتاً ضعیفی در برابر خط و خش نشان داد. نتایج حاصل از این آزمون، نشان می‌دهد که در سومین مرحله از ۹ مرحله، صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ سامسونگ با خش‌های قابل‌مشاهده مواجه شد؛ این موضوع، کاملاً غیرقابل انتظار بود زیرا بسیاری از گوشی‌های هوشمند دیگر در مرحله ششم، دچار خط و خش قابل مشاهده می‌شود و انتظار نمی‌رفت که مقاومت پوشش گوریلا گلاس ۵ تا این حد، نا مناسب باشد. با این‌حال، کورنینگ به ویدیوی منتشرشده از آزمایش خراش‌پذیری گلکسی نوت ۷ سامسونگ، واکنش نشان داده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

آنچه که در گلکسی نوت ۷ جلب‌توجه می‌کند، استفاده از پوشش محافظ گوریلا گلاس ۵ است و این گوشی به‌عنوان یکی از اولین محصولات رده‌بالا با این لایه محافظ، ارائه شده است. این، در حالی است که صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ در یک آزمون خش‌پذیری، مقاومت بسیار کم‌تری در مقایسه با صفحه‌نمایش گلکسی اس ۷ سامسونگ با پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلاس ۴ از خود نشان داده است. خش‌های صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ سامسونگ، توسط یک قطعه فلزی با سختی ۳ در مقیاس موس، ایجاد شده است و همان‌‎طور که در ویدیو نشان داده شده است، تنها یک مرحله از پلاستیک، سختی بیش‌تری دارد.

corning-responds-to-samsung-galaxy-note-7-scratch-test-video-507492-2

با این‌حال، این موضوع باعث شده است تا کورنینگ نسبت به آزمایش انجام‌شده، واکنش نشان دهد و نتیجه حاصل در آزمایش انجام‌شده را غیرمنطقی بداند. دو مدیر اجرایی کورنینگ، اعلام کرده‌اند که این آزمون، در شرایط کاملاً کنترل‌نشده صورت گرفته است و عوامل متعددی، می‌تواند نتیجه این آزمون را تحت‌تاثیر قرار داده باشد.

Galaxy-Note-7-Gorilla-Glass-5-Scratch-Test-2

مدیران اجرایی کورنینگ، مدعی شده‌اند که ممکن است فشار زیادی به صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ وارد شده باشد و این‌گونه، خط و خش بر روی صفحه‌نمایش بر جای بماند. مدیران اجرایی این شرکت، اعلام کرده‌اند که صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ سامسونگ، سخت بوده است و این موضوع، باعث شده تا چیزی شبیه به خش بر روی صفحه‌نمایش، بر جای بماند؛ در حالی‌که در واقعیت، اینگونه نیست.

Galaxy-Note-7-Gorilla-Glass-5-Scratch-Test-1

به هر صورت، عوامل محیطی، نتیجه آزمون خش‌پذیری گلکسی نوت ۷ سامسونگ را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و این موضوع، غیرقابل انکار است. با این‌حال، پیش‌تر، همین آزمون بر روی صفحه‌نمایش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج انجام شده است و لزومی ندارد که عوامل محیطی را تنها عامل مقاومت پایین صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ سامسونگ در برابر خط و خش، بدانیم!

[aparat]http://www.aparat.com/v/vYMSb[/aparat]

آزمون انجام‌شده برخلاف ادعای مدیران اجرایی کورنینگ، نشان می‌دهد که استفاده از لایه محافظ کورنینگ گوریلا گلاس ۵ بر روی صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ سامسونگ، ماندگاری صفحه‌نمایش فبلت سامسونگ‌ را افزایش داده است اما نمی‌تواند از برجای ماندن خط و خش، جلوگیری نماید. به همین جهت، توصیه می‌کنیم که حتما از یک محافظ دیگر استفاده نمایید.

gorilla-glass-5-test-840x619

[su_button url=”http://www.androidauthority.com/corning-responds-samsung-galaxy-note-7-scratch-test-video-711210/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]androidauthority[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
66 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

منظور از اوضاع کنترل شده چیه ؟؟ مگه صفحه گوشی تو حالات کنترل شده خط و خش ورمیداره ؟؟؟ صفحه باید در حالات اتفاقی از خودش مقاومت نشون بده
مثل این میمونه گوشی از دست آدم بیفته بعد لب پریدگی ایجاد بشه بعد بگن این که تو تست در شرایط کنترل شده هیچیش نشد حالا منظور از کنترل شده حتما رو فرش انداختنش سالم ورش داشتن
وقتی میگن مقاوم در مقابل خط و خش یعنی باید در مقابل هر فشاری که باعث خط انداختن بشه مقاومت از خودش نشون بده
ممکنه کلید شما تو جیبت فشار زیادی وارد کنه به صفحه گوشی خط بندازه ،حالا منظور از کنترل شده شاید یه استاندارادیی دارن واسه خودشون که معلوم نیست چی هستن

Mostafa

منم بودم میزدم زیرش تا فروش گوشیم کم نشه حق داره
دروغ یه چیز عادی شده برای بعضی شرکتها از این تست تا
زد آبی گالکسی اکتیو :negative:

JAGUAR

سامسونگ تنها مشتری کورنینگ نیست!
الجی
اچ تی سی
اپل
یه سری شرکت های چینی
همه از گوریلا گلس برای پرچمداراشون استفاده میکنن اپل حتی برای مک بوک هاشم استفاده میکنه.

Nokia.king

الان چه ربطی به سامسونگ داشت فقط تیتر رو میخونید سریع میاید که ترول بازی در بیارید ترول بازی خون تون کم شده زیر خبرای دیگه والا روزی صدتا منتشر میشه دریغ از یه کامنت . این شرکت جدا هست و همه شرکتها مشتریش هستن اگر مشکلی باشه برای همه گوشی هایی که از این گلس استفاده میکنن پیش میاد . سونی اچ تی سی اپل ال جی همه از اخرین نسل استفاده میکنن و فرقی نداره همه همین مشکل رو خواهند داشت . اکتیو مشکلی در خط تولید بود رفع شد . بهتر از شرکتهای هست که از پایه مشکل داشتن و نتونستن درستش کنن اخرش گفتن نبرید زیر اب

ramin bazr

سونی از گوریلا گلس استفاده نمیکنه…

peyman2514

داداش فقط نوت ۷ از اخرین نسل گوریلا گلس استفاده میکنه بقیه از نسل قبل که میشه ۴ استفاده میکنن.فعلا فقط نوت۷ از گوریلا گلس ۵ استفاده میکنه اچ تی سی ۱۰ مثلا نسل ۴ رو داره.شاید تو نسل ۵ ایراداتی داره که بعد ها رفع بشه

Gooooogle

اینا همشون چرته باید از فنای سونی واقعیتو بپرسی سونی بازا نظری ندارید امین تو چطور :negative: :negative: :scratch:

Amir.M98

چرت!صفحه نمایش S7 Active و موتو X مقاوم در برابر شکستن بودن،ولی مقاومتشون در برابر خط و خش کم بود،گوریلاگلس ۵ هم تبلیغاتش سر مقاومت بالاش در برابر شکستن هست نه خط خش،پس طبیعی هستش که به پلاستیک نزدیکتر باشه،در ضمن ۳۰ تا تلفن همراه توسط همین اقا با همین شرایط تست شده،چطور اونا کنترل شده بودن این نبوده شرایطش!خب شاید در برابر خش پذیری پسرفت داشته گوریلا گلس و محصولاتی که ازش استفاده میکنن و چیزی که بیشتر نگران کننده است برای استفاده کننده همین خط و خش هستش ولی دراپ تست نوت ۷ رو ببینید متوجه میشین که برخلاف S7 که با اولین ضربه دیگه قابل استفاده نبود،نوت ۷ تونست رتبه ی ۱ رو تو مقاومت بدست بیاره،حالا فاکتور بگیریم از بعضی چیزاش،این واکنششون واقعا بیجا بود،خش پذیره دیگه اقا جان!!

beni.chalton

اینا همش چرته واسه این دیدن نوت هفت داره خیلی خیلی فروش میره میخوان خرابش کنن،من اس هفت رو کلید کشیدم روش هیچیش نشود چاقو کشیدم روش هیچیش نشود اون وقت این که دیگه گوریلا گلاس ۵ روش هست،این یارو معلومه از سامسونگ خوشش نمیاد در کل طرف خیلی تابلو هست واسه تین کلیپ خیلی پول گرفته تا این کلیپ رو بسازه تا مانع فروش خوب نوت هفت بشه،ولی سامسونگ با این چیزا خراب نمیشه،بعد یه عده میان میگن دروغ واسه بعضی از شرکت ها عادی شده مثل اکتیو،تو برو برند سونی تون رو جمع کن که کلا سالی پنجا هزار تا فروش داره،گوشی های سونی ۵ سال از سامسونگ عقب هست ۲ سال هم از برند های دیگه.

Amir.M98

اره تو راست میگی،منطقت منو کشته!!۳۰ تا گوشی قبلیش که سامسونگ هم بوده بینشون هم کشک بودن،خوبه اول ویدئو میگه که من عاشق اندروید هستم و اگر از تستام نوت ۷ سالم بیرون بیاد به عنوان گوشی روزمره ام ازش استفاده میکنم!!

MOAZEZ

از این انتظار زیاد نداشته باش. مقایسه رو با چشمش میبینه میگه دروغه چه برسه به اینجور ویدئوها. ولی خب جای نگرانی نیست ایشون چندروز پیش قول داد هرکی سامسونگ میخره از جیبش براش گارانتی کنه.

fouzhan

عزییز جری خودش گلسی اس ۷ ادج داره چرا داره داستان سرایی میکنی واسه خودت تو ام با ی سری از افراد این سایت هیچ فرقی نداری که میگن سایتای x یا y جیره خوارن دیگه!!!
طرف اگه پول گرفته بود نمیومد از استحکام گوشی تعریف کنه یا راجب محافظ دوربین تیکه بندازه ب z5 پرمیوم!!

Samsung--Electronics

سلام دوست عزیز :bye:
این تست راست راست هست . :yes: :yes: خود این فرد هم گوشی اصلیش اس۷اج هست . :whistle:
مشکل نوت هم نیست . :yes: مشکل کورنینگ هست که اومده مقاومت در برابر شکستن رو فدای مقاومت در برابر خش کرده . :negative: :negative:

saber133

یعنی چی؟؟؟؟ گوریلا گلاس ۴ در اس ۷ درسته باعث میشد پشت گوشی خط بیفته و مقاومت بالایی نشون نداد ولی حداقل جلوی گوشی خیلی خوب بود مقاومتش بعد الان نوت ۷ که گوریلا گلاس ۵ داره به جای اینکه پیشرفت کنه پسرفت کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مسخره بازیه که کی تو این دوران از ضد خش استفاده میکنه تازه به خصوص صفحه های خمیده ای که اصلا حس گوشی تاز بین میره با یک لایه بر آمدگی … گوریلا گلاس ۵ زدن چی بود پس فقط اسم؟

hamedj2

متاسفانه چه بخوایم چه نخوایم این مشکل در نوت ٧ هست و شاید تاثیری در فروش آنچنان نداشته باشه اما خیلی ها مثل من رو نا امید کرد چون عادت استفاده از محافظ صفحه نمایش ندارم و از همه مهم تر از محافظ های صفحه خمیده به هیچ عنوان خوشم نیومده و هر کدوم یه مشکل داشتن، من خودم اس ٧ ادج ندارم اما دختر خالم داره و مخافظ استفاده نمیکنه و اصلا هم رعایتش رو نمی کنه و یه دونه خش هم بر نداشته اما بعید می دونم نوت ٧ بتونه اینطور دووم بیاره

Nokia.king

در استفاده عادی خش نمیوفته ببین با تیغ و الماس افتاده به جون گوشی خب معلومه خش میوفته یکمم میشه گفت آخه نسل جدید امکان نداره پس رفت کنه گوریلا گلس پنج خیلی مقاومت داره

MOAZEZ

مقاومتش یکم از پلاستیک بیشتره،یعنی ممکنه تو جیب شلوارتم خش بیفته.

Nokia.king

والا این مورد اگر باشه فک نمیکنم ربطی به سامسونگ پیدا کنه چون اون اومده آخرین نسل از این شیشه ها رو‌استفاده کرده ولی بازم میگم به این راحتی خط نمیوفته من قبلا گلکسی کور داشتم اصلا روش ننداخته بودم گلس خط هم نیوفتاده هیچوقت بستگی به نگهداری داره درضمن این صفحه درمقابل شکستگی مقاومه ولی هنوزم بنظرم گوشی های موتورلا محکم ترن .درمورد اس هفت اکتیو یه مشکل توی خط تولید بود که رفع شد . از پایه که مشکل نداشت که اخرشم بگه نبرید زیر اب .

arabian men

سلام بعد از ماه ها باز اومدیم نظر بدیم ب نظر من کسی ک ویدیو رو ساخته کاملا منصفانه برخورد کرده با نوت ۷ذو هیچ شرایط کنترل شده ای درکار نیست گوریلا گلس ۴ عالی بود درست ولی همیشه شرکتا ت ارتقا دادن محصولاتشون خطا کردن اینم یکی دیگ از اون شرکتاس شاید تو ابعاد دیگه مقاوم تر شده باشه ولی تست خش پذیریش انکار ناپذیر بود و نا امید کننده اونم از دکمه ی هومش ک مث اس ۷ داغونه درضمن لنز دوربین و مقاومتش در برابر خم شدن خوب بود از حق نگذریم.

Blue Tech

من موندم چرا ژیاومی سر ردمی پرو میاد دکمه رو از جنس سرامیک میزنه ولی سام باید اینجور ضعیف کار کنه رو پرچمدار اژدهاش 🙁 🙁 🙁 🙁 :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

Nokia.king

باید بهش اعتراض کرد تا این حور مشکلات رو رفع کنه واقعا حیف این گوشی به این کاملی که بخاد مشکلات اینجوری داشته باشه

Blue Tech

آره والا سام سره اکثر بخشهای نوت ۷ از بهترین ها استفاده کرده
کلی امکانات بی نظیر سحت افزاری و نرم افزاری رو باهم جمع کرده واقعا حیفه که چنین نقطه ضعف کوچیک اما چشمگیر و دردسر سازی داشته باشه
راستی الان اگه گلس بندازیم رو سنسور اثر انگشت دیگه کار نمیکنه!؟

jaredy

:))

Gooooogle

:bye: :bye: :bye:

Nokia.king

این مشکل اگه باشه برای همه گوشی های امسال پیش میاد ال جی سونی اچ‌تی سی اپل همخ از گوریلا گلس استفاده میکنن بازم میگم در استفاده عادی ب راحتی خط نمیوفته گرچه از آهن هم بزنه باز مردم گلس میندازن روش چون وسواس دارن

ramin bazr

سونی از گوریلا گلس استفاده نمیکنه…

MOAZEZ

سونی از دراگون تریل استفاده میکنه که در مرحله۷ هم خط نیفتاد

Nokia.king

دراگون تریل مقاومت درمقابل شکستگیش از گوریلا پنج خیلی کمتره

beni.chalton

خخخخ سونی مگه هنوز هست؟سونی رو با برند بزرگ سامسونگ مقایسه نکن

MOAZEZ

چالتون اسم جدیدتو گذاشتم شرکت چااتون نگین همراه چون میخوای گوشی بچه هارو گارانتی کنی.

Blue Tech

والا من که گیج شدم کورنینگ بعد گوریلا گلس ۳ فعالیتش رو در زمینه ی خش پذیری کم کرد و بیشتر به مقاومت توجه کرد که البته موفق هم بود ولی اینکه بخواد تو خش پذیری یه همچین پس رفتی داشته باشه…
نمیدونم چه توجیحی داره
لطفا این دراپ تست رو هم پوشش بدین
http://www.phonearena.com/news/Who-will-survive-The-Samsung-Galaxy-Note-7-takes-on-the-Apple-iPhone-6s-in-a-drop-test_id84316

Nokia.king

اره خش پذیریش از اس هفت بیشتره لنز خط نیوفتاد درمقابل حرارت هم مقاوم بود که گفت از موتو زی مقاوم تره ولی تست سقوط واقعا خوب عمل کرده و نشکنه بنظرم خش پذیری بهتره تا بشکنه .چون خش پذیری با یه گلس حل میشه .و از این نظر. بهتر گوریلا نسل ۴ هست .

Blue Tech

قبول دارم خش پذیری با یه گلس حل میشه و مقاومت مهم تره ولی سنسور اثر انگشت رو چه باید کرد

Gooooogle

اثر انگشت به همین راحتی خش نمیوفته کدوم احمقی با کاتر میوفته به جون گوشی دوستایه من بیشترشون اس ۷ دارن دکمه هوم گوشیشون هیچی نشده نیاز بود بگید عس بدم

far_zad

Blue Tech

علت مقاومت کمتر گوریلا ۵ تو ضربه تو نوت۷ لبه های خم هست. اگه گوشی عادی بود مطمئنا میتونس تو دراپ تست هم نشکنه.

اما در مورد دکمه هوم. تنها چیزی که نباید نگرانش باشی همینه. الیته من قبول دارم استفاده از شیشه تو دکمه هوم میتونه جلو آسیب احتمالی رو بگیره اما هیچ موقع تو استفاده عادی این دکمه خراب نمیشه که اثر انگشت از کار بیفته. من ۳ ساله نوت۳ دارم فقط یه خط بسیار باریک روش افتاده که اونم فقط زیر نور قابل تشخیصه.

Blue Tech

فرزاد جان من نگفتم مقاومت مشکلی داره که مقاومتش که اتفاقا عالی
مشکل خش پذیری الان تنها مشکلشه

far_zad

من در مورد شکستن صفحه صرفا توضیحی در مورد ویدیو شما گذاشتم. میدونم شما چیزی در این مورد نگفتی

بیشتر کامنت من خطاب به نگرانی شما از بابت دکمه هوم بود.
اما در خصوص خش پذیری، من به شخصه سعی کردم از محافظ استفاده کنم. البته الان چند ماهیی تو نوت۳ استفاده نمیکنم و مشکلی نداشته.
ولی در کل من فعلا اعتمادی به نوت۷ از این لحاظ ندارم و برا همین محافظ رو حتما خریداری میکنم.

Gooooogle

من به شخصه خودم این گوشیو بگیرم اول یه گلس برای صفحه نمایش و پشت گوشی میگیرم دکمه هوم هم با گلس می پوشونم از عنبیه استفاده میکنم بعد یه قاب شیک و مجلسی هم براش میخرم 🙂 🙂

ولی انصافا مقاومتش در برابر خم شدن عالی بود این جری دستاش خیلی قوی هست لنز دوربینم که اصلا خش نیوفتاد کسی میدونه جنس لنز دوربین از چیه ؟؟ :unsure: :unsure:

Gooooogle
Blue Tech

احتمال زیاد سافایر یا همون یاقوت کبوده جنس دوربین

Just Sony ??

بازم توجیح میکنن…
خواهیم دید سونی اپل این ایراد ها رو خواهند داشت

m@93

سونی که خودش سر تا پا ایراده :whistle:

MOAZEZ

ایراد از این بالاتر که مقاومت خش پذیری صفحه نمایش در حد پلاستیک باشه؟!! پریمیوم در مرحله۷ هم خط نیفتاد

Nokia.king

یعنی گوریلا نسل پنج که روسونی باشه با گوریلا پنج روی نوت فرق داره ؟؟ لابد برای سونی سفارشی میزنه آخه تعداد بالا سفارش میده برا شرکت کورنینگ سود سرشاری داره :wacko:

i_love_quality

کی گفته سونی از گوریلا گلس استفاده میکنه؟!
سونی هیچوقت از گوریلا گلس استفاده نکرده
قبلا از دراگون تریل میگرفت الان رو دقیق نمیدونم
اما هر چی که هست مقاوت فوق‌العاده بالای شیشه پشت و جلوی گوشی در برابر خط و خش هست تا جایی هم که یادمه توی همین تست که جری روی Z5 Premium انجام داد روی آخرین درجه اش هم خط نیفتاد!
روی فریم دور گوشی هم هیچ خطی نیفتاد
دیجیکالا هم در بررسی Z5 Premium گفته که خیلی خیلی مقاومه هست

اما خب Z5 Premium هم کاملا بی نقص نیست و محافظ لنز دوربین ضعیف هست امیدوارم در پرچمدار جدیدش این مشکل رفع شده باشه

beni.chalton

۳۰% سهام گوریلا مال سامسونگ هست

MOAZEZ

ما گوشی بدون گارانتی بخریم میگن شما گارانتی میکنی. درسته؟!!

شاهرخ حسینی

به نظرمنم این خبر صحت نداره آخه مگه میشه :unsure: مگه داریم؟؟؟؟ :wacko:

back_uP Amir

ویدئو یعنی هر آزمایشی رو سامسونگ انجام دادن اعتراض کرد از اون ضد آب نبودن ا ۷ اج و خش افتادن نوت ۷

Gooooogle

شما اول بدون چی به چی هست قاطی نکردی بعد بیا ایراد بگیر :negative: :negative:

back_uP Amir

همون که شما فهمیدی چی بچیه کافیه ناااز. سامسونگ= زیراکس

erfan

عزیزان نظر دهنده..اصلا تا اخر خوندین؟؟(ماندگاری صفحه‌نمایش فبلت سامسونگ‌ را افزایش داده است اما نمی‌تواند از برجای ماندن خط و خش، جلوگیری نماید. )همیشه هر متنو تا اخر بخونین..خودش گفته مقاومت رفته بالا نگفتیم ک خش گرفتن کم میشه.. :rose:

Mohammad Xperia

مشکل از خط تولیده :whistle: :whistle:

saeed biglari

انتقاد اول به سایت وارده چون این ویدیو مال ۳ روز پیش از دیروز لینک داده شد اما ویدیو گذاشته نشد تا الان که بلافاصله دراپ تست پوشش داده میشه یکم عجیبه انتقاد به سایت از فن های دلسوز تقاضا میشه پاسخ نزنن.
شرایط برای همه ی گوشی ها یکسانه همینطور که خط افتادن لنز و پریدن رنگ با کلید و اینا مایه ی تاسفه خط افتادت با لول ۳ هم مایه تاسف هستش به دلیل خمیدگی صفحه گلس مناسب حداقل برای شهرستانا پیدا نمیشه پس باید حواستون خیلی خیلی جمع باشه دوست داشتم ببینم ایا این همه توجیح که در کامنت های بالا شد اگر فن های دیگه برای محصولاتشون انجام میدادن همین توجیح هارو ایا مورد تمسخر قرار نمیگرفتن؟؟؟

Nokia.king

مهم مقاومته در مقابل شکستن خش با گلس حله . کسی توجیه نکرد کاملا منطقی مشکل پذیرفته شده حداقل فن های سامسونگ هیچوقت چشم روی مشکل نمیبندن برخلاف فن های اپل که خودتون هم خوب میبینید

saeed biglari

دوست من الان دراپ تستشم دیدما نگو که نشکست که اصن نا امیدم میکنی

i_love_quality

واقعا مقاومت ضعیفی داره این مورد وقتی خودش رو نشون میده که بدونید گوشی هایی هم بودن که در سختی ۱۰ ام هم هیچ خط و خشی بر نداشتن!
اما با نظر یکی از دوستان موافقم بنظرمن هم برای این که مقاومتش در برابر شکستن بالا بره شیشه اش رو نرم تر و پلاستیکی تر کردن تا کمتر بشکنه اما سختیش اومده پایین و راحت خط و خش بر میداره!

در ضمن سونی از گوریلا گلس استفاده نمیکنه و معمولا از گلس های دراگون تریل استفاده میکنه که عملکرد بسیار بهتری دارن اپل هم از دراگون تریل استفاده میکرد قبلا الان رو نمیدونم
این رو در پاسخ بعضی دوستان گفتم که میگن همه شرکت ها از جمله سونی از کورنینگ گوریلا گلس استفاده میکنه

Mohammad Reza

کدوم گوشی ها در سختی ۱۰ چیزیشون نشده؟؟تا اون جایی که من یادمه فقط الماس که سخت ترین مادست،ضریب سختیش دهه.

MOAZEZ

جای نگرانی نیست،چالتون گارانتی میگنه گوشیاتونو.

jaredy

:))))))))))))

Mohammad Xperia

?????? :yahoo:

alireza-asol

اومدن مقاومت در برابر ضربه رو بیشتر کنن شیشه حالت پلاستیکی تری به خودش گرفته برای همین خط میوفته
همه گوریلاگلس های نسل ۴ که توسط جری تست شدن دقیقا مثل هم عمل کردن. شرایط کنترل شده چیه دیگه‌…

Mohammad Reza

برای من ای که از محافظ صفحه استفاده نمی کنم خیلی بد شد. من گوشیم خیلی میفته ولی تاحالا با گوریلاگلس ۴ برای خود صفحه هیچ مشکلی براش پیش نیومده فقط نوار فلزی دور گوشی چندتا خش و فرورفتگی جزیی داره.کاش گلس روی گوشی قابل سفارشی سازی بود

Ho3ein

توجیهات رو 🙂

خیلی بد شد.دید خوبی نسبت به نوت ۷ داشتم اما داره ایراداش کم کم رو میشه

REZA

یادمه تو نظر سنجیه گفتم فوق العاده ولی تو کامنتش گفتم یچیز بین عالی و فوق العاده!ولی عالی رو هم پس میگیرم!

تو اس ۷ خش نمیگرفت ولی زود صفحه نابود شد تو افتادن اول ولی این نمیشکنه از اونورم خوب خش خشی میشه!
یه تست از امج دیده بودن یارو با چاقو میخواست پشت گوشی و خش خشی کنه بزور تونست!تو دراپ تست اچ تی سی ۱۰هم ۳۲بار افتاد تا ال سی دی سوخت،واسه همین چیزاس که میگم ال سی دی بهتره!

Navid

S4خواهرم بدون محافظ صفحه بعد چندسال کوچکترین خط و خشی نداره اما نوت ۴ من و اس۶ اج داداشم براحتی همون روزای اول پر خطو خش شد گول تبلیغات رو خوردم رو صفحش محافظ نزدم گوریلا گلاس از نسخه ۴ به بعد خراب کرد و کسی هم صداشو در نیورد سامی و الحی و… نداره محافظو بچسبونیین منم یکی دوتا مقاله تو این سایت و سایت همسابه در مورد مقادمت بالای گوریلا گلاس و عدم نیاز به محافظ صفحه رو خوندم و این شد که گوشی خودم و چند نفرو خش خشی کردم 😥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی