حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست برای اچ‌تی‌سی ۱۰ و اچ‌تی‌سی A9 منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت اچ‌تی‌سی، به‌تازگی به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست سیستم‌عامل اندروید را برای دو مدل از جدیدترین محصولات خود، اچ‌تی‌سی ۱۰ و اچ‌تی‌سی A9 منتشر کرده است. عرضه به‌روزرسانی امنیتی جدید برای گوشی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی توسط Mo Versi، مدیر اجرایی مدیریت تولید شرکت اچ‌تی‌سی در صفحه توئیتر اعلام شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

به‌روزرسانی امنیتی جدید اچ‌تی‌سی  ۱۰ و اچ‌تی‌سی A9  برای ۱۵ آگوست (۲۵ مرداد ماه) تایید شده است و تا به‌حال، برای بسیاری از کاربران ارائه شده است. با این‌حال، باید توجه داشته باشید که به‌روزرسانی امنیتی در حال‌حاضر تنها برای مدل‌های آنلاک و بدون قرارداد اچ‌تی‌سی ۱۰ و اچ‌تی‌سی A9 در دسترس است.

شرکت اچ‌تی‌سی در ماه ژوئن، به‌روزرسانی امنیتی سیستم‌عامل امنیتی را برای اچ‌تی‌سی  ۱۰ منتشر کرد اما بنابر دلایل نامشخصی، به‌روزرسانی ماه جولای منتشر نشد. به‌روزرسانی تازه منتشرشده، شامل به‌روزرسانی امنیتی مربوط به ماه آگوست و به‌روزرسانی مربوط به جولای است؛ البته همان‌طور که گفته شد، فعلاً تنها در دسترس مدل‌های آنلاک قرار دارد و شرکت سازنده، زمان ارائه آن‌را برای مدل‌های تحت‌ قرارداد مشخص نکرده است.

انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی برای محصولات تحت قرارداد از شرکت اچ‌تی‌سی، به یک مشکل جدی تبدیل شده است. رئیس اچ‌تی‌سی در ایالات‌متحده، جیسون مکنزی در اکتبر سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که تایید به‌روزرسانی‌های امنیتی با توجه به زمان لازم برای بررسی و تایید آن‌ها توسط اپراتورها، غیرواقعی است و این موضوع، باعث شده است تا به‌روزرسانی‌ها با تاخیر ارائه شود. به همین جهت، شرکت اچ‌تی‌سی، به به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه متعهد نیست؛ البته این موضوع تنها برای محصولات اچ‌تی‌سی مطرح نیست سازندگان دیگر نیز برای عرضه به‌روزرسانی برای محصولات تحت قرارداد خود، باید مجوز دریافت نماید.

به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست (همان‌طور که از نام این به‌روزرسانی، مشخص است) امنیت گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی را افزایش می‌دهد؛ بنابراین، نباید انتظار تغییر خاصی را در این به‌روزرسانی‌ها داشته باشید. به‌روزرسانی‌های امنیتی، بیش‌تر شامل تغییراتی است که از نظر کاربران، دور می‌‎ماند اما آسیب‌پذیری‌های امنیتی سیستم‌عامل اندروید را که ممکن است با سوء استفاده هکرها به لو رفتن اطلاعات کاربران بیانجامد، برطرف خواهد کرد. بنابراین، دریافت این به‌روزرسانی‌ها برای کاربرانی اهمیت دارد که به‌طور مداوم به سرویس‌های آنلاین دسترسی دارند و از گوشی‌هوشمند خود برای پرداخت‌های مختلف، استفاده می‌کنند.

اعلانیه به‌روزرسانی ماه آگوست باید تا به حال، در گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی ۱۰ یا اچ‌تی‌سی A9 شما به نمایش درآمده باشد؛ با این‌حال، می‌توانید به‌صورت دستی و با مراجعه به بخش تنظیمات از تنظیمات، برای دریافت این به‌روزرسانی این به‌روزرسانی اقدام نمایید. در صورت عرضه به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست برای گوشی شما، ترنجی را در بخش نظرات آگاه نمایید.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2015/10/htc-president-monthly-security-updates-are-unrealistic.html” target=”blank”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAGUAR

عقبی HTC داداش ولی همین که منتشر میکنی لایک داره :good:

tonypb

بله.
این بروزرسانی برای منطقه امریکا اومده.باگ کوادروتر هم فیکس شده در این بروزرسانی.
۲ هفته پیش سکیوریتی پچ جولای برای سایر مناطق غیر از امریکا از جمله اروپا و خاورمیانه (گوشی خودم هم) اومد.
که مثل این که برای امریکا مستقیم جولای skip شده و آگوست رو گرفته. در xda گفته شده به زودی برای سایر مناطق خواهد آمد.

maxoz

من بروز رسانی رو روی۱۰ دریافت کردم
حدود ۳۶۰ مگا بایته

rasol rezaei

دوست عزیز اون بروزرسانی با این فرق داره منم htc10 دارم اما برای مناطق خاورمیانه تا هفته دیگه منتشر میشه

Amir.M98

دوستان چجوری میشه به htc اطلاع داد که تو یه اپدیت قابلیت توقف و ادامه ی فیلم برداری رو برگردونه؟

rasol rezaei

سلام دوست عزیز
اگه تو تویتر فعالیت داری میتونی با مسئول های htc صحبت کنی خوبیش اینه که جوابتو میدن یکی از دلایل اینکه من htc میگیرم این هست حداقال میتونم با یه مسئول از کمپانی صحبت کنم و جواب سوال هام رو بگیرم . اکانت @urbanstarta متعلق به جف گوردون یا @htchelp یا از خود سایت با پشتیبانی آنلاین ارتباط برقرار کنی
تنها بدی اینه که تو کشور ما پشتیبانی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی