حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت گلکسی تب S3 9.7 سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

شایعه شده است که سامسونگ، یک تبلت جدید را به‌عنوان بخشی از سری گلکسی تب S عرضه خواهد کرد و بخشی از مشخصات و تصاویر این محصول نیز فاش شده است. به‌تازگی، یک تبلت ناشناخته، تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت کرده است و گمان می‌رود که این محصول، گلکسی تب S3 9.7 باشد. برای جزئیات بیشتر درباره تبلت جدید سامسونگ در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

برخی از شایعات، احتمال داده‌اند که سامسونگ، ممکن است تبلت گلکسی تب S3 9.7 جدید خود را در اوایل ماه سپتامبر (شهریور ماه) معرفی نماید و به احتمال زیاد، محصول جدید سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 در ۴ تا ۹ سپتامبر در شهر برلین معرفی خواهد شد. گمان می‌رود که این تبلت به همراه ساعت‌مچی هوشمند Gear S3 ارائه شود.

samsung-galaxy-tab-s3-9-7-may-have-passed-through-the-fcc-507120-2

لیست‌شدن تبلت جدید سامسونگ در FCC، جزئیات چندانی را از این محصول فاش نمی‌کند و تنها، ابعاد ۲۳۷٫۱ در ۱۶۸٫۸ میلی‌متری گلکسی تب S3 9.7 را ارائه می‌دهد. تصویر به‌دست‌آمده، دو پین را در پشت این تبلت نشان می‌دهد که همانند گلکسی تب S2 9.7 است.

گلکسی تب S3 9.7  با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌‎آمپر بر ساعت، عرضه خواهد شد

گفته می‌شود که این تبلت با چندین قابلیت ارتباطی از جمله پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات، بلوتوث ۴٫۲، جی‌پی‌اس و NFC عرضه خواهد شد. هم‌چنین، فرکانس هسته‌های پردازشی آن، ۱٫۶ گیگاهرتز است. با توجه به این موضوع که مشخصات گلکسی تب S3 9.7  به‌طور رسمی اعلام نشده است، شایعات فاش‌شده ازمشخصات این تبلت، چندان صحت ندارد و باید تا تایید رسمی، منتظر ماند.

اطلاعات چندانی درباره گلکسی تب S3 9.7 در دسترس نیست اما برخی شایعات، مدعی شده‌اند که این تبلت به یک نمایشگر ۹٫۷ اینچی سوپرآمولد با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل، سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی مجهز شده است. ظرفیت باتری بنابر شایعات، ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است و سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو به‌همراه یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی، دیگر مشخصات این تبلت را تشکیل می‌دهد. در حال‌حاضر، قیمت این محصول مشخص نشده است و نمی‌دانیم که تبلت جدید سامسونگ در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود. با این‌حال، عرضه گلکسی تب S3 9.7، تنها در دو رنگ سفید و مشکی، پیش‌بینی می‌شود.

برای اطلاع، یک مدل جدید از تبلت گلکسی تب S2 9.7 به تازگی برای کاربران اپراتور T-Moile عرضه شده است و این تبلت، از یک صفحه‌نمایش ۹٫۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل، استفاده می‌کند. تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ به‌همراه واحد گرافیکی آدرنو ۵۱۰ به این تبلت، قدرت می‌دهد. هم‌چنین، مدل جدید تبلت گلکسی تب S2 9.7 به یک باتری ۵۸۷۰ میلی‌آمپر مجهز شده است و سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ بر روی این محصول، خودنمایی می‌کند. مشخصات‌فنی فاش‌شده گلکسی تب S3 9.7 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/samsung-galaxy-tab-s3-9-7-may-have-passed-through-the-fcc-507120.shtml”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG _ The Best Brand

خیلی خوبه ، مانند نسل قبلیش بهترین خواهد بود B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی