حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر جدیدی از ساعت‌مچی هوشمند میزو فاش شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شایعات زیادی از ساعت‌مچی هوشمند میزو منتشر شده است؛ با این‌حال، شرکت سازنده تاکنون از ساعت‌مچی هوشمند جدید خود به صورت رسمی، رونمایی نکرده است. به‌تازگی، تصویر جدیدی از ساعت‌مچی هوشمند میزو منتشر شده است که طراحی این محصول را فاش‌ می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

تصویر جدید ساعت‌مچی هوشمند میزو در یکی ازشبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده است و پشت ساعت‌مچی میزو را به همراه لوگوی شرکت سازنده، نشان می‌دهد. همانند تصاویر دیگری که از ساعت‌مچی هوشمند میزو منتشر شده است، این محصول در مقایسه با دیگر ساعت‌مچی هوشمند سازندگان دیگر، چندان طراحی خاصی ندارد که جلب‌توجه نماید؛ با این‌حال، مانند بسیاری از محصولات میزو، طراحی آن، جذاب و دوست‎داشتنی است.

این تصویر، نشان می‌دهد که ساعت‌مچی هوشمند میزو با بدنه فلزی طراحی شده و برای بندهای محصول جدید میزو، از چرم استفاده شده است. با این‌حال، پیش‌تر، اطلاعاتی از یک مدل دیگر ساعت‌‎مچی هوشمند میزو با بندهای فلزی منتشر شد و این موضوع، نشان می‌دهد که ساعت‌مچی هوشمند میزو در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد؛ یک مدل از بندهای فلزی استفاده می‌کند و مدل دیگر با بندهای چرمی، ارائه خواهد شد.

gsmarena_001 (2)

علاوه‌براین، تصویر جدید ساعت‌مچی هوشمند میزو از یک محصول فشرده حکایت دارد و همان‌طور که مشاهده می‌کنید؛ دکمه‌های ساعت‌مچی نیز در یک طرف صفحه‌نمایش، جای گرفته است. همان‌طور که احتمالاً در جریان هستید، ساعت‌‎مچی هوشمند میزو بنابر شایعات منتشرشده، با تراشه Rockchip RK6321 با دو هسته پردازشی Cortex A5 ارائه خواهد شد. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که ساعت‌مچی هوشمند میزو با سیستم‌عامل اندروید ور معرفی نشود؛ این موضوع با توجه به محدودبودن سرویس‌های گوگل در چین و تمرکز میزو بر روی  فروش محصولات خود در سرزمین مادری‌اش، قابل توجیه است.

 ساعت‌مچی هوشمند میزو در ابتدا، انتظار می‌رفت که دیروز معرفی شود اما شرکت سازنده، محصول جدید خود را معرفی نکرد؛ بنابراین، هنوز مشخص نیست که شرکت سازنده، ساعت‌مچی هوشمند جدید خود را چه زمانی به‌صورت رسمی معرفی می‌کند. با درنظر گرفتن قیمت محصولات شرکت میزو، انتظار می‌رود که ساعت‌مچی هوشمند این شرکت با قیمتی بسیار رقابتی به بازار عرضه شود؛ آن‌هم در شرایطی که سازندگان دیگر در بازار چین، برای حضور در بازار گجت‌های پوشیدنی آماده می‌شوند و یکی از مورد انتظارترین آن‌ها، ساعت‌مچی هوشمند شیائومی می است. علاوه‌براین، فروش ساعت‌مچی هوشمند میزو، احتمالاً تنها به بازار داخلی چین محدود می‌شود و مانند بسیاری از محصولات این شرکت، خبری از عرضه ساعت‌مچی هوشمند میزو در بازارهای جهانی دیگر نخواهیم بود.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/new_meizu_smartwatch_image_leak_shows_off_wearables_back-blog-19893.php”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی