حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه نسخه “مینی” وان‌پلاس ۳ به‌طور رسمی، تکذیب شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت وان‌پلاس، برنامه‌ای برای معرفی جانشین وان‌پلاس ایکس ندارد و تصمیم گرفته تا تمامی تمرکز خود را بر روی گوشی‌های پرچم‌دار خود، متمرکز نماید. با این‌حال، به‌تازگی، شایعه‌ای منتشر شده است که از معرفی مدل “مینی” وان‌پلاس ۳ در آینده‌ای نزدیک حکایت دارد. البته، این شایعه، به‌تازگی توسط موسس وان‌پلاس، تکذیب شده است و بنابراین، نمی‌توان انتظار داشت که وان‌پلاس ۳ مینی به بازار عرضه شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

[su_quote] تنها گوشی وان‌پلاس برای سال ۲۰۱۶، وان‌پلاس ۳ خواهد بود اما احتمالاً در سال آینده، این سازنده، طرفداران را با محصولاتی نظیر مدل “مینی” پرچم‌دار جدید خود شگفت‌زده می‌کند. [/su_quote]

سایت معتبر Phone Arena، به‌تازگی مشخصات وان‌پلاس ۳ مینی را فاش کرده است اما عرضه این محصول توسط کارل پی، موسس وان‌پلاس، تکذیب شده است.  کارل پی در واکنش به شایعه عرضه وان‌پلاس ۳ مینی، این موضوع را تکذیب کرد تا گمانه‌زنی‌های بیشتری درباره محصول جدید این شرکت، صورت نگیرد.

این احتمال وجود دارد که وان‌پلاس ۳ در سال جاری، تنها محصولی باشد که شرکت سازنده معرفی می‌کند و وان‌پلاس، تمامی تمرکز خود را بر روی فروش پرچم‌دار جدید خود و ارائه به‌روزرسانی برای وان‌پلاس ۳، معطوف نماید. بنابراین، در سال آینده، می‌توان انتظار داشت که شرکت وان‌پلاس، محصولات بیشتری را برای رقابت با شرکت‌‎های مطرح نظیر سامسونگ و هوآوی که در تمامی بخش‌های مختلف بازار گوشی‌های هوشمند، حضور دارند؛ ارائه دهد.

شایعه عرضه وان‌پلاس ۳ مینی در حالی تکذیب شده است که پیش‌تر، گفته می‌شد این گوشی با صفحه‌نمایش ۴٫۶ اینچی، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام و شش گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه می‌شود. علاوه‌براین، یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز برای محصول جدید وان‌پلاس، فاش شد. البته عرضه یک گوشی‌هوشمند با چنین صفحه‌نمایش و مشخصاتی، کمی بعید است؛ برای اطلاع، صفحه‌نمایش‌های ۵ اینچی به یک استاندارد در میان گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است و عرضه یک گوشی‌هوشمند با صفحه‌نمایش ۴٫۶ اینچی (!) کمی دور از انتظار به‌نظر می‌رسد. این موضوع برای شرکت وان‌پلاس که به فروش بالای گوشی‌های هوشمند خود در بازار، نیاز دارد؛ از اهمیت بسیاری برخوردار است و عرضه یک گوشی‌هوشمند ۴٫۶ اینچی با سخت‌افزار یک محصول رده‌بالا، شکست این سازنده را تضمین می‌کند.

برای مقایسه پرچم‌دار ۲۰۱۶ وان‌پلاس با مدل شایعه‌شده مینی این محصول، وان‌پلاس ۳ به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی آمولد فول اچ‌دی، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، شش گیگابایت حافظه‌رم، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، حافظه‌داخلیس ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با سنسور IMX298 سونی با قابلیت‌ فیلم‌برداری با رزولوشن ۴K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. این گوشی با قیمت ۳۹۹ دلار در دو مدل گرافیتی و طلایی رنگ‌ برای سفارش در دسترس قرار دارد.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/carl-pei-says-oneplus-3-mini-rumors-are-false.html”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.tech

من دوست دوست داشتم یه نسخه ۵ اینچی ازش معرفی بشه
اما خب بهتر که معرفی نشد وگرنه فروشش به سرنوشت بعضی دیگه از گوشیهای mini و کوچیک دچار میشد

Ari khan

آخیییییی حیف شد!کامپکتای سونی بی رقیب موندن همچنان :whistle:

riofarina

وان پلاس به طور رسمی حال منو و گرفت 😥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی