حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی ذخیره باتری گلکسی نوت ۷ می‌تواند به سرعت رزولوشن دستگاه را به Full HD یا HD کاهش دهد

نوشته

7 سال قبل | 88 دیدگاه | مطالب ترنجی

همانطور که می‌دانید، سامسونگ در گلکسی نوت ۷ از یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعتی استفاده کرده است که به احتمال زیاد شاهد طول عمر باتری خوبی از آن خواهیم بود. اما سامسونگ علاوه بر این‌ها، ویژگی‌های ذخیره نیروی خود را نیز افزایش داده است تا کاربران بتوانند با خیال راحت‌تری از تلفن هوشمندشان استفاده کنند. یکی از شایعاتی که قبل از معرفی این محصول منتشر شده بود، امکان تغییر رزولوشن دستگاه هنگام فعال‌سازی حالت ذخیره باتری بود که البته در مراسم سامسونگ به آن اشاره‌ای نشد و فکر می‌کردیم که این ویژگی در این محصول وجود ندارد اما براساس گفته‌های منابع، این ویژگی در گلکسی نوت ۷ اضافه شده است که در ادامه به آن نگاهی خواهیم داشت. مانند همیشه در ادامه با ترنجی همراه شوید.

حالت ذخیره باتری در گلکسی نوت ۷ در سه درجه خاموش، متوسط و ماکسیموم وجود دارد و همانطور که می‌توان از نام‌های این سه حالت فهمید، حالت خاموش هیچ ذخیره باتری را به همراه ندارد و همه چیز درحالت عادی خود قرار دارد. در این حالت از نهایت قدرت تلفن هوشمند در کاربرد روزمره استفاده می‌شود.

1

در حالت متوسط، قدرت پردازشی دستگاه اندکی کاهش می‌یابد، اما این تنها تغییر ایجاد شده نیست. در حالت متوسط، رزولوشن دستگاه به طور پیش‌فرض از ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ یا همان QHD با تراکم پیکسلی ۵۱۵ppi به رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ یا به عبارتی Full HD با تراکم پیکسلی ۳۸۶ppi کاهش پیدا می‌کند. تغییر رزولوشن، خاموش کردن برخی انیمیشن‌ها، قدرت پردازشی و روشنایی صفحه، همگی در کنار هم به کاهش مصرف باتری گلکسی نوت ۷ کمک می‌کنند.

2

اما اجازه دهید به حالت سوم یعنی ماکسیموم بپردازیم. در این حالت، رزولوشن دستگاه به پایین‌ترین حد خود یعنی رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ یا همان HD با تراکم پیکسلی ۲۵۸ppi می‌رسد. همچنین حالت ماکسیموم، روشنایی صفحه را تا ۸۰ درصد کاهش داده و قدرت پردازشی را کمتر از حد حالت متوسط می‌کند. همچنین این حالت، استفاده‌های اینترنتی در پس‌زمینه را به طور کامل متوقف می‌کند. بسیار خب، این‌ها سه حالت موجود در بخش ذخیره باتری گلکسی نوت ۷ می‌باشد که می‌تواند برای بسیاری از کاربران به یک ویژگی کاربردی و پراستفاده تبدیل شود. البته فراموش نکنید که با وجود این حالت‌ها، می‌توانید برخی تنظیمات مورد نظر خود را نیز اعمال کنید. برای مثال می‌توانید درحالت متوسط، استفاده‌های اینترنتی پس‌زمینه را قطع کنید و یا در حالت ماکسیموم، رزولوشن را به Full HD یا همان ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ تغییر دهید.

3

براساس گفته‌های سامسونگ، این حالت ذخیره باتری می‌تواند در برخی شرایط، طول عمر باتری را تا ۳۵ ساعت افزایش دهد. البته برای این حالت که طول عمر باتری را ۱٫۵ روز افزایش می‌دهد، باید تمام تنظیمات را بر روی حالت ماکسیموم قرار دهید. تلفن‌های هوشمند سامسونگ همیشه یکی از بهترین حالت‌های ذخیره باتری را دارند اما تغییر رزولوشن برای افزایش طول عمر باتری چیزی است که شاید در هر تلفن هوشمندی نبینیم. البته اکسپریا زد ۵ پریمیوم از حالتی مشابه با این ویژگی استفاده می‌کرد اما باید بدانید که مفهوم و کاربرد این دو در حقیقت با یک دیگر متفاوت هستند.

نظر شما چیست؟ شما درباره ویژگی ذخیره انرژی باتری گلکسی نوت ۷ چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/The-Samsung-Galaxy-Note-7-Power-Saving-mode-can-quickly-lower-the-display-resolution-to-FHD-or-HD_id83817″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
88 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Blue Tech

هه هه هه
چنتا پست پیش یکی یچیزی گفت
خدایا هیچ یک از بندگانت رو ضایع نکن 🙂

Blue Tech

آقا تو عمل ۲۰ساعت شارژ نداده بود
آره اگه گوشیو کاریش نداشتی همینجوری روشن بود واسه خودش شاید ۲۰ میشد 😉

هیولای فیلم برداری و عکس برداری

گلکسی نوت ۷ واقعا یک شاهکار هنری هستش.
اینکه میگن سامسونگ داره پخته تر و اصولی تر از قبل کار می کنه واقعا راسته.

vahidmirzaei

الان دقیقا چیش پخته هست؟!! اینکه همون s7 هست

ali™reza

جناب معزز اکانت جدید مبارکه :rose:

MOAZEZ

باشه

Kamix 1353

دمت گرم علی آقا :rose:
مستقیم به هدف :yahoo:

MOAZEZ

عجب هدفی.وااای حالم گرفته شده الان دارم افسرده میشم.خخخخ

SAMSUNG FOR EVER

معزز جان حداقل عکس اکانت جدید رو عوض میکردی … راسی تبریک میگم :rose:

Salvatore

ببینید سامسونگ چه بلایی سر ترولای سونی اورده که تا …. سوخته مثل مگس خودشون میکوبن به در و دیوار ??? :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
این یارو معضض هروقت بش فشار میاد اکانت فیک ازش تولید میشه. ایول خیلی باحاله خوراک خندست ??

vahidmirzaei

شما سونی داری که همچین حرفی میزنی؟ گوشیهای سونی براحتی تا ۲ روز شارژ بهت میدن و مثل سامسونگ نیستن که در حالت استندبای هم شارژ کم کنن. تا حالا تو عمرت ۷-۸ساعت اسکرین دیدی؟چه گوشیهای سونی ۲ روز شارژ یدن و چه ندن فعلا در صدر جدول باتری x میانرده سونی قرار داره و با اومدن پرچمدار سونی جایگاهشو تقدیمش میکنه.ورود به قلمرو سونی برای هیچ شرکتی امکان پذیر نیست.و نکته دیگه هم در مورد نوت۶-۷ هم اینه که در اصل این تغییر رزولویشن کپی از ایده سونیه که ماهم ستایشش میکنیم ولی مثل ترولهای سامسونگ نمیگیم QHDتقلبی. البته QHDسامسونگ بارها گفتیم در حد hdسونی هم نیست کیفیتش ولی باز رو کاغذ میشه روش حساب باز کرد.

Iranian_mind00

آره بابا ایکس اصلا ۲بار اوله

نتایج تست gsmArena:

اکسپریا ایکس ۶۷ ساعت
اس ۷ ۸۰ ساعت
اس ۷ اج ۹۸ ساعت ( اسنپ ۸۷ ساعت )

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s7_edge_battery_life_both_exynos_and_snapdragon-blog-17325.php
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s7_battery_life-blog-17202.php
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_x_battery_life-blog-18286.php

Iranian_mind00

توی phoneArena نسخه اسنپ رو اونم با always on روشن تست کردن که دل بعضیا نسوزه و امیدی به زندگی داشته باشن که توی اونم بهترین رتبه سونی برای زد۳ کامپکت هست که فک کنم ۱۵ ام یا ۱۶ ام باشه :))))

آفرین به این امیدت

Kamix 1353

جناب اینجا صحبت از نوت ۷ هست نه پایین رده.اول تکلیف معلوم بشه میخواهیم چیکار کنیم.در ضمن خیلی شعار میدید تو کامنتتون.یکم آرومتر.خوب عمره باطری ایکس چنده؟فرمودید ۸ ساعت اسکرین.میشه بپرسم کدوم مدل؟

ali gheysari

داداش نمیدوم پستارو خوندی یا نه ولی حرف شما جوکی بیش نیست.
سامی بهترین باتری هارو تو اندروید داره و سونی تقریبا بد ترینا.سری ایکسو که ببینی اشکت ذر میاد اینقدر که اوضاش خرابه

IZ.Tech

من همه دوستان رو به چالش آن اسکرین گوشیاشون دعوت میکنم تا ببینیم کیا تو عمرشون ۸ ساعت با کار روزانه اصلیشون اسکرین داده گوشیشون 😉
به قول وحید عزیز بعضی چیزا در قلمرو سونی هست و خواهد موند
من یه شیائومی نوت سه پرو دارم باتری ۴۰۰۰ براحتی تا ۸ ساعت اسکرین داره میده
تنها برندی هست که تاحالا دیدم بعد سونی باتری به این فوقالعاده کار میکنه
ولی سرعت شارژ شدنش زیاده

MOAZEZ

خخخخ gsmarena نتایج باتریشو کی قبول داره آخه.خودتونم قبول ندارید و هیچوقت به نتایجش دست پیدا نکردید همونطور که ماهم دست پیدا نکردیم.خودشم نمیدونه نتایج باتریش به چه شکله.

Kamix 1353

خوب دیگه حالا که شیر تو شیر شده اکتیو هم بیارید دیگه

Chalton

@vahidmirzaei
سونی مثل زالو چسبیده به اون چند تا طرفداری که واسش مونده داره خونشونو میمکه تا اعلام ورشکستگی نکنه،سونی تو گوشیهاش به دو تا چیز معروفه،یکی بد ترین صفحه نمایش یکی هم بدترین دوربین اینو همه سایت های معتبر خارجی هم گفتن،رابط کاربریش هم که از زد تا زد پنج فقط تصویر زمینش عوض شد،و انو همه میدونن امضای سامسونگ سه چیزه بهترین صفحه نمایش،بهترین دوربین،بیشترین امکانات.لطفا سامسونگ رو با برند های پیش و پا افتاده مقایسه نکنید.

MOAZEZ

ای جونم بیشتر جوک بگن طرفدارای سامسونگ بیشتر بخندیم. S7 گوشیکه قبل از معرفیش با ۴ ساعت اسکرین دلوپرهارو شگفت زده کرده بود الان برای ما ادعای باتری دارن.خخخخ
http://androidcommunity.com/samsung-galaxy-s7-will-definitely-have-better-battery-life-20160204/ راستی میگن سامسونگ مشکل رنگ سفید تو نوت۷ حل کرده از زرد تبدیلش کرده به قرمز.

fouzhan

وحید جان من با اس ۷ اج حداقل ۹ تا ۱۰ ساعت اسکرین میگیرم بعد چطور میگی ۷ ساعت؟؟؟ بابا گوشی دستت نگرفتی نیا حرف نزن واسه خودت!!!!

SAMSUNG FOR EVER

بله دوست عزیز … من دیوانه عمره باتری Xperia XA هستم ?????

milad danesh

اره حق داری … چون این فوق پرچمدار هست یه سوپر فون … چیزی که بعضیا رو به اتیش کشیده این چند روز ????

MOAZEZ

سوپرفون؟!!! خخخخخ. من برم خودمو بخورم

Ari khan

اره نمیشه گفت…..بهش میگن فراپرچمدار 🙂

milad danesh

کی بود میگفت من تیتر مطلب های سامسونگ هم نمیخونم کسی اسمش رو میدونه ؟؟؟

MOAZEZ

اومدیم یکم دستتون بندازیم بخندیم. هروقت حوصلم سرمیره میام به چهارنفرتون بخندم.خخ

Kamix 1353

ایولا معزز خوشم میاد همیشه باعث خنده همین بچه مچه ها میشی.منظورت همین بود دیگه؟اومدی دلقک بازی در بیاری ؟
یا شایدم روم به دیوار ترول بازی؟
موفق باشی

SAMSUNG FOR EVER

این اکانت های معزز و بقیه ترول های سوتی بودن دیگه

Blue Tech

سونی رزولوشن رو به صورت اجباری کاهش داده و این اجبار رو باید از ۲ نظر نگاه کرد اولیش اجبار بر خود کاربره که جز تو گالری نمیتونه رزولوشن ۴K داشته و مجبوره از فول استفاده کنه
اجبار دیگه به خود سونیه که اولا اگه قرار بود ۴K بزنه تو پردازش خیلی بار افزایش پیدا میکرد از طرف دیگه عمره باطری Z5P وقتی فقط یک چهارم پیکسل ها روشن بودن هم خوب نبود چه برسه بخوان تمام پیکسل ها روشن بشن
اما تو اینجا اولا کاربر بی هیچ دغدقه ای میتون از تمام توان صفحه نمایشش که کواد استفاده کنه بدون اینکه هیچ مشکلی رو از نظر پردازش یا باتری حس کنه اتفاقا بهترین عملکرد رو توشون داشته باشه و هر وقت هم دلش خواست بنا به نیازش از کیفیت صفحه نمایشش اندکی بکاهه و به عملکرد باتری و سرعتش اضافه کنه
فرقش سره اجبار سونی و کاربراش و اختیار سامسونگ و کاربراشه B-)

MOAZEZ

هیچ اجباری درکار نیست هیچ آدم عاقلی دوست نداره موقع sms دادن یا بازی کردن رزولویشن ۴k باشه.

Ari khan

هیچ آدم عاقلی دوست نداره ۴k بازی کنه؟؟؟؟
فتوای جدیدتونه شیخ هزاررنگ؟
پس ps4 neo و پروژه اسکورپیون واسه یه سری آدم خل و نادونه(البته با احترام بهشون ها قصد احانت نداشتم خواستم با منطقی این موجود بی منطق پیش برم)؟؟؟

MOAZEZ

وااای خدای من اینا هنوز فرق کنسول با گوشیو نمیدونن.خخخخ

Blue Tech

من به عنوان یه آدم عاقل دوست دارم از تموم ظرفیت صفحه نمایشه گوشیم استفاده کنم
نه اینکه اسمش پریمیوم باشه بعد از نسخه ی عادی هم عملکردش بدتر باشه
بعدشم چن ماه قبل از اون شایعه شده بود که سام میخواد نوت ۵ رو با صفحه ی ۴k بده همین شما ها داد و بیداد راه انداختین که بازی با اعداده بیشتر از فول اچدی فایده ای نداره…
تازه اون اولد بود و مثله IPS ها بکلایت نبود که افزایش تراکم پیکسل هیچ تاثیر رو تصویرش نداشته باشه از طرف دیگه گیر VR هم باید در نظر بگیرین که ۴K شدن تو واقعیت مجازیش تاثیر داشت
مثله این زی۵ پریمیومتون نبود که ۴K بودنش به هیچ دردی نخوره
البته طبق یکی از فرمایشات روشنگرانه ی خودتو آمولد کل سایتهای معتبر دارن فریاد میزنن برتری مطلقش رو کواد اچ دیش در حد اچ دی IPS های سونی هم نیست

Kamix 1353

قسمت زشت ماجرا اینجا بود که تو کنفرانسش نگفت فقط تو گالری ۴k میشه.ملت هم کف کرده بودن.هر چند بهضیاشون هنوز تو کف و خون غلط میزنن.

REZA

فک کنم بعضیا دستشون اشتباهی خورد اومدن تو این پست وگر نه که اصلا تیتر های سامسونگ و هم نمیخونن.

MOAZEZ

نه اشتباه نیومدم اومدم یکم به این بچ مچه ها بخندم که نوت۷ براشون رویاییه.خخخخ

p2

عالیه برا من که خیلی به درد میخوره.بجز مصرف باتری میتونه تو فریم دهی بهتر بازی ها هم موثر باشه.
البته اگه بشه قدرت پردازش در بالاترین حد قرار داد و فقط رزولوشن پایین اورد

گوشی هواویhonor 6هم که دوسال پیش عرشه شد همچین قابلیتی داره میشه نمایشگر رو رو حالت۷۲۰pگذاشت

SAMSUNG _ The Best Brand

هم میشه به نرخ بهتر فریم بازی ها و کیفتی اجرای بهتر کمک کرد و هم میشه عمر باتری رو خیلی بهتر کرد ، همه کاری میشه کرد .

“گوشی هواویhonor 6هم که دوسال پیش عرشه شد همچین قابلیتی داره”

آموزش فهم سریع قابلیت نوآورانه و انقلابی ذخیره عمر باتری به واسطه ی تغییر رزولوشن صفحه نمایش گالاکسی نوت ۷ :

تو برخی دستگاه ها فقط “اجبارا” “خوده دستگاه” در “برخی شرایط” رزولوشن دستگاه رو “تغییر میده به HD” “که در عمر باتری تاثیر قابل توجهی هم نداره”

اما تو نوت۷ “به دلخواه” “کاربر” “در هر حالت و شرایطی” رزولوشن دستگاه رو از “QHD به FullHD و HD”” “میتونه تغییر بده” “که در عمر باتری تاثیر قابل توجهی داره” . :yes:

هوآوی : تغییر به اجبار دستگاه
نوت۷ : تغییر به دلخواه کاربر

هوآوی : تغییر رزولوشن به طور خودکار به HD
نوت۷ : تغییر رزولوشن به طور انتخابی به FullHD یا HD

هوآوی : تغییر میده به HD
نوت۷ : میتونه تغییر بده

هوآوی : خودِ دستگاه
نوت ۷ : کاربر

هوآوی : برخی شرایط
نوت ۷ : در هر حالت و شرایط

هوآوی : که در عمر باتری تاثیر قابل توجهی هم نداره
نوت۷ : که در عمر باتری تاثیر قابل توجهی داره

Nokia.king

باور‌کن نمیفهمن نمیفهمن ترول نمیفهمه اصلا چیزی بنام فهمو درک وجود نداره مثل قضیه اچ دی ار

master slim

کی گفته هواوی ب اجبار میاره رو اچ دی؟
دوستم میت ۸ داره خودش ب صورت دستی رزولوشن صفحه رو تغییر میده چ باتری ۰ درصد باشه چه ۱۰۰ درصد اصلا ربطی ب درصد باتری نداره
حالا درسته نوت ۷ محشر و همه چی تمامه دلیلی نمیشه بقیه برندا رو بکوبی تغییر رزولوشن چیز جدیدی نیست ک آدم بخواد منحصر به نوت ۷ و سامسونگ بدونه :good:

SAMSUNG _ The Best Brand

نوکیا کینگ جان من ی بار بیشتر نمیگم میخوان متوجه بشن میخوان نشن. بعد اون دیگه نمیگم.

مستر اسلیم جان دستگاه مورد نظر شما ی لطفی کن از صفحه تنظیمات باتریش برام اسکرین شات بگیر تا خدمتت عرض کنم. من هیچ چیزی رو نمیکوبم نمیدونم این برداشت تندت علتش چیه ! من هدف کُلیم این بود که تا به الان کامل ترین دستگاهی که تو این زمینه توسعه پیدا کرده نوت۷ از سری گالاکسی برند سامسونگ بوده و این کامل بودن خودش میتونه نشون دهنده ی امکانات بیشتر ، دسترسی بهتر کاربر به این بخش، کنترل بهتر باتری و در آخر نام بردن از اون به عنوان یک نوآوری و در آخر آغاز یک انقلاب در بعده ها برای توسعه ی سطحه بالاتر این قابلیت در آینده باشه. کامنت بالام هم مقایسم از دستگاه مورد اشاره ی P2 یعنی honor 6 با نوت۷ بود.

SAWANA

این تغییر رزولیشن تو نوت ۷ رو نمیدونم چقدر تو مصرف باتری تاثیر میذاره. تو میت ۸ بیلد ۳۲۰ حدود ۱۰ درصد یا کمتر عملکرد بهتری داره باتری. اما پیکسلا خاموش نمیشن فقط پردازش cpu رو همون ‌hd میمونه که تو بازیا خیلی کم محسوسه. اما به صورت دستی فقط تغییر میکنه.
در مورد نوت ۷ اگه کسی میدونه پیکسلا خاموش میشن یا نه لطفا توضیح بده. بالاخره امولد دیگه!! امیدوارم باتریش در حد میت ۸ باشه.با استفاده سنگین من ۹ ساعت اسکرین میده.

master slim

دادا کامنت خودت و یه بار دیگه بخون شما جوری حرف میزنی ک انگار نوت ۷ اولین بار این قابلیت رو ب اسمارت فونا اورده نوت ۷ میتونه ب صورت دستی رزولوشن و پایین بیاره گوشی های هواوی هم یک ساله این قابلیت رو دارن دیگه چی رو نوت ۷ انقلاب بپا کرده؟ چ فرقی داره این قابلیت رو دوتا گوشی؟ نوت ۷ ب صورت دستی هست میت ۸ و بقیه سری آنر هم ب صورت دستی هستن منظورتون از کامل تر بودن چیه؟ جز تعصب چیز دیگه ای نمیتونه باشه این دوستمون هم تایید کرد بیلد ۳۲۰ میت ۸ این قابلیت رو ب صورت دستی داره فقط حیف ک میت ۸ هواوی بود و کمتر سر و صدا بپا کرد واسه این قابلیت در کل چیز جدید و نواوری خاصی نیست ک ادم تو نوت ۷ پز بده ولی خب عالی هستش و خودم منتظرم نوت ۷ بیاد بگیرم

REZA

واقعا خیلی خوشم اومده از اینکه رزولوشن تغییر میکنه،خیلی خوبه ماش رو همه ی گوشیا بیاد،شرکت های دیگه هم اگه این کارو کنن عالی میشه خیلی کاربردیه

فقط یه چیزی این قابلیت نرم افزاریه یا سخت افزاری؟

Ari khan

نرم افزاریه دوست عزیز

master slim

دادا این یه امکان نرم افزاریه هواوی سال قبل این کارو کرده و این قابلیت و ب میت ۸ داده. گوشی رو ب صورت دستی میاری رو اچ دی ب صورت دلخواه و دستی اینکارو انجام میدی هیچ شرایط خاصی هم لازم نداره چ باتری فول باشه چه صفر این کارو دوستم انجام میده با میت ۸ با نت ۳ جی ایرانسل تو تلگرام ۱۲ ساعت تمام اسکرین گرفت :yes:

One republic

بهترین گوشی جهان. گلکسی اس ۷ به اندازه کافی قوی بود ولی سامسونگ با ارایه نوت ۷ دیگه سنگ تموم گذاشت همین ویژگی بالا خودش یه خصوصیت خیلی شاخه که خیلیا نمیتونند درکش کنند . همین که بفکر ذخیره باتری بوده و انقدر پیشرفتش داده واقعا عالیه .

SAMSUNG _ The Best Brand

گوشی چیه ؟ دلت میاد بگی گوشی ؟ باید بگی بهترین گجت آچارفرانسه ایه جهان :yahoo: :yahoo:

Kamix 1353

سلطان باطری فقط سونی 😉

Iranian_mind00

مخصوصا سری ایکس و سلطان XA

master slim

خخخخخخ مخصوصا xa :yahoo:

SAMSUNG _ The Best Brand

بی نظیره بی نظیر :yahoo: :yahoo: :yahoo:

من دیشب گفتم من اس رو بیشتر میپسندم به خاطره سایز و کارایی کم قلم نوت اما هر چی بیشتر فکر میکنم میبینم همه ی حرفام برعکس دارن میشن :yahoo: :mail: :yes:

این دستگاه واقعا بی نقصه… خودم میگم اگر بدنش لکوچربی جذب نمیکرد خوب میشد ولی اون اصلا مهم نیست ولی خب من ی کم وسواسم چون گوشیم جی۳م یکمدستم میفته بدنش عرق رو زود جذب میکنه ولی خب اصلا مهم نیست وقتی دریایی از نوآوری و خارق العادگی و کارایی های وحشتناک :yahoo: خوب تو این لعنتی هست :yahoo: :yahoo: :heart: :heart: B-) B-)

رنگ آبیش بهترین گجت الکتریکیه اصلا :good:

حالا این همه تعریف میکنیم باز تو اس۸ ی چیزه شاهکارتر میاد آخه چی بگم از دست این سامی جون ای وَروَچولی سامی :yahoo:

IZ.Tech

راستی من دوستان سامسونگی رو هم به یه چالش دیگه دعوت میکنم جایزه دار هم هست
هرکی تشخیص داد این گوشی که توی عکس تیتر بالا هست کدوم مدل سامسونگه جایزه داره !؟ 😉

۱٫گلکسی اس ۶
۲٫گالکسی اس ۶ اج
۳٫گالکسی اس ۶ اج پلاس
( حالا نسخه های مختلفشم نمینویسیم سوال آسون شه :mail: )
۴٫گلکسی نوت ۵
۶٫گلکسی اس ۷
۷٫ گلکسی اس ۷ اج
۸٫ گلکسی نوت ۷
۹٫ گلکسی نوت ۷ اج

و اما جایزش :
به کسی که پاسخ درست بده سامسونگ قول میده سری بعدیشم همینو بزنه تا بیشتر خوشحال و مشعوف شن طرفداراش :yes: :bye:

Chalton

یه یک هفته هم عکس شنل قرمزی رو بزار واسه اواتارت بهت هم میاد

Kamix 1353

Z
گوله نمک.حداقل سامسونگ یه اج داره.
اما دمه سونی گرم برای رقابت با سامسونگ اومد شیشه ۲/۵ زد ملت همه کف بر شدن.یعنی واقعا کاره سختی بود بعد از این همه سال این شیشه رو استفاده کردن.جسارت میخواست که فقط از یه شرکت با اصالت بر میومد.حالا یه مسابقه بزار که آیا جای دوربینهای کل سری زد و ایکس میلیمتری جا جا شدن؟ اصلا کل تولیدات این دو سری رو چجور باید تشخیص داد :yahoo:

SAMSUNG FOR EVER

بزارید ما هم برای شما سوتی فن ها از تمام تیم ترنجی یه چالش طراحی کنیم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چالش سکوت و ترول نبودن : ببینیم تاچقدر میتونید موفق باشید ؟؟ یعنی میتونید به اندازه زمان روشن بودن باتری XA ساکت باشید یا حداقل ترول نباشید ؟؟

IZ.Tech

با یه سوال چه زود از کوره در رفتن :bye:
جدیه جواب بدین جایزه داره
قراره گلکسی مدلای بیشتری بفرسته ازین طرح :mail:
این دفعه میخواد بلندگو استریو هم بذاره تو گوشی قول داده
تازه میخواد رنگ سفید رو تو سری جدید نمایشگراش با فناوری SHDR ( کی به کیه یه اس میندازه کنارش میگه جدیده) به رنگ سال بعد سوق بده مثلا سفیدش صورتی نشون بده :whistle:

Amin Y

این قابلیت نرم افزاری یا سخت افزاری؟اگه نرم افزاری باشه ممکنه برای نوت ۵ هم بیاد؟

SAMSUNG _ The Best Brand

احتمال زیاد اختصاصی نوت۵ هست برادر … یعنی میخوای بگی نوت۵ رو نمیخوای بندازی اونور نوت۷ و بخری ؟ قانع شدن از این واضح تر برای رفتن به نوت۷ از نوت۵ ؟ :yahoo:

تازه من ی سری موارد قانع کننده ی دیگه هم نگفتم … واقعا اگر ۹۰۰ دلار هم پول این شاهکار باشه به شدت ارزش داره چرا که ؟ دیگه بزار نگم که باید دو صفحه تایپ کنم ! :yahoo:

master slim

داداش یه امکان نرم افزاریه واسه نوت ۵ هم میاد اخه هواوی واسه میت ۸ داد الان حتی آنر ۶ ک واسه ۲ سال پیشه و یه میان رده هست هم داره این قابلیت رو تو بیلد جدید میگیره

SAMSUNG _ The Best Brand

این قابلیت رو تو نسخه جدید نرم افزارش میگیره تازه !

ما بحثمون رو نسخه اصلی و به هنگام عرضه جهانی هست نه نسخه ای که بعده ها آپدیت میشه ، انقد سعی نکنید این مورد رو عادی جلوه بدید و اون رو قابلیتی تکراری بدونید… کمی منطقی باشید.

SAMSUNG _ The Best Brand

همچنین … ما داریم به میزانه کامل بودن امکانات این قابلیت اشاره میکنیم… وگرنه موجود بودن اون بر روی دستگاه هایه قبل تر که قطعا مورده واضحیه.

این مانند مقایسه ی سنسور اثر انگشت سامسونگ و اپل با نسل های قبل تر این سنسور بیومتریک هست ، درسته که جفتشون سنسور اثر انگشت هستن اما میزان کارایی و امکانات این کجا و آن کجا .

master slim

دادا کامنت خودت و یه بار دیگه بخون شما جوری حرف میزنی ک انگار نوت ۷ اولین بار این قابلیت رو ب اسمارت فونا اورده نوت ۷ میتونه ب صورت دستی رزولوشن و پایین بیاره گوشی های هواوی هم یک ساله این قابلیت رو دارن دیگه چی رو نوت ۷ انقلاب بپا کرده؟ چ فرقی داره این قابلیت رو دوتا گوشی؟ نوت ۷ ب صورت دستی هست میت ۸ و بقیه سری آنر هم ب صورت دستی هستن منظورتون از کامل تر بودن چیه؟ جز تعصب چیز دیگه ای نمیتونه باشه این دوستمون هم تایید کرد بیلد ۳۲۰ میت ۸ این قابلیت رو ب صورت دستی داره فقط حیف ک میت ۸ هواوی بود و کمتر سر و صدا بپا کرد واسه این قابلیت در کل چیز جدید و نواوری خاصی نیست ک ادم تو نوت ۷ پز بده ولی خب عالی هستش و خودم منتظرم نوت ۷ بیاد بگیرم

master slim

رفیق منطقی باش بدک نی.
اون موقع همچین قابلیتی ابداع نشده بود هواوی نزدیکای برجد۱ این قابلیت رو اورد حالا شما میگی چون موقع رو نمایی این قابلیت و نداشت قبول نیست و چون سامسونگ چند ماه بعد از اون این قابلیت رو هنگام رونمایی از نوت۷ اورد سامسونگ نواوری کرده؟
حالا ما میگیم هواوی این امکان رو خیلی ناقص تر از این چیزی ک نوت ۷ ارائه داده در میت ۸ استفاده کرد
شما قبول دارید ک هرکمپانی وقتی یه پتنت و یه نو اوری ثبت کرد هرچند هم ناقص باشه بازم به اسم خودش ثبت میشه و اولین شرکتی میشه ک فلان قابلیت رو اورده؟ و قبول دارید بعد از اون هرشرکتی ک بیاد بقول شما اون نواوری رو کاملتر و کاربردی تر ارائه بده باز دومین شرکت ک از این پتنت استفاده کرده محسوب میشه؟
همین سنسور اثر انگشت خودت و مثال میزنم اگه یه کمپانی بیاد هزاران هزار قابلیت جدید بهش اضافه کنه و کلی سنسور اثر انگشت رو کاربردی تر از اپل ک اولین بود و سامسونگ کنه آیا این شرکت میشه اولین شرکتی ک از اثر انگشت استفاده کرد؟ اپل و سامی پشم؟
این یه امکان نرم افزاریه درسته عالیه ولی خب تکراریه و چندان کار شاخی نیست حالا درسته پنل گوشیای هواوی ای پی اس و پنل های سامسونگ سوپر امولده ممکنه این قابلیت رو گوشیای سامی بهتر جواب بده انقد پز دادن نداره ک داداش من
من دیگه حرفی ندارم

master slim

چرا کامنتم کپی شد?

SAMSUNG _ The Best Brand

دوست من بحث زیاده گمون نمیکنم شما بخوای موردی رو متوجه بشی درست… به هر الان مهم ترین بحث پاسخ به این دو سوال هست :

۱_ در میت ۸ در بخش تنظیمات باتری وقتی ROG رو فعال میکنی گزینه power plan تغییر میکنه با نه ؟

اگر تغییر کنه که سامسونگ ۱۰۰ درصد برتره !

۲ _ توی نوت ۷ میشه تنظیمات رو شخصی سازی کرد یعنی میشه فقط رزولوشن کاهش پیدا کنه و چیزای دیگه مثل حداکثر مقدار روشنایی حداکثر عملکرد پردازش و همینطور ارتباطات اینترنتی وقتی گوشی در حالت استندبای هست تغییری نکنه .
به چه میزان میت ۸ همه ی این موارد رو داره ؟

اگر همشو داره خب پس کاراییشون یکیه اما به شکلی متفاوت … اما باز هم حرف من مبنی بر کامل تر بودنه این مورد در نوت۷ و در نتیجه کاراتر بودن و پر استفاده تر شدن تغیری نمیکنه و البته ، چیزی که کامل باشه میشه به عنوان قابلیتی نو و جدید ازش یاد کرد تا وقتی ناقص باشه و به همین دلیل کمتر بشه روش حساب کرد ، سامسونگ بین ۳ رزولوشن حق انتخاب به کاربر میده… موافق بودن شما با حرف من موردی شخصی هست و لزوما نیازی به اثباتش نیست برای همین شما فقط به دو سوال من پاسخ بده.

master slim

عامو حرف خودوم برمیگردونی ب خودم میزنی? پایین اوردن رزولوشن ربطی ب نور نمایشگر و فلان فلان نداره میری تو تنظیمات دوتا گذینه اچ دی و فول اچ دی جلوته یکیش و انتخاب میکنی ایقد نیازی نی با حرفات بپیچونی? فک کنم غرورت اجازه نمیده حرفت و پس بگیری خدایی خوش ب حالت اره تو راست میگی اولین بار سامسونگ همچین قابلیتی اورد 🙂 این همه دلیل و مثال اوردم دوباره حرف خودت و زدی خودافز

saeed biglari

سایت شده جولان گاه چندین بازار یاب شرکت های محترم سامسونگ و سونی
یه گروه میگن سونی اشغاله یه عده میگن سامسونگ اشغاله
والا خود سونی و سامسونگ هم خبر ندارن اینجا اینقد خدمتگذار جان برکف دارن وگر نه صاف میان اینجا کارخونه احداث میکنن
بابا وقتی هر دو دارین اشتباه میگین و قانع نمیشین چرا جو اینجا رو الوده میکنین یه گروه تو تلگرام بزنین قشنگ ۲۴ ساعت جر و بحث کنین…
خواهشا بحث فنی انجام بدین مثلا تو این حالت پاور سیوینگ پیکسل خاموش میشه؟؟؟یا نه ۳-۴ تا پیکسل تبدیل میشن به یه پیکسل بزرگتر؟

Mosayeb_s

از اونجایی که هنوز گوشی بررسی نشده نمیشه با قاطعیت چیزی گفت اما من نظرمو ابراز میکنم
اگر پنلش از نوع LCD بود با قاطعیت میگفتم چیزی به اسم خاموش کردن معنا نداره چون پنل های lcd چنین قابلیتی ندارن بلکه cpu و gpu فقط از اون مقدار پیکسل بخصوص که سیستم برای اون تعریف کرده رو پردازش میکنه و باعث کاهش بار پردازشی میشه و نتیجش کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان اما خب پیکسل ها روشن هستن و مقداری انرژی مصرف میشه
اما از اونجا که با یک صفحه نمایش oled سر و کار داریم بنظر من پیکسل ها خاموش میشن و به این شکل عملا مصرف انرژی بشکل محسوسی کاهش پیدا میکنه و همینطور بار پردازشی کاهش پیدا میکنه
چیزی که این ویژگی سامسونگ رو کاربردی کرده اینه که به کاربر حق تغییرات میده و این مورد باعث تفاوتش با راهکار هواوی شده که به کاربر اجازه کاستمایز یا شخصی سازی تنظیمات رو نمیده

saeed biglari

ممنون از پاسخت…فقط یک چیز دیگه به نظرم این کار فوق العاده کاربردیه و واقعا خوشم اومد فقط امکانش هست بدون قدرت cpu این عمل انجام شه؟؟یا نه حتما کاهش رزولوشن باعث کاهش قدرتم میشه؟اگر میشد بدون کاهش قدرت کاهش رزولوشن داشت بدون شک گزینه اول هر کسی برای خرید میشه

Mosayeb_s

Saeed biglari:
معلومه که راهی هست
در بخش تنظیمات باتری سیور یک گزینه به اسم customize یا همون شخصی سازی سازی داره که توی اونجا کاربر میتونه گزینه reduse cpu power و تنظیمات دیگه ای که مدنظرش هست رو انجام بده
گفتم که به این دلیل میگم این قابلیت کارایی داره که کاربر به خوبی میتونه تنظیمات رو به دلخواه خودش تغییر بده

Mosayeb_s

هنوز تکنولوژی به اون حد نرسیده که پیکسل ها بشکل نرم افزاری قادر باشن باهم ترکیب بشن یا کم و زیاد بشن
بلکه پیکسل و ارایش چیدن اونها در اولین مرحله ساخت یک نمایشگره فقط در مورد محصولاتی مثل oled ها بخاطر ماهیت ارگانیکی که دارن قادرن خاموش یا روشن بشن

SAMSUNG _ The Best Brand

مصیب جان تلگرامتو (یا ی چی شبیه اون) بده ی سری سوالات تخصصی داشتم ازت . البته اگر امکان پذیر هست برات و مشکلی نیست. :yes:

Mosayeb_s

سلام
بله که میشه
تلگرام:
Aloneboy199224

SAMSUNG _ The Best Brand

دستت درست برادر . :heart:

Nokia.king

حرف درست ولی‌قن های اپل هم که خودتم میدونی چنان شورش رو‌در آوردن که شرمم‌میاد بگم‌اصلا :rose:

Modarz

چالتون عزیز میشه بگی کدوم سایت معتبر گفته سونی بدترین دوربینه؟ اگه منظورت فون آرنا هست که اس هفت تو تست اخیر یکی مونده به آخر شد. اگه منظورت dxomark هست که اس هفت با پرفرمنس یکی بود.حداقل میگفتی سامسونگ از نظر من بهتره.

SAMSUNG FOR EVER

باهات موافقم چون این کلمه برای وصف این ابرگوشی ناتوان :rose: :rose: :yes:

SAMSUNG FOR EVER

جواب Xia

Samsung

این خیلی ویژگی خوبیه … من به شخصه از این ویژگی استقبال میکنم :yahoo:

Mohammad Soly

کار هوشمندانه سونی در پرمیوم عالی بود ولی یه عده واقعا مغزشون کوچیکه طرف میگه من میخوام همیشه ۴کی باشه مثل بچه ها! سامسونگ هم با نوت۷ کار هوشمندانه ای کرده.من اگه این گوشی بخرم همیشه فول اچ دی استفاده میکنه چون واقعا زیر ۶اینچ بیشتر از فول اچ دی قابل تشخیص نیست.

Mohammad Reza

دوستان خاموش شدن پیکسل یعنی نور سیاه.اگر پیکسل ها بخوان خاموش بشن باید دورتادور تصویر سیاه بشه.فکر نکنم این جوری باشه.همین الان رزولوشن مانیتور کامپیوتر با لپ تاپتون رو تو محیط ویندوز کم کنید که ببینید چه اتفاقی می افته.چندتا پیکسل کوچیک در عمل میشن یه پیکسل بزرگ و این جوری از دقت صفحه کاسته میشه

Not fanatikal phone

ایکاش واسه الجی جی۴ بیاد ولی متاسفم واسه الجی تو جی۴ اندروید۶ همون ۵ هیچ تغییری نکرده در عوض سامسونگ تو اس۶ و سونی تو زد۵ هردو عالی عمل کردن 😥

master slim

اگه من این گوشی و بگیرم میذارم رو اچ دی چون اولویت اپل باتری برام مهمه کارم جوریه ب باتری خوب نیاز دارم

jamal9

تا دیروز به صفحه نمایش زد ۵ پریمیوم گیر میدادن دوستان که اصلا ۴ کا نیست و ارزش نداره که هی سوئیچ بشه و …
ولی وقتی سامسونگ از این قابلیت و کم کردن روزولوشن استفاده میکنه اسمش میشه نقطه مثبت …
هرچند من هنوزم اعتقاد دارم سامسونگ کار خوبی کرده ، چون کسی که به باتری نیاز داشته باشه هم نور صفحه رو کم میکنه و دسترسی برنامه ها و …. رو کم میکنه …برای کسی که باتری براش تو اولویت هست قطعا کیفیت تصویر هم زیاد مهم نیست (مثلا ممکنه دو سه روز آدم بره مسافرت و شارژر همراهش نباشه ) کلا ویژگی خوبیه …
ولی خب بعضی متعصب ها هستن که حرفی نزنیم بهتره در موردشون …

master slim

زیبا بود

Mohammad Reza

من کاری ندارم به حرف بقیه ولی کاری که سونی کرد عملا نقطه ی مثبت خاصی نداشت. فقط توی گالری خود گوشی بود.. نکات مثبتش خیلی محدود بودن و به درد هر کسی نمیخوردن. کار،کارِ خوبی بود ولی خیلی بد پیاده شد. دوما اینکه عمده کاربرد رزولوشن بالا توی محتوای واقعیت مجازیه که سونی تو این زمینه هنوز کار خاصی نکرده. اگر مثل سامسونگ هدست و محتوا داشت یا حداقل اگر یه کاری می کرد رزولوشن توسط کاربر قابل تغییر باشه،مطمئنا خیلی بهش بیش تر توجه میشد.
این کار سامسونگ تو ذاتش با کار سونی یکیه ولی عملا هیچ ربطی بهم ندارن.
بر اساس شایعات توی S8 کامل شده ی همون قابلیت سونی قراره پیاده بشه. یعنی صفحه ۴K باشه که برای محتوای واقعیت مجازی ایده ال بشه و توی رابط کاربری و بازی ها بشه رزولوشن رو پایین تر اورد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs