حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه گوشی پرچم‌دار سری E میزو در ۲۰ مرداد تایید شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت میزو، به‌تازگی تصویری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این شرکت در ۱۰ آگوست (۲۰ مرداد) یک محصول جدید معرفی می‌کند. با توجه به تصویر، به‌نظر می‌رسد در این تاریخ، گوشی پرچم‌دار  سری جدید E به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

 گوشی جدید سری E میزو، انتظار می‌رود یک گوشی رده‌بالا باشد و احتمالاً با دیگر محصولات معرفی‌شده توسط میزو، متفاوت خواهد بود. همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، گوشی‌ سری رده‌بالا E میزو به تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ، مجهز شده است. استفاده از تراشه‌های اگزینوس سامسونگ با توجه به دعوای حقوقی میزو و کوالکام، تنها راه ممکن برای این سازنده چینی به‌نظر می‌رسد تا محصولات خود را با عملکردی قابل‌توجه به بازار ارائه دهد.

تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ به هشت هسته پردازشی مجهز شده است و براساس اعلام‌رسمی، از معماری big.LITTLE در طراحی این تراشه استفاده شده است. در این تراشه، چهار هسته پردازشی cortex A-53 با چهار هسته پردازشی اختصاصی M1 جای گرفته است  و  واحد گرافیکی ARM Mali-T880 MP12،  پردازش امور گرافیکی را بر عهده دارد. . برای مقایسه این تراشه با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، لازم است اشاره کنیم که تراشه پرچم‎‌دار اسنپدراگون ۸۲۰ در بخش بررسی عملکرد تک هسته پردازشی، موفق به کسب ۲۳۲۰ امتیاز شده است و این رقم برای اگزینوس ۸۸۹۰ نیز ۲۲۰۰ است. در بخش بررسی عملکرد چند هسته پردازشی، تراشه سامسونگ با کسب امتیاز ۶۵۰۰ یکه‌تازی می‌کند؛ این در حالی است که اسنپدراگون ۸۲۰ موفق به کسب ۵۳۶۹ امتیاز شده است.

Meizu-eseries-launch

گفته می‌‎شود گوشی جدید سری E میزو با صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه به بازار عرضه خواهد شد و استفاده از صفحه‌نمایش منحنی، از یک محصول قدرت‌مند از سوی شرکت میزو حکایت دارد که احتمالاً لقب “پرچم‌دار” را با خود یدک می‌کشد. علاوه‌براین، برخی از شایعات مدعی شده‌اند که این گوشی با دوربین اصلی دوگانه معرفی می‌شود که انتظارات را از محصول جدید این سازنده چینی، به شدت افزایش می‌‎دهد.

در حال‌حاضر، بسیاری از سازندگان مطرح بازار گوشی‌های هوشمند در چین نظیر هوآوی و شیائومی، محصولاتی را با دوربین دوگانه به بازار عرضه کرده‌اند و حتی شایعاتی مبنی بر استفاده از دوربین دوگانه در محصولات آینده آن‌ها منتشر شده است؛ بنابراین، شرکت میزو تمایلی ندارد تا از رقبای خود در بازار چین، عقب بماند.

هم‌چنین، گزارشاتی مبنی بر استفاده از حسگر اثرانگشت در دکمه Home بر روی صفحه‌نمایش وجود دارد که نمی‌توان در حال‌حاضر، این موضوع را تایید یا تکذیب کرد. بهتر است تا ۱۰ آگوست (۲۰ مرداد) منتظر مانده و در نهایت، گوشی جدید پرچم‌‎دار میزو E را قضاوت نمود.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/01/meizu-august-10-meizu-e-series-flagship/”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی