حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به نظر می‌رسد وان ایکس ۹ در روز کریسمس معرفی شود

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

نزدیک به دو ماه پیش ، برای اولین بار شایعاتی درخصوص گوشی جدید اچ تی سی به نام وان ایکس ۹ (One X9) به گوش رسید. در این هفته نیز شایعات بسیار زیادی از آن شنیده شد و به‌لطف آن‌ها در حال حاضر تمام تصاویر و رندرهای آن فاش شده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در ابتدا گزارشات نشان می‌داد که گوشی وان ایکس ۹ اچ تی سی باتوجه به مشخصات آن قدرتمند خواهد بود چنان‌چه گفته شده بود این گوشی به پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود و از دوربینی ۲۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. اما بعد از مدتی مشخص شد که این گوشی بیشتر شبیه به یک میان رده است و در حال حاضر گفته می‌شود که یک پرادازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک به‌همراه ۲ گیگابایت حافظه رم وظیفه انجام عملیات در وان ایکس ۹ را خواهند داشت و همینطور این گوشی مجهز به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

اچ تی سی وان ایکس 9

در هرحال باتوجه به تصاویر فاش شده که این گوشی را باشکوه نشان می‌دهند می‌توانیم مطمئن باشیم که وان ایکس ۹ دکمه‌های خازنی خواهد داشت و بلندگوهای بوم ساند در بالا و پایین آن حضور خواهند داشت. اما همچنان سه چیز ناشناخته باقی مانده است : قیمت ، تاریخ معرفی و مناطقی که این گوشی به‌فروش خواهد رسید. البته باید گفت که احتمال اینکه این گوشی تنها مخصوص بازارهای اسیایی باشد هم وجود دارد.

اچ تی سی وان ایکس 9

وان ایکس ۹ در کریسمس پرده برداری می‌شود ؟

گمان زده می‌شد که اچ تی سی از وان ایکس ۹ در اوایل سال ۲۰۱۶ و در نمایشگاه CES پرده برداری کند اما حالا خبرهای جدید حاکی از آن هستند اچ تی سی هدفش معرفی این گوشی در زمانی زودتر است. در پستی که این شرکت منتشر کرده است نوشته است : ایکس مکس ، کریسمس مبارک! همینطور تصویر گوشی وان ایکس ۹ در آن کاملا مشخص است (دکمه‌های خازنی و کلمه X در وسط آن).آیا این نشان دهنده آن است که اچ تی سی می‌خواهد این گوشی را در اواسط تعطیلات کریسمس معرفی کند یا خیر؟

اچ تی سی وان ایکس 9

شاید با این کار شرکت می‌خواهد که توجه‌ها را به سمت این گوشی جلب کند تا در این مدت بتواند پرچمدار اصلی خودش یعنی وان ام ۱۰ را بی سر و صدا توسعه دهد و با آن همه را شگفت زده کند چرا که هنوز شایعات زیادی در خصوص این گوشی منتشر نشده است و اچ تی سی به‌خوبی موفق شده است که آن را پنهان نگه دارد. همچنان ابهامات باقی مانده است و نمی‌توان به‌طور دقیق گفت که چه اتفاقی خواهد افتاد و اچ تی سی چه برنامه‌ای برای آینده‌ی خود دارد تا بتواند اوضاع مالی‌اش را بهبود ببخشد. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا وان ایکس ۹ در روز کریسمس معرفی می‌شود؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-One-X9-teaser-suggests-a-possible-Christmas-unveiling_id76901″ target=”blank” background=”#6AB999″]Phone Arena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sirish tech

با آرزوی موفقیت دوباره HTC B-) :rose:

Sajjad

بترکون اچ تی سی بترکون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی