حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت تماس ویدیویی در آینده‌ای نزدیک به واتس‌اپ اضافه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

واتس‌اپ، یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌ها محسوب می‌شود که متعلق به شرکت فیس‌بوک است. با وجود قابلیت‌های جالب آن، خبری از قابلیت تماس ویدیویی نیست اما به‌نظر می‌رسد که باید در آینده‌ای نزدیک، شاهد اضافه شدن این قابلیت به واتس‌اپ باشیم. گزارشی از آلمان منتشر شده است که می‌گوید ابتدا کاربران iOS و سپس کاربران اندرویدی، قابلیت تماس ویدیویی را دریافت خواهند کرد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

کاربران واتس‌اپ، قادر خواهند بود تا تماس ویدیویی را با Wi-Fi و شبکه‌ی تلفن‌همراه برقرار کنند. پنجره‌ای کوچک در بالای آن، تصویر شما را نشان خواهد داد و می‌توانید مکان این پنجره را تغییر دهید. علاوه بر این، قادر خواهید بود تا از دوربین‌های جلو و عقب، استفاده کنید و یا صدای میکروفون دستگاه خود را قطع کنید.

به‌‎نظر می‌‎رسد که نسخه‌ی ۲٫۱۲٫۱۶٫۲ واتس‌اپ iOS، شامل تماس ویدیویی خواهد بود. نسخه‌ی فعلی واتس‌اپ در اپ استور، ۲٫۱۲٫۱۲ است و به احتمال زیاد، قابلیت تماس ویدیویی در نسخه‌ی بعدی اضافه خواهد شد.

قابلیت دیگری که در نسخه‌ی بعدی این پیام‌رسان اضافه خواهد شد، تب‌های گفت‌وگو چندگانه است. با استفاده از این تب‌ها، می‌توانید بدون نیاز به برگشتن به صفحه‌ی اصلی واتس‌اپ، گفت‌وگو فردی موردنظر خود را انتخاب کنید.

در ماه آوریل سال جاری بود که قابلیت تماس صوتی به نسخه‌ی iOS واتس‌اپ اضافه شده بود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/WhatsApp-video-calling-could-be-coming-soon_id76875″ target=”blank” background=”#6AB999″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali parvaz

خوبه اما بازم پیشرو بودن ios تو گرفتن قابلیت های جدید برنامه ها ادامه داره :heart:

احمد

بهترین پیامرسانه از نظر من.امکانات فوقالعاده بی حاشیه و با کیفیت

FaRaZ SONY

پیامرسان خوبیه…
ولی با بودن تلگرام کدوم قابلیت واتس میتونه خاص باشه؟! :unsure:

احمد

بینقص بودن و سرعت واتس اپ و کیفیت خدامتشو هیچ کدوم نداره قابلیت هی تلگرام هم به کار من نمیاد از جمله کانال و گروه… شما دوتا فیلمو یه بار تو تلگرام بفرست یه باردیگه تو واتس اپ منظورمو میفهمی

kamix1353

آقا احمد
شدید موافقم باهات،با کمترین سرعت اینتر نت کار میکنه که مزیت خیلی بزرگیه.من کارم تو خلیج هست،بیشتر وقتا اصلا نتی وجود نداره،تو بهترین حالت میوفته رو GPRs.بقیه پیام رسانا اصلا لود نمیشن که بخوای کاری بکنی.راه نجاتمون هست واتس اپ ژوووون :heart: تازه با رشادت عکس ها هم لود میشه 😉

SONY 1946

باید این قابلیت reply رو اضافه کنه که از همه مهمتر و کاربردی تره،مخصوصا داخل گروه ها 🙂

SONY 1946

سامسونگ رو هم خز کردین از بس عکس گوشی هاش به عنوان عکس مطلب گزاشتین :wacko:

kamix1353

یا خدا تو حتی به عکس تزیینی مطلب هم حسودی میکنی؟آقا وجدانا هر چی این برادر عزیزمون میگه بزارید،دنیا دو روزه ارزش دلشکستن نداره :rose:

SAeed

این حرکتش میتونه نظر فیل ترچی های عزیز رو به خودش جلب کنه :bye:

فیلتر نشه صلواااااات!!!!!

AMIR 2311

من باز وایبرو خیلی قبول دارم هم از لحاظ رابط کاربری هم سرعت واقعا وایبر بهترینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی