حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ‌تی‌سی وان ایکس ۹ (One X9)، اسفندماه با قیمت ۳۶۵ دلار عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

در حالی‌که شایعات درباره گوشی میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی یعنی One X9 شدت گرفته است، به‌نظر می‌رسد این محصول تا چند هفته دیگر ارایه نمی‌شود. باتوجه به یک گزارش منتشرشده از تایوان، اچ‌تی‌سی وان ایکس ۹ (One X9) پس از تعطیلات سال‌ نو قمری به‌فروش می‌رسد. همراه ترنجی باشید.

تعطیلات سال آینده، بین ۶ تا ۱۴ فوریه (۱۷ تا ۲۵ بهمن‌ماه) خواهد بود و بدین معنی است که One X9 در اواخر فوریه یا اوایل ماه مارس (اسفندماه) عرضه می‌شود.

اچ‌تی‌سی در یکی از صفحات‌رسمی خود، عرضه نسل بعدی گوشی میان‌رده خود را تایید کرده است اما هیچ اطلاعاتی از زمان‌عرضه آن ارایه نداده؛ قیمت حدودی وان ایکس ۹ (One X9) بنابر گزارشات، حدوداً ۳۶۵ تا ۴۰۰ دلار خواهد بود.

شایعه شده که  وان ایکس ۹ (One X9) از نظر ظاهری به One A9 شبیه است اما تغییراتی نیز دارد. در حالی‌که جزئیات این مدل میان‌رده توسط اچ‌تی‌سی تایید یا منتشر نشده است، شایعات ادعا می‌کنند که تراشه رده‌بالا مدیاتک Helio X10 این گوشی را قدرت می‌بخشد. هم‌چنین یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول‌ HD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، محصول میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی را همراهی می‌کند.

علاوه بر این، گفته می‌شود که One X9 در بخش عکاسی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراپیکسل برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های تصویری، می‌تواند این ادعا را ثابت نماید.

پیش‌تر در ترنجی، تصاویر منتسب به اچ‌تی‌سی وان ایکس ۹ (One X9) منتشر شد و خواندید که این مدل میان‌رده به‌همراه  اچ‌تی‌سی وان ام ۱۰ (One M10) در نیمه‌اول سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/htc-one-x9-launching-in-late-february-or-early-march-for-365-497981.shtml” target=”blank” background=”#6AB999″]Softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

خیلی زیباست

علی

به نظر من با توجه به گوشی های عرضه شده اخیر این شرکت پرچمدار بعدی اچ تی سی شباهت زیادی با آیفون خواهد داشت .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی