حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیانوژن‌مد ۱۳ (اندروید ۶٫۰) برای سامسونگ گلکسی اس ۳ منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

گلکسی اس ۳، پرچم‌دار سامسونگ در سال ۲۰۱۲ بود که تا اواسط سال ۲۰۱۳، ۵۰ میلیون از آن به‌فروش رفت. این گوشی، دارای یک صفحه‌نمایش ۴٫۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۱٫۴ گیگاهرتزی با رم ۱ گیگابایتی است. اخیرا گلکسی اس ۳، سیانوژن‌مد ۱۳ (اندروید ۶٫۰) را دریافت کرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

گلکسی اس ۳ در سال ۲۰۱۲، با اندروید ۴٫۰ ساندویچ بستنی عرضه شده بود و بعد از آن به اندروید آب‌نبات ژله‌ای به‌روزرسانی شد. با این حال، خبری از عرضه‌ی اندروید ۵٫۰ برای پرچم‌دار سال ۲۰۱۲ سامسونگ نبود و سیانو‌ژن‌مد ۱۲ (اندروید ۵٫۰) نیز تنها برای چند مدل از این گوشی عرضه شده بود.

اخیرا تیم سیانوژن، سیانوژن‌مد ۱۳ (اندروید ۶٫۰) را برای این دستگاه منتشر کرده است و کاربران مدل i9300 می‌توانند از آن استفاده کنند. این نسخه، به صورت آزمایشی عرضه شده است و هنوز پایدار نیست. از دیگر مشخصات گلکسی اس ۳، می‌توان به دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. این گوشی در زمان عرضه‌ی خود از بهترین‌ها به‌شمار می‌رفت و توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

[su_button url=”http://www.androidauthority.com/galaxy-s3-gets-marshmallow-thanks-to-cyanogenmod-663283/”]androidauthority[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mimsad

می تونم روی اس۳ نئو هم نصبش کنم؟؟ :wacko:
I9300i

Ali

نه گوشیت بریک میشه..یکم صبر کن واست پورت میشه

Mohammad H

تو متن نوشتید اندروید ۵ درحالی که تیتر زدید اندروید ۶ ! مگه ویراستاری نمی کنید ؟ :scratch:

Ali

متن رو بادقت بخون داداش جان

saro salehi

این که ۲ماه پیش واسه xperia sp اومد ولی هنوز کار داره

Ali.leader

گوشی من galaxy s3 i9305 هستش
دیگه کم کم دارم از سامی نا امید میشم . :unsure:

mamad-me

بخاطر این اس۳ حالم از سامسونگ بهم خورد. ما گوشی رو خریدیم. بعد یه اپدیت داد. گوشی کندتر شد. بعد یه اپدیت دیگه داد. گفتن بعضی گوشیا بردشون میسوزه! ۴٫۱٫۲رو داد. یکم قابل تحمل بود. -تو ۴٫۳ واقعا کند شد. خداروشکر من همون موقع رفتم سمت کاستوم رام. وگرنه گوشی قابل تحمل نبود. ایشالا اندروید۶ هم یکم پایدار بشه، کاستوم رامشو نصب میکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی