حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نفس‌گیرترین نظرسنجی‌ها و جدال‌ها – بهترین شرکت تولیدکننده‌ی تلویزیون کدام است؟

نوشته

8 سال قبل | 92 دیدگاه | ترنجی

پنجشنبه‌ای دیگر فرا رسید تا با نظرسنجی داغ دیگری، سعادت همراهی با شما عزیزان را داشته باشیم. این‌بار می‌خواهیم به یک موضوع داغ، یعنی شرکت‌های تولیدکننده‌ی تلویزیون که تعداد آن‌ها کم نیست، بپردازیم. تلویزیون، به یکی از وسایل ضروری هر خانه‌ای تبدیل شده است و بیشتر مردم، ساعت‌ها آن را تماشا می‌کنند. شرکت‌های زیادی، اقدام به تولید تلویزیون در مدل‌های مختلف می‌کنند و در نظرسنجی این هفته، می‌خواییم این سوال را از شما بپرسیم که بهترین شرکت تولیدکننده‌ی تلویزیون کدام است؟ در ادامه همراه ترنجی باشید.

در هفته‌ی قبل، به انواع حسگرهای اثرانگشت پرداختیم و شما دوستان همراه ترنجی با شرکت در نظرسنجی، بخش مورد علاقه خود برای حسگر اثرانگشت را انتخاب کردید. اکنون می‌خواهیم، نتیجه نهایی نظرسنجی هفته‌ی قبل را تقدیم حضورتان کنیم:

Capture

اما اکنون نوبت نظرسنجی این هفته است: تلویزیون. این دستگاه به یکی از وسایل ضروری زندگی همه‌ی ما تبدیل شده است و قسمتی از اوقات ما را پر می‌کند. شرکت‌های سونی، سامسونگ و ال‌جی که از بهترین تولیدکننده‌های گوشی هستند، در صنعت تلویزیون نیز بسیار موفق عمل کرده‌اند و بهترین تلویزیون‌های خود را به بازار عرضه کرده‌اند. علاوه بر این شرکت‌ها، شرکت‌هایی مانند شارپ، پاناسونیک و غیره نیز تلویزیون‌های خوبی را تولید کرده‌اند.

LG-65EC9700-lined-up

تاکنون، شاهد عرضه‌ی تلویزیون‌های مختلفی بوده‌ایم؛ از تلویزیون‌های سه‌بعدی گرفته تا سری SUHD سامسونگ که از بهترین تلویزیون‌ها به شمار می‌رود. تلویزیون‌های هوشمند در چند سال احیر، به پرفروش‌ترین تلویزیون‎‌ها تبدیل شده‌اند و بیشتر مردم، از آن‌ها استفاده می‌کنند؛ یکی از دلایل پرفروش بودن آن‌ها، امکانات زیاد و تنوع قیمت است.

Untitled

تلویزیون‌های سه‌بعدی طرفداران زیادی را به خود دیده‌اند و مردم توانستند فیلم‌های سه‌بعدی را در خانه‌ی خود، با استفاده از این تلویزیون و عینک‌های آن تماشا کنند. شرکت‌های زیادی مانند سامسونگ، سونی، ال‌جی و غیره، مدل‌های زیادی را از این نوع تلویزیون‌ها تولید کرده‌اند. در دو سه سال اخیر نیز شاهد عرضه‌ی تلویزیون‌های با کیفیت ۴K و خمیده بوده‌ایم که می‌توان به تلویزیون‌های SUHD سامسونگ و OLED سونی یا ال‌جی اشاره کرد. این تلویزیون‌ها در نوع خود جالب هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند اما با وجود قیمت نسبتا بالایی که دارند، طرفداران زیادی را به خود جذب نکرده‌اند.

suhd9500_004

شما فکر می‌کنید که بهترین شرکت تولیدکننده‌ی تلویزیون، کدام است؟ کدام شرکت، بهترین تلویزیون‌‎ها را تولید و عرضه کرده است؟ دلیل انتخاب خود را در بخش نظرات بنویسید.

[poll id=”129″]

بابت تاخیر پیش‌‎آمده در انتشار مطلب، پوزش می‌طلبیم.

اشتراک در
اطلاع از
92 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Sepehr Ghasedi

تلویزیون فقط SUHD سامسونگ البته OLED فقط الجی
:yahoo: :yahoo: :yahoo:

Mehran

به خاطر ویرایش لایک میشی:)))

Myxperia

البته کیفیت صدای SUHD های سامسونگ هم زیاد جالب نیست و از نظر باس صدا ضعیف هستن و برای یه تلویزیون ۵۰۰۰ دلار یه ایراد بزرگ به حساب میاد و ارزش خرید اونها رو کم میکنه ، در صورتی که تلویزیون ۴K سری X شرکت سونی کیفیت صدای به مراتب بهتر رو ارائه میکنن، از طرفی درصد خرابی تلویزیون های سامسونگ هم بالاس… اما خب OLED های ال جی خوب هستن.

saeid rezaei

سلام اول ببخشید پاسخ رو زدم. من برای تلوزیون میخوام تلوزیون بگیرم تا ۴ میلیون. و بین سامسونگ و ال جی موندم واقعا چی کنم. ازونجا که هر چی اینچ بالاتر بره میخوام یه اینچ کمتر بگیرم ولی یه تلوزیون جدیدتر و بروز تر. مثل تلوزیون ۴۹اینچ ۵۳۰۰۰ ال جی که ۴k هم هست. حالا بعضی دوستان میگن سری جدید سامسونگ خیلی خوبه موندم چی کنم لطفا یک بررسی تخصصی از تلوزیون های جدید بزارید.
حیف سونی از بازار رقابت تلوزیون تو ایران خارج شده یکی میگفت یکی از علتاش اینه که فارسی خوب پشتیبانی نکرد و زیرنویس فارسیو تو فلش نشون نمیده ..

Mehran

الجی :good:
طراحی و ضخامت
نمایش زنده و طبیعی رنگ ها
نوآوری ها و جوایز زیاد گرفته شده
کیفیت و صد لبته نمایندگی خوب در ایران

Mr pixel

راستش معیار خوب بودن خیلی میتونه متفاوت باشه.چند وقت پیش دنبال یه تلوزیون خوب بودم.مصرف کم صدای خوب تصویر خوب و امکانات جانبی و نرم افزار.

متاسفانه سونی به از نظر نرم افزاری زیاد جالب نبود تنها ویژگی مثبت نرم افزاریش ایکس ریالیتی بود.وبه نظر من قیمتش بهش نمیدمد.با پول یه تلوزیون سونی یه سیستم صوتی و یه تلوزیون از دوتا برند دیگه میشد خرید.

الجی و سامسونگ تو نمایشگراشون رنگها رو زیاد تشدید میکردن.
هر سه تا برندم که صدای نمایشگراشون نا مناسب بود.
در نهایت تصمیم به خرید یه الجی منحنی با ضخامت .۷ میل به همراه یه سیستم صوتی و یه اپل تیوی گرفتم.
حالا هر وقت پول دستم اومد میخرم. 😀

احمد

قطعا ال جی

Sirish tech

من خودم از لحاظ
کیفیت تصویر و ساخت
و طراحی به ترتیب
ال جی
سونی
سامسونگ :rose:

Sirish tech
Samsung--Electronics

چه مدرن 😉 😉 :yes:

blue eye

ماهم همین مدلو داریم…شما هم بعضی مواقع زیرنویس تار میشه عایا؟
من تار میشه ک با خاموش و روشن کردن برطرف میشه!!

Sirish tech

نه اصلا خیلی زیر نویسو عالی نشون میده
من باهاش زیاد فیلم نگاه میکنم .شما اصلا تلویزیون رو بروزرسانی کردین؟؟؟؟تا حالا!!!

blue eye

اره یبار بروز رسانیش کردم

SAMAN_H

تو این زمینه رقابت جدا زیاد هست و فاصله ها کم بنابراین من صرفا به خاطر علاقه ام به سونی رای دادم البته دلیلی که باعث شد واقعا از تلویزیون های سونی خوشم بیاد kdl w905 a هست

Big Bang

انتخاب من شیائومی
برترین نیست اما نسبت به قیمت حرفی برای گفتن باقی نمیزاره ؛)

Mehran

پنل صفحه نمایش ارزان قیمت شیائومی ساخته الجی هست 😉

Big Bang

البته LG هم فوق العاده عالیه 🙂

SONY 1946

غول صوت و تصویر جهان فقط سونی
واقعا ان زمانی که سونی تلویزیون میزد و پدر تکنولوژی جهان بودن،بقیه کجا بودن،تلویزیون های سونی همه میدونن بی نظیر هستن و هر کی به سونی رای نده و انتخاب نکنه از روی تعصب محضه 😉
واقعا تلویزیون های سامسونگ و ال جی در مقابل سونی مثل یک شوخی بچه گونه بیشتر نیستند 😉

pika

اون موقعی که شما میگی بقیه داشتن خودشونو برای به زیر کشیدن سونی آماده میکردن و الان موفق شدن این شرکت مغرور رو به رتبه های پایین ببرن!
#بُت_پرست

pika

فاصله یعنی اینکه سونی هنوزم نتونسته به پای OLED های LG یا SUHD های سامسونگ برسه!
فاصله یعنی ماورای همه باشی ولی پنلاتو یه شرکت کره ای واست بسازه!
فاصله یعنی تفاوت درک من و شما!
#بُت_پرست

soxok

دوست عزیز داداش گلم . حالا نمیدونم چه ذهنیتی ار سونی داره که میدونم هر چی هست پس زمینش مال سونی موبایل هست ! ولی سونی تو تلوزیون حرف اول رو میزنه . متاسفانه ایرانی جماعت( # کره پرست ) هست . یکیش خود شما 😐

MaKenZi

درود soxok

اگر ایرانی جماعت کره‌ پرست بودند، آمار فروش کل دنیا دست سامسونگ و ال‌جی نبود!

آیناز76

سلام- و با احترام به نظر شما، در اینکه سونی از برترین سازندگان تلویزیون است و مبدع بسیاری از نو اوری های این حوزه شکی نیست ولی استدلال تان کمی جای تامل دارد مثل اینکه معلم کلاس سوم یک استاد دانشگاه به او بگوید زمانی که تو جدول ضرب بلد نبودی من معلم کلاس سوم بودم.خوب شرکت های دیگه هم رشد کردند وگاهی در بعضی زمینه ها از شرکت های قدیمی تر جلو زدند. موفق باشید

pika

خداوکیلی اینجا دیگه قطعا LG به همراه samsung یه سر و گردن از بقیه سرتر هستن! اینکه رای شرکتای دیگه بالا باشه نشان از blind fan بودن کاربران داره!

Samsung--Electronics

oled فقط ال جی!!!!!!! :good: تنها عیب الجی به نظرم ، سه بعدی پسیو هست . من اکتیو رو بیشتر پسندیدم!!
نمی دونم چرا سامسونگ نمیاد amoled ها رو به تلویزیون هاش بیاره؟؟ تو گوشی که بهترین oled رو داره!!!!!!

Ari khan

سامسونگ تو یه سیاست زیرکانه اومد تولید اولدها رو به دلیل هزینه بالا متوقف کرد و suhd رو عرضه کرد که با هزینه کمتر کیفیتی نزدیک به اولد ها(شایدهم برابر یا بیشتر) ارائه میکنه و این خودش باعث شد که امسال هم مثل سالیان قبل رتبه اول فروش رو بدست بیاره
راستی اولدها هنوز اونقدر گرونن وای به وقتی که امولدها بیان 😉

bvb

برعکس متنی که توی پست نوشتید انتخاب توی این زمینه زیاد سخت نیست الان هر کی بدون توجه به قیمت بخواد یه تلویزیون بخره یا suhd های سامسونگ انتخاب میکنه یا oled های الجی رقابت اصلی بین ایناست و انتخاب من قطعا oled های الجی هستن صفحه هایی شارپ با رنگ های بی نهایت طبیعی زنده و جذاب طراحی تلویزیون های الجی هم که زبانزد خاص و عامه

حبیب

بنده بعد از یک تجربه ی ناموفق از خرید پرچمدار تلویزیون سامسونگ، به سونی رای دادم!

Samsung--Electronics

تجربه ناموفق چی بوده آقا حبیب؟ :rose:

حبیب

LED samsung es8880
سری ۸ سامسونگ!

pika

حالا بعد تجربه ناموفق از سامسونگ چرا به LG رای ندادین و به سونی دادین؟!

Samsung--Electronics

خراب شد آقا حبیب؟

حبیب

نمیدونم چه دلیلی بیارم واسه رای خودم pikaجان! شاید بخاطر این باشه که در آینده نه چندان دور قصد خرید تلویزیون پرچمدار سونی رو دارم!

حبیب

@Samsung–Electronicst
خراب کامل که نه داداش! ولی هم مشکل نرم افزاری پیدا کرد و هم سخت افزاری! زاویه دید صفحه نمایش هم که نگم بهتره…
بالاخره از یه تی وی با قیمت ۶ تومن بیشتر از این انتظار میره!
خدمات پس از فروش و پشتیبانی هم که کاملاً شوت!

Samsung--Electronics

خوب آقا حبیب کامل بگید چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟// کنجکاوم شدید!!!!!!!

حبیب

@Samsung–Electronicst
۱_ بعد از چند ماه، برنامه وب بروزر دیگه کار نکرد! هر وقت هم روش کلیک میکردم، گوشه تلویزیون مینوشت در حال آپدیت! حالا شما برو یه سفر یک ماهه و برگرد! کماکان در حال آپدیته!!! پشتیبانی رو هم در جریان گذاشتم…گفتن تا ده روز دیگه مشکل حل میشه! الان ۸ ماهه که هنوز اون ده روز دیگه از راه نرسیده!
۲_ مشکل زاویه دید! متاسفانه فقط از روبرو میتونم تصویر رو بارنگ و کیفیت خوب مشاهده کنم! با کمی تغییر مکان به سمت چپ یا راست، اوضاع خراب میشه!
۳_ گاهی وقتا که جدیداً بیشتر هم شده، وسطای فیلم یهو رنگ تصویر عوض میشه! انگار هاله ی سفیدی روش کشیده میشه و بعد از چند دقیقه دوباره به حالت اول بر میگرده! حالت انطباق با نور اتاق هم خاموشه و مطمئنم مشکل از اونجا آب نمیخوره!

Samsung--Electronics

ممنون آقا حبیب :rose: :rose: :heart:
وقت کردم سایت های خارجی رو می گردم ببینم مشکل از کجا هست. شاید بشه وب بروزر رو درست کرد!!!! یه ریست فکتوری بکنید . ببینید درست می شه ؟ این مشکل رو باید بشه درست کرد. منوی مخفی رو تست کردید؟ اون جا تنظیمات خیلی حساس هستند ولی یه کار بلد می تونه درستش کنه.
شاید این ۱۰ روز بیاید … شاید………. :whistle: :whistle: :whistle:
بعد برای هاله سفید ، مطمئن هستید که رسیور سالمه؟؟؟؟ یعنی اگه با فلش یا از منبع دیگه هم پخش کنید این طور می شه؟؟؟
من جای شما بودم همون روز اول تلویزیون رو می بردم نمایندگی تا درستش کنن هم نمی رفتم/
وقت کردم حتما براتون می گردم.
مدل کاملش همین :LED samsung es8880 هست؟

حبیب

مرسی داداش گلم :rose:
بالغ بر ده بار ریست فکتوری کردم!
تنظیمات مخفی هم نمایندگی بی سواد!!! شهرمون اومد و اعتراف میکنم که خودم بیشتر از ایشون بلدم!
رسیور استارمکس آلفا x100 فول اچدی که تا همین چند وقت پیش هم کانالای کارتی رو هم باز میکرد و البته خودشم کاملاً سالم!
با آنتن معمولی هم تست کردم و مشکل پابرجاس!
ممنون میشم اگه کمک و راهنماییم کنی!
habibkazemi هم آیدی تلگرامم اینه و هم اکانت اینستاگرامم :rose:
مدلش هم دقیقاً همینه که گفتم و شما هم گفتید!

حبیب

Samsung_electronics
راستی تو پست آقا سجاد هم تازه کامنتت رو دیدم.جواب هم دادم داداش!

m.s

درود
بستگی داره اون تجربه ناموفق منظورتون چی باشه!!!
بنظر من شناختی که نسبت به خود شما و نویسندگان سایت دارم بیشتر هواداران سونی هستند و خود شما هم بنوعی بیشتر طرف سونی هستید تا برند دیگه ای و اکثرا اخباری که در مورد سونی هست متاسفانه شاهد ترول بازیهای بچه گانه ای هستیم و خودم و خیلی های دیگه هستند حتی رغبت نمیکنن بخوان بخش نظراتو بخونن چه برسه بخوان نظر بدن!!
البته هوادار داریم تا هوادار!!!

حبیب

m.s
شما مطمئنی ترنجی خوان هستید؟! احیاناً سایت مشابهی وجود داره و من بی خبرم که کاربری به اسم بنده باشه و ترول ورزی و طرفداری سونی رو بکنه؟!
اشتباه نیومدین آیا؟!

riofarina

حبیب طرفدار سونی؟
شوخی میکنی؟
الکی میگی؟
چه حرفا!!!
پدر خانم من نمایندگی خدمات پس از فروش سونی الجی سامسونگ شارپ و… داره. تو شهرستان ها اینجوریه یه شخص میتونه نمایندگی چندین برند باشه. اونم همیشه از ساپورت پایین سامسونگ میناله و با توجه به تجربه چند ده سالش همیشه میگه سونی دیگه سونی قبل نیست و خیلی افت کیفیت پیدا کردن.
و از خدمات بالای الجی همیشه تعریف میکنه و اینکه الجی تنها تلوزیونی هست که موقعی که شخصی به اشتباه رو صفحه نمایش شیشه پاک کن میزنه و مایع لیز میخوره و از پایین به داخل tv نفوذ میکنه خراب نمیشه میگه که بدلیل ساختار خاص الجی هست.
کلا با توجه به اینکه روزی چند tv خراب پیشش میارن میگه کمترین آمار خرابی با توجه به فروش بالا واس الجی هست.

Navid

احتمالا تلوزیونهای سمبل سده توسط سام سرویس کلاه بردار رو خریدین باید مونتاژ مالزی و یا ساخت کره میخریدن تا لذت تلوزیون درجه ۱ رو حس کنیین

mehrdadi

منم همین مدلو دارم ولی این عیب های که گفتینو مال من بعضیاشو داره مثلا:
کفیت تصویر و عمق مشکی مناسب و رنگای پر زرق و برق داره
ولی،سرعتش توی برنامه ها کند هستش.خیلی داغ میکنه.کنترلرش در یک کلام بگم خوب نیست.زیاد توی برنامه ها لگ میزنه که اصلا خوب نیست.اپدیت هم کردم ولی بهتر نشده.مرورگرش مال من سالمه ولی فارسی برعکسه :scratch:

HALA MADRID

یکی از دلایلی که به سونی رای دادم این بود که یه ال سی دی سامسونگ داشتیم پنلش بدون هیچ دلیلی بعد ۲سال سوخت و گارانتی هم هسچ مسئولیتی رو قبول نکرد و بعد ۲ سال دوباره یه ال سی دی سونی خریدیم که بعد ۴ سال هنوز مشکلی پیدا نکرده.
البته بعضیا بیخود گیر ندن که چرا سونی شانس ما این بود دیگه . 😥 😥

Yas

غول یعنی بزرگ پ بزرگترین تولید کننده تلویزیونم سامسونگه ن سونی .
تلویزیون ۴K فقط سامسونگ اما Oled فقط الجی
Suhdهای سامسونگ امسال سنگ تموم گذاشتن
الجی ام طراحی و تصویر فوقالعاده مدلهای Oled

Mahdiiii

نظرت محترم و قابل قبوله البته با تبلیغات سرسام آوری که الجی و سامسونگ میکنن…
خداوکیلی اگه سونی هم اینجور تبلیغات پر زرق و برقی که این دو شرکت میکنن رو انجام میداد کسی سمته تلویزیون دیگه ای نمیرفت،نقطه ضعف سونی فقط و فقط تبلیغاتشه،حساب کنین این همه تبلیغی که سامی از تلویزیون های suhd تو رسانه میکنه اگه سونی از تلویزیون فوق باریک ۴k خودش انجام میداد چه غوغایی میکرد :rose:

pika

در جواب کسایی که سونی رو برتر دونستن , جمله ی زیر رو از لینک زیرش انتخاب کردم!

“رنگ ها را آنچنان طبیعی جلوه می دهد که پیشتر هرگز در تلویزیون ها دیده نشده است.” B-)

https://toranji.ir/%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-21-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AF/

Amir Sepehr Ghasedi

۱۱ ساله که سامسونگ از نظر فروش تلویزیون رتبه اول در جهان داره و البته فروش شرکت ها و انتخاب مردم دنیا به خصوص مردم آمریکای شمالی به خاطر کیفیت هست و تحت تاثیر تبلیغات و … نیست. پس نمی تونید بگید که فروش بیشتر دلیل بر کیفیت بالاتر نیست. سامسونگ و الجی در زمینه ی نمایشگر ها در جهان یکه تاز و بی رقیب اند.

riofarina

قطعا الجی. اینو دیگه بجز آمار فروش آمار حرفه ای ها و آمار داورها و آمار نوآوری ها هم میگه.
شیائومی هم خوبه ولی بیشتر مونتاژ کنندس.
سامسونگ هم جنس بدنش بده و اغراق رنگ بالایی داره ولی دوست داشتنیه.(هم الجی هم سامسونگ دو تاشم اسمارت دارم که میگم اونم تو یک رنج قیمت)
سونی هم تا همین چند سال قبل عالی بود ولی فعلا از نظر نوآوری یه رتبه پاینتره،قیمتاشم که سر بفلک میکشه.
پاناسونیک تو پلاسما بیرقیب بود ولی فعلا که افت شدیدی داشته.
شارپ که عاشقشم ولی طراحی ده سال پیشش تو ذوق میزنه.

جدا از همه اینها لطفی که برندهای کره ای کردن این بود که باعث شدن بشه ال سی دی ال ای دی یا کلا tv سایز بزرگ خرید، دست برندای ژاپنی بود که الان تلوزیون لامپی ۲ میلیون قیمت داشت.

Mehran

عسکری جان!
میتونم بپرسم تلویزیون توی خونه شما چیه؟؟!

Myxperia

تو تلویزیون به نظرم سونی کیفیت و دوام بیشتری نسبت به بقیه داره…. طراحی سری W و R سونی واقعا زیباست.

Mohammad Reza

الجی و سامسونگ به نظرم پیشتازن. برای بررسی تخصصی تلویزیون ها به Cnet مراجعه کنید که کارشناس هاش کاردرستن.Oled های الجی و SUHD های سامسونگ فعلا جز پیشتازها هستن.انتخاب تو این نظرسنجی سخته

Mohammad Reza
SONY 1946

باریکترین تلویزیون ۴K جهان، توسط SONY
تنها ۴٫۹ میلی متر،قدرت یعنی این نه استفاده از کلمات و اصطلاحات صد من یه غاز سامسونگ و ال جی

Mohammad Reza

تلویزیون “کاغذ دیواری” الجی فقط یک میلی متر ضخامت داره. اگه قدرت به اینه،پس الجی خیلی قوی تره که تلویزیون باریک تر زده

SONY 1946

ایا اون تلویزیون ۴K هست :wacko: :wacko:

riofarina

اون lcd هست که یجورایی منسوخ شده، وقتی oled هست با مصرف خیلی خیلی کمتر انرژی اونم تو این بحران انرژی و عمق رنگ مشکی بینهایت و باریکتر از ۴٫۹ سونی چرا باید تو عصر حاضر یکی lcd بخره اونم با این قیمت فضایی؟

pika

بله ۱۹۴۶ عزیز درست میگن! بنده شخصا هربار از خونه میرم بیرون تلویزیون رو میذارم لای کتاب توی کیف و میبرمش گردش! پس هرچی باریکتر باشه بهتره چون کاربرد اصلی یه تلویزیون اینه که بتونی بذاریش تو کیفت و ببری توی پارک بگردونیش!
#بت_پرست

Hoseyn Zx

هر چی باشه پلاستیک پرست نیست مثه شما…
باریکی تلوزیون هم واسه زیباییه نه گردش در پارک!
کیفیت ساخت و تصویر tv سونی یه سروگردن از همه بالاتره …

riofarina

%Askari آذر ۱۹, ۱۳۹۴ در ۱۰:۴۴ ب.ظ
معلومه فقط سونی B-)
جایی که سونی، پاناسونیک، فیلیپس و شارپ هستن سامسونگ و الجی میرن پشت سر اینا.

بعدش سامسونگ با سونی شریک شد تا با ساختن کارخونه S-LCD از علم سونی اسکی بره.%
.
سونی عجب بیمغزی هست که میدونه سامسونگ از روش میخواد اسکی بره و باهاش شریک میشه. حتی تو هم اینو دونستی و سونی ندونسته!
البته میدونم الان میای فحش و تهدید و بی ادبی میکنی ولی مهم نیست منم مثل سونی میدونم اشتباهه ولی…

massoud

من هر موقع از جلوی TV فروشی ها رد میشم همیشه ساخته های شارپ نسبت به بقیه کیفیت خیلی بهتری دارن، نمیدونم چرا تو ایران خیلی طرفدار نداره ولی از نظر شخصی من شارپ بدون در نظر گرفتن قیمت بهترین کیفیت رو داره.

HamedMJ

من سونی رو از همه بیشتر می پسندم مشکلات خیلی جزئی دارن ولی کیفیت تصویرشون حرف نداره مخصوصا ۴K های با قابلیت پشتیبانی از HDR سونی که کنتراست دیوانه واری دارن

arian_azd

یعنی فقط واسه این خاطر این که دهن یه سریا رو ببندم رفتم حساب کاربری ساختم
اولا این که موقعی که سونی داشت TV میزد شماها تو پوست موز بودید :bye:
دوم این که ژاپن و با کره مقایسه نکنید…
سوم این که وقت خواب گذشته :rose:
معلوم نیست چی شنیدن…
فقط… :bye:

Mehran

یعنی با این جمله فوق بشریت
“موقعی که سونی داشت Tv میزد شما ها تو پوست موز بودید” کاری کردی که دیگه رشد نکنیم و خواستی دهن مارو ببندی:))))موفق باشی

arian_azd

درکش سخته زیاد به خودت فشار نیار :rose:

pika

معلومه سختی زیاد کشیدی شما :))
انصافا ببین کارمون چقدر درسته یارو رو تا جایی آتیشش زدیم که رفته حساب کاربری ساخته! B-)

kamix1353

اول خوش اومدی .دوما ماشا… به بعضی طرفدارای مودب سونی یکی اضافه شد.سوما اونوقت خود شما دقیقا اونموقع کجای موز بودی؟چهارما جنابعالی نیومدی دهن کسی رو ببندی،لاگین کردی رای سونی بره بالا جایزه یک میلیون دلاری نصیبت بشه.حالا برو بخواب.

maani

من به تصویر تی وی خیلی حساسم و مهمترین چیز برام تصویره البته موارد زیاد دیگه ای هم مهمه ولی نه به اندازه تصویر .
تو هر برندی بعضی از مدلها تصویر بهتری دارن نمیشه گفت کلا سونی بهتره یا کلا سامسونگ بهتره یا کلا الجی.
تو سونی همون مدلی که یکی از دوستان داره یعنی W904 یا ۹۰۵ تصویر خیلی خوبی داره حتی از برخی مدلهای جدیدتر و گرونتر بهتره و از بیشتر مدلهای سامسونگ و الجی هم بهتره البته سونی مدلهایی با تصاویر بهتر هم داره که قیمتشون بالاست. تو الجی Oled ها درخشندگی رنگ و عمق رنگ مشکیشون عالیه ولی بنظرم اومد تو بعضی تصاویر جزئیات دیده نمیشه بخصوص تصاویر با سایه روشن زیاد مثل غروب جنگل، خیلی دوست داشتم Oled بگیرم ولی بخاطر همین فعلا منصرف شدم این مورد رو یکی از بچه های دیگه هم گفته بود لطفا شما هم دقت کنید. اینم بگم خدمات الجی از همه بهتره
سامسونگ هم آشنایانی بودن که میگفتن خرابی زیاد داره اینجا هم چند نفر بیان کردن
فیلیپس برخی مدلاش تصاویرشون محشره ولی خدمات پس از فروش نداره و خیلی از بانه ای ها مشکل پیدا میکنن
مشکل ززیرنویس فارسی هم تو سونی و فیلیپس وجود داره ولی با قابلیتهای دستگاههای دیگه که به تی وی وصله مشکل مهمی نیست.

Moazez

خب این کاملا مشخصه سونی بهترین تلویزیون ساز جهانه. دلیل داره این بهترین بودن. نباید الکی نظر داد طبق اسم. مثلا بعضیا میگن خب چون الجی oled بهترینه. خب اینو کی گفته تصویر oled بهترینه؟ مگه تو موبایل بهترینه که تو تلویزیونم بهترین باشه؟ یا مثلا بعضیا میگن suhd اصلا نمیدونن چی هست چون s داره اول uhd فکر میکنن این مثلا برتریه دیگه نمیدونن این همون کوانتوم داتی هست که سونی سه سال پیش با این تکنولوژی تلویزیون معرفی کرد. فقط سامسونگ اومده ساب پیکسلهارو کوچکتر کرده و اسمشو گذاشته نانو. البته این تکنولوژی واقعا عالیه چون در سونی هم عالیه ولی این همه ماجرا نیست. تلویزیون پردازشگر تصویر میخواد،هرتز بالا میخواد،قطعات عالی میخواد. مثلا پردازشگرهای سونی حریف ندارن و مثلا شما فقط در سونی میتونی کانالهای sd رو هم در حد hd ببینی چون پردازشگر سونی کارش همینه که ارتقاء میده کیفیتو. مثلا کانالهای sd ایران در بقیه مارکها تهوع آوره دیدنش انقدر که بی کیفیت نشون میدن ولی در سونی معنی نداره. سونی تکنولوژی حال حاظرش فراتر از بقیه هست،یکیش همین فوق باریک بودن که الجی و سامسونگ عمرا نمیتونن این حرکتو بزنن اللخصوص الجی که ضخامت تلویزیوناش افتضاح زیاده. مورد بعدی سیستم عامل هست که سونی اندروید هست و از بقیه بطور کلی سرتره سیستم عاملش. و مورد آخر اینکه هیچ مقایسه و فیلمو عکسی وجود نداره که نشون بده یک تلویزیون الجی یا سامسونگ کیفیتش از تلویزیون همرده سونی بیشتر باشه. یکی از اقوام ما در کانادا زندگی میکنه میگه بلک فرایدی تلویزیون سونی میشه خرید فقط چون اختلاف قیمت الجی و سامسونگ با سونی خیلی زیاده. مثلا ما برای چی ۳هزار دلار بدیم سونی بخریم وقتی الجی پانصد دلاره؟ میگه برای همین صبر میکنیم بلک فرایدی یا موقعی که تحفیفات ویژه هست سونی میخریم. خودشم میگه کیفیت سونی قابل قیاس نیست با هیچی. حالا بگذریم ولی خدایی تصویر سونی با هیچی قابل قیاس نیست حتی پاناسونیک.سونی ژاپنیه و ژاپن یعنی تکنولوژی برتر. هر گرونی بی حکمت نیست هر ارزونی بی علت.آقا حبیب هم من مدتها در جریان کارش هستم ایشالا با خریدن پرچمدار سونی خلاص میشن از دست این تلویزیون سامسونگشون. سامسونگو الجی اگه خوب بودن بعد از ۲-۳ سال کیفیت از دست نمیدادن.

pika

“یکیش همین فوق باریک بودن که الجی و سامسونگ عمرا نمیتونن این حرکتو بزنن اللخصوص الجی که ضخامت تلویزیوناش افتضاح زیاده.”

“شرکت ال‌جی از یک نمایشگر مسطح جدید رونمایی کرد. ضخامت این نمایشگر تنها یک میلی‌متر است و با وزن کمتر از دو کیلوگرم،”
http://tinyurl.com/jcahg6l

این زمینی که ساختی توش ملکِ ماست رفیق B-)
شک داری شهرداری استعلام بگیر B-)
#بهشت

Alireza Nazari

دوست عزیز خودت لینکو دیدی؟
اون نمایشگره نه تلویزیون
مسلما اگه یه تلویزیونو باز کنید میبینید که ضخامت خود نمایشگر خیلی کم تر از خود تلویزیونه
لطفا دقت کنید

با اجازتون سونی چند وقت پیش باریک ترین نلویزیون جهان رو با ۴ میلیمتر زخامت معرفی کرد.
لطفا اول تحقیق کنید.
بدون تعصب میگم سونی تو اکثر رینکینگ ها توی کیفیت تصویر اوله
ولی سامسونگ پرفروش ترینه چون قیمتای پایین تری داره
وگرنه همه میدونن که شرکتی مثل شارپ تو تصویر خیلی از سامسونگ جلوتره و تکنولوژی های انحصاری خودشو داره
شارپ فک کنم بیشترین تکنولوژی انحصاری رو داره که یکیش LTPS هست.

با تشکر
موفق باشبد

Mehran

تلویزیون یا کاغذ دیواری؟
اگر فکر می‌کنید تلویزیون‌ها از این باریک‌تر نمی‌شوند، متأسفانه اشتباه می‌کنید! پنل‌های LCD باعث شدند تلویزیون‌ها باریک‌تر و سبک‌تر شوند؛ آن قدر که بتوان آنها را مانند یک عکس به دیوار متصل کرد
لینک :
http://lgblog.ir/1394/08/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%db%8c%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d8%ba%d8%b0-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%9f/

ارسال شده توسط برنامه موبایل ال جی بلاگ
LGBlog.ir.
داداش تلویزیونه

IT

استدلالت خیلی خنده داره حالا چون فامیلتون تو کانادا گفته کیفیت سونی خوبه پس سونی خوبه مورد بعدی اینکه قیمتها اونقدر تفاوت نداره والا اینجایی کهدمن هستم تفاوت قیمتی بین ال جی و سامسونگ و سونی نیست و همه تقریبا تو یه رنج قیمت هستند

MaKenZi

درود

اگر یک نفر باشه که به طور قطع بشه گفت حرفاش کاملا بی پایه و اساس و از روی تعصب هست
شما هستی

مطمئنا آمار بالاترین فروش سامسونگ و ال‌جی رو همه میدونن
دلایلی واهی شما هم برای دفاع از سونی، تنها به دید دیگران نسبت به شما لطمه میزنه و چیزی به سونی اضافه نمیکنه

میتونید برترین تلویزیون‌ها رو از نظر کیفیت ببینید :
http://www.cnet.com/topics/tvs/best-tvs/picture-quality/

http://www.techradar.com/news/television/10-best-ultra-hd-4k-tvs-in-the-world-today-1198304

حتی سیستم عامل ال‌حی یه سروگردن از اندروید در حال حاضر بالاتره
میتونی مراجعه کنی بازار چارسو و با WebOS 2.0 کار کنی، هر چند که میدونم این حرفها ساخته‌ی ذهن خودت هست

Behr00z

سری Lb ال جی همشون مشکل تصویر دارن ، مشکلشم اینجاست که خطوط عمودی روی تصویر هست و بیشتر توی پخش فوتبال معلوم میشه ، تو سایت های نقد و بررسی خارجی هم به این موضوع اشاره کردن ، مدل تی وی من ال بی ۸۷۰۰ هست که ۱۰۰۰ هرتزه و بهترین مدل این سری هست از بانه گرفتم تو ایران در نمایندگی رسمی این مدل رو نیاوردن ، ای کاش سامسونگ میخریدم و به دوستان هم پیشنهاد میکنم بغیر از سری oled از ال جی مدل دیگه ای نخرن داداشم هم la 9700 4k داره اونم این مشکل رو داره ، سونی هم خوبه ولی متاسفانه قیمتاش خیلی بالاست

MaKenZi

درود

دوست عزیزم، دوست عزیزم، میشه لینک همون سایت خارجی رو که به این مشکل اشاره کرده بهم بدی؟

ضمن اینکه، الان به جای سری LB سری LF معرفی شده

اینهم بررسی تلویزیون La9700
http://www.cnet.com/uk/products/lg-65la970w/
http://www.trustedreviews.com/lg-65la970w-review

یکیش امتیاز ۹ از ۱۰ داده
یکی هم امتیاز ۷٫۵ از ۱۰
چطور شما میگی مشکل داره؟ اینا هم سایت خارجی هستن
کسی هم نگفته چنین مشکلی دارن!!!
همینجوری بدون دلیل و مدرک که نمیشه یه حرفی زد و بهش استناد کرد

Sajjad

عمق رنگ الجی رو بیشتر میپسندم…نظرم الجی هست هر چند خودمون سامسونگ داریم و راضیم.

amin-samsung

من به الجی رای دادم چون معتقدم صفحه نمایش های اولد بهترین اند :yes: :yes:

Mohammad Ghasemi

فقط سونی ولی الجی هم عالیه مردونه

در کل همه به غیر از سامسونگ

milad7

صفحه نمایش فقط سامسونگ B-)

AMIR 2311

تلویزیون فقط سامسونگ بخاطر حالت ورزشیش فوتبال رو عالی نشون میده لپ تاپ رو هم که وصل کنم به تلویزیون fifa کیف میده بازی کنم اما صداش جالب نیست باید یه سینمای خانگی سونی هم بخرم تا این دو تا هماهنگ با همدیگه تجربه خوبی رو به من بده

Mohammad Ghasemi

اتفاقا سونی تلوزیوناش حالت فوتبال داره تازه با سینما خانگیاش خیلی بهتره

AMIR 2311

محمد جان امتحان نکردم تلویزیون های جدید سونی رو حتما امتحانشون باید بکنم ببینم فوتبال رو چجوری نشون میده چون من همیشه در حال فوتبال دیدنم با هفته ای یکی دو تا فیلم.

Just LG and Samsung

اول ال جی بعد سامسونگ

Mahdiiii

الجی رو هم میشه قبول کرد به خاطر اینکه هم طراحیش مدرنه هم کیفیت صدای بسیار بهتری نسبت به سامسونگ داره…
اما قبل الجی، سونی رتبه اوله :rose:

saeid-t

اول سونی بعدشم ال جی ولی واقعا سونی چیزه دیگس 🙂

Hasan.sh

با لحاظ اینک احترام خاصی برا tvهای شرکت پاناسونیک قائل هستم ولی با توجه ب تجربه سونی را انتخاب میکنم
الجی هم ازoled هاش خوشم میاد ولی اصلا با کیفیت ساختش و طراحیش حال نمیکنم و نمیدونم چرا تو تصویر های تاریک جزئییاتا محو میکنه!
خداشاهده الان ک خودم از w850bسونی استفاده میکنم هرجا میرم مقایسه میکنم واقعا با اینک full hd هست اما از ۴k سامسونگ و الجی هم دقت رنگ و روشنایی و شارپیش بیشتره
و اگ از اینا بگذریم پردازش تصویر و طراحی و کیفیت صدای سونی هم بسیار بهتر میدونم
البته من ب نظر دیگر دوستان احترام میذارم و بنظر من هرکی باید بر اساس سلیقه خودش تصمیم بگیره ک چی بخره،چون سلیقه تو بازار رقابتی حال حرف اولا میزنه و هر شرکتی معایب و مزایای خودشا داره و باید دید ک سلیقش با مزایای کدوم شرکت سازگارتره…

Mr.MJ

الان حدود یک ساله از تلوزیون سونی مدل kdl-40w600b استفاده میکنم
واقعا ازش راضیم،واقعا صدا تصویرش محشره کیفیت ساخت بسیار عالی مخصوصا خیلی عالیم با گوشیم مچ میشه تازه اپدیت هم میگیره خلاصه نصبت به ۲۳۰۰ که دادم خیلی خیلی راضیم بازم دلم نمیاد نگم،کیفیت رنگ بسیار عالی،و صدای فوق العاده بلند و شفاف مخصوصا وقتی ساب ووفر کامپیوترم بهش وصل میکنم محشر کبری میشه. :yahoo:

javad25

سلام و درود……ما دو تا تلویزون سونی و الجی داریم الجی تازگیاس که گرفتیم سونی ماله ۳ ساله پیشه به جرات میگم تو همه چیز به جز سیستم عامل که سونی نداره سونی از الجی کاملا سر تره و قابل قیاس نیست زاویه دید الجی به عنوان یک تلویزون سطح بالا راضی کننده نیست و میزان زنده بودن تصاویر پایینه در کل اگه یکو پانصد تفاوت قیمت نداشت اینم سونی میگرفتیم واقعا حیف شد دوستان به نظر من قیمت و فدای کیفیت نکنین من به شخصه پشیمونم. موفق باشید دوستان :rose:

Mohammad Soly

متعصبا این نظر سنجی هیچ ربطی به گوشی نداره.اون موقع که سونی تلویزیون مساخت سامسونگ و الجی با کاغذ تلویزیون میساختن.طول عمر قطعات سونی بی نهایته یادم میاد یه تلویزیون رنگی سونی ۱۴ داشتیم اخرشم خراب نشد ۱۳۰ فروختیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی