حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است به زودی یاهو به شرکتی دیگر واگذار شود

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

سال ۲۰۰۸ را به خاطر دارید؟ پیشنهاد خرید یاهو از سوی مایکروسافت مطرح شد که با واکنش شدید گوگل مواجه گشت. اما چرا تمام شرکت‌های اهالی ردموند به خرید یاهو فکر می‌کنند؟ با ما همراه باشید تا برسی داشته باشیم بر گزارش منتشر شده از سوی وال استریت ژورنال مبنی بر تصمیم هیئت مدیره یاهو برای فروش این شرکت.


آینده یاهو در یک سیاه چاله قرار دارد هیچ چیز آنطور که برنامه ریزی شده است اتفاق نمی‌افتد. مدت طولانی است که این شرکت دوران رو به افولی را طی کرده است و سود دهی آن نسبت به گذشته به شدت افت کرده به طوری که این روزها عده زیادی از متخصصان یاهو به شرکت‌های رقیب نقل مکان می‌کنند. یاهو اما برای این شرایط پیوسته به دنبال راه حلی مناسب بوده است. شاید انتخاب ماریسا میر یکی از همین راه حل‌ها بوده که به نظر می‌رسد به بمب بست رسیده است و این موضوع به یک نگرانی بزرگ برای هیئت مدیره این شرکت تبدیل شده تا جایی که به گفته وال استریت ژورنال ایده‌ی فروش کسب و کارهای اینترنتی یاهو یا واگذاری سهام این کمپانی به شرکت علی بابا مطرح شده است که البته دور از انتظار نخواهد بود، اگر ناگهان شاهد رخ دادن هردو این موضوعات شویم زیرا کمپانی علی بابا هم اکنون نیز صاحب ۱۵ درصد از سهام یاهو می‌باشد و این یکی دیگر از چالش‌های این شرکت محسوب می‌شود.

واگذاری سهام یاهو نشان می‌دهد هیچ چیز جز این موضوع نخواهد توانست این شرکت را در آینده نجات دهد اما موضوعی که می‌تواند مدیران یاهو را برای انجام این کار به تردید بیندازد، بحث مسائل مالیاتی می‌باشد که سبب شده این ایده تا کنون اجرایی نگردد.

اگر این تصمیم اجرایی شود آیا یاهو به دوران اوج خود باز می‌گردد؟ متاسفانه جواب منفی است زیرا با واگذاری سهام یاهو به علی بابا به احتمال زیاد شاهد ضعیف و ضعیف‌تر شدن این کمپانی در بازه زمانی کنونی که به شدت رقابتی است خواهیم بود. به هر حال مشتریان زیادی برای خریدن یاهو منتظر درخواست این شرکت هستند و ما امیدواریم فروش یاهو به نفع آن باشد تا بتوانیم نام این شرکت را همچنان در سایت‌های مختلف ببینیم.

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/12/01/yahoo-may-sell-itself-off/” background=”#1ac0b2″ icon_color=”#f90d0d”]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

کلا هیچ امکانات یا تحولی نداده.معلومه سقوط میکنه………مایکی اونموقع بینگ ضعیف بود واس این یاهوو رو میخاست.اما الان فک نکنم….

Samsung--Electronics

هنوزم ضعیفه بینگ

trojan

خداروشکر سامی متور جستجو نداره وگرنه از نظر شما بهترین تو کهکشان بودش

Samsung--Electronics

سلام :bye: :bye: تروجان جان :rose: :rose:
آخه شما باید من رو بشناسید
من از ماه های اول کار ترنجی ، این سایت رو دنبال می کرم.
من آدم متعصبی هستم؟؟؟؟؟؟

MJS.00824

درسته به پای گوگل نمیرسه ولی خداییش اونقدر خوب هست که نشه گفت ضعیفه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....