حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمارهای جدید از وضعیت کاربران ویندوز ۱۰ موبایل

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

گزارش ماهانه AdDuplex فردا منتشر خواهد شد و پیش از آن نگاهی داریم به آخرین گزارش و آمارهای قبلی که توسط  AdDuplex منتشر شده است. گزارش پیش رو اختصاصاً بر روی تغییرات ویندوز فون متمرکز است و اندروید و iOS را شامل نمی‌شود. با این حال معیاری است برای سنجش دسترسی و استفاده از ویندوزفون. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هرچند که در ماه اخیر گوشی‌های جدیدی رونمایی و عرضه شده‌اند آمار جالبی در مورد این سیستم عامل وجود دارد. شاید جالب باشد که برای اولین بار گزارشی از وضعیت ترکیه در این باره منتشر شده است.

رشد ویندوز ۱۰ موبایل

در مقایسه با ماه قبل رشد دستگاه‌های ویندوز ۱۰ موبایل با رشد ۱٫۳ درصدی از ۵٫۷ درصد به رقم ۷ درصد رسیده است. این رقم وقتی جالب است که بدانید این میزان در حالی رقم خورده که از ویندوز ۱۰ موبایل اینسایدر فقط در دسترس است و هنوز نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل عرضه نشده است.آخرین نسخه اینسایدر بیلد ۱۰۵۸۶ بوده که بسیار مشابه نسخه پیش نصب شده روی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال می‌باشد.

شاید مشابه ویندوز ۱۰ کامپیوتر، ویندوز ۱۰ موبایل هم  به سرعت  رشد کند. انتظار می‌رود که سهم ویندوز ۱۰ موبایل با عرضه لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال در برابر اندروید و iOS رشد یابد.


adduplex-nov-world-os

ترکیه:

اولین بار است که AdDuplex در گزارشش ترکیه را قید می‌کندآمار توزیع در ترکیه متفاوت با سایر مناطق دنیا است. در این کشور لومیا ۱۳۲۰ بسیار محبوب است و با تخصیص ۱۱ درصد فراوانی ویندوز فون ها در رده دوم  جای گرفته است. اما محبوب‌ترین در این میان گوشی بسیار قدیمی لومیا ۵۲۰ است. در واقع بیشتر گوشی‌های ویندوز فون که در ده رده اول قرار می‌گیرند شامل گوشی‌های قدیمی لومیا ۹۲۰، لومیا ۸۲۰ و لومیا ۶۲۰ هستند.


adduplex-nov-turkey-device

ایالات متحده:

در این بازار تغییر چندانی وجود ندارد و لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ ایکس ال به آرامی در حال رشد در میان گوشی‌های دیگر هستند. لومیا ۶۴۰ وضعیت بهتری نسبت به سایر گوشی‌های ویندوز فونی دارد و با ۲٫۲ درصد رشد نسبت به ماه قبل در رده اول قرار دارد. اما بیشترین فراوانی مربوط به لویما ۶۳۵ است که ۳۲٫۵ درصد از کل این نوع گوشی‌ها را تشکیل می‌دهد.

آمارهای AdDuplex  با حضور لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال و تغییراتی که ایجاد می‌شود بسیار جالب خواهد بود. اما برای اولین بار در این کشور ویندوز فون با رشد منفی همراه بوده که نسبت به ماه قبل ۰٫۰۵ کاهش رشد داشته است.


adduplex-nov-world-usdevice

سخن آخر

فاصله چندانی با گزارش این ماه نداریم و وجود قابل توجه ویندوز اینسایدر در این آمار بسیار تأثیر گذار بوده است. لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال -در آینده نزدیک لومیا ۵۵۰– پا به عرصه گذاشته‌اند تا در بازار جهانی رقابتی جدید را رقم بزنند که ما اسفند ماه را بهترین زمان تصمیم گیری برای خرید این گوشی‌ها میدانیم. با در نظر گرفتن اینکه برنامه به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل از نیمه آذر ماه شروع می‌شود در آینده شاهد رقابتی داغ میان اندروید,iOS و ویندوز ۱۰ موبایل در فصل بعد خواهیم بود.


[su_button url=”http://www.windowscentral.com/windows-10-mobile-now-7-percent” icon_color=”169e83″][su_button url=”http://www.windowscentral.com/windows-10-mobile-now-7-percent”]windowscentral[/su_button][/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Neman1990

آینده ویندوزفون بهتر از گذشتش خواهد بود. :good: :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی