حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی جدید برنامه محبوب WhatsApp برای سیستم‌عامل اندروید با قابلیت‌های تازه، عرضه شد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

نسخه اندرویدی برنامه پیام‌رسانی محبوب WhatsApp به نسخه ۲٫۱۲٫۳۶۷ در فروشگاه گوگل‌پلی به‌روز شد. در این به‌روزرسانی، می‌توانید پیام‌های مدنظر خود را ستاره‌دار کرده و در هنگام ارسال لینک در پیام‌های خود، پیش‌نمایشی از لینک ارسالی را مشاهده نمایید. برای جزئیات بیشتر، ترنجی را در ادامه مطلب همراهی کنید.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، در این به‌روزرسانی می‌توانید پیام‌های مهم خود را به‌منظور دسترسی سریع‌تر ستاره‌دار نمایید؛ همانند قابلیت Bookmark. برای دسترسی به پیام‌های ستاره‌دار شده، باید به سربرگ چت ⇐ منو وارد شده و سپس برروی Starred Messages ضربه بزنید. این قابلیت، پیش‌تر در نسخه آی‌او‌اس برنامه WhatsApp در دسترس بود و به‌تازگی، راه خود را به سیستم‌عامل اندروید باز کرده است.

هم‌چنین در این به‌روزرسانی، می‌توانید پیش‌نمایشی را از لینک‌های ارسال خود در WhatsApp مشاهده نمایید؛ بنابراین، تیتر و تصویر کوچکی از لینک‌های ارسالی در این برنامه، قابل مشاهده است. کاربران می‌توانند در صورت تمایل، این قابلیت را که با نام Rich Preview یاد می‌شود، غیرفعال نمایند. برای کاربرانی که از نسخه مارشمالو اندروید استفاده می‌کنند، قابلیت Android direct share این اجازه را به شما می‌دهد تا به سرعت چت مدنظر خود را هنگام استفاده از محتوای دیگر برنامه‌ها انتخاب نمایید.

برنامه پیام‌رسانی محبوب WhatsApp در اولین سال استفاده، رایگان است و در سال‌های بعدی، فقط می‌توانید با پرداخت ۹۹ سنت از آن استفاده نمایید. در صورتی‌که هم‌اکنون از WhatsApp در دستگاه اندرویدی خود استفاده می‌کنید، کافی است برای دریافت به‌روزرسانی جدید این برنامه از فروشگاه گوگل‌پلی اقدام نمایید. کاربرانی‌ که این برنامه را از فروشگاه گوگل‌پلی دریافت نمایند، آخرین نسخه از WhatsApp را برروی گوشی‌هوشمند یا تبلت خود نصب خواهند کرد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Update-to-WhatsApp-for-Android-adds-rich-preview-feature-and-starred-messages_id76126″ background=”#07a467″]Phonearena [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mortal galaxy

یکی از زیبایی های ios اینه که سریع ترین بروز رسانی ها رو میگیره. این بروز رسانی رو چند ماهه تو ios داریم. البته یه سری قابلیت ها همین چند روز قبل اضافه شد. ولی ستاره دار کردن خیلی وقته.
البته قابلیت quick replay تو ios خیلی چیز خفنیه. درسته اول رو اندروید بود ولی طبق معمول رو ios خیلی بهتر و کاملتر اجرا شد

zanyar

حرفات درسته واقعا من منکر اینا نیستم ، از فجایع ios هم بگو آخه ! یه جوری حرف میزنی انگار تو هر زمینه ایی اینطوریه ، تو بعضی جنبه ها ios مثل باتلاق میمونه ! حالا یه چندتا گل قشنگم روش سبز بشه طبیعیه .

فرشاد بندری

مگه اندروید کوییک ریپلای داره؟ توکدوم مسنجر این قابلیت هست؟

mortal galaxy

دوست گلم تا اونجایی که بنده اطلاع دارم برای اس ام اس توی اندروید این قابلیت بود و هست. ولی برای نرم افزار های دیگه کار نمیکنه. ولی تو ios خیلی کامل تره.

ahmad_mirbolooki

بزرگترین اشتباه زندگیم خرید لومیا بود :unsure:
دلم برا اندورید و محیطش تنگ شده، هیشکدوم ازین قابلیت ها تو وینفون نیس ، تنها امید ما لومیادارا وین ۱۰ موبایله که البته معلوم نی چی بشه :scratch:

reza itmo

ای گفتی هیچکسم نمیخرتش ازم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی