حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خودروی بدون سر نشین گوگل جریمه شد!

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

تا امروز گوگل افتخار داشت تابگوید پس از ۱٫۲ میلیون مایلی که ماشین های بدون راننده ما طی کرده اند، هرگز جریمه نشده اند. ولی اوضاع همیشه بر وفق مراد پیش نمی رود، امروز یکی از همین خودرو های خود ران گوگل، توسط پلیس جریمه شد آن هم به دلیل عبور از معابر با سرعت کمتر از حد مجاز!

همچنین گوگل در جواب به David E. Weekly که این خبر را  توئیت کرده بود در صفحه گوگل پلاس نوشت:

قطعاً خودروهای دیگر هرگز برای سرعت پایین جریمه نخواهند شد! مسئول پروژه ماشین‌های خودران گوگل توضیح داد ما آگاهانه سرعت خودروهای بدون راننده را روی ۴۰ کیلومتر در ساعت محدود کرده‌ایم تا همواره قابل دسترس باشند و موجب ترس سایر اتومبیل‌های مجاور در خیابان نشوند.

لازم به ذکر است خودروهای بدون راننده گوگل این مجوز را دارند که در ایالات مانتین ویو و تگزاس، حداکثر با سرعت ۲۵ مایل در ساعت حرکت کنند و علت جریمه شدن این خودرو نیز عبور از محوری با حداقل سرعت ۳۵ مایل در ساعت بوده است، یعنی این خودرو در حقیقت وارد منطقه ممنوعه شده زیرا طبق مجوز با حداقل سرعت مجاز در آن معبر هم خوانی نداشته است! وقتی هم که افسر پلیس متوجه می‌شود به خودرو بدون راننده هم رحم نمی‌کند و ابتدا آن را متوقف کرده و پس از تماس با اپراتورهای آن این جریمه را اعلام می‌دارد.

همواره نگرانی‌های زیادی برای امنیت عابران وجود داشته است که این خودروها طی یک اتفاق ناگهانی آسیبی به عابران وارد نکنند، به همین علت همواره پلیس محلی به طور مرتب با گوگل نشست‌هایی را برگزار می‌کند تا از ایمنی رفت و آمد این خودروها اطمینان حاصل کند. نظر شما چیست آیا این اولین قدم پلیس برای جریمه خودروهای خود ران خواهد بود؟

[su_button url=”http://www.theguardian.com/technology/2015/nov/13/google-self-driving-car-pulled-over-driving-too-slowly” background=”#189d5c”]theguardian[/su_button] [su_button url=”http://www.cnet.com/news/googles-self-driving-car-pulled-over-for-driving-too-slowly/” background=”#189d5c”]cnet[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

یا ابرفرررررررررررررررررررض
بالاخره این ویندوز ما منت بر سر ما نهاد و داره این آپدیت گندهه رو دانلود میکنه.
ینی بیلد ما هم بالا میره؟!!! دیگه داشتیم جلو این اینسایدرا کم می آوردیم! والا

mahdiar70

از سایت ها میتونستی فایل iso رو بگیری راحت آپگرید کنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....