حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این هفته منتظر انتشار پیش‌نمایش بیلد ۱۰۵۸۶ ویندوز ۱۰ موبایل نباشید

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

چندین روز است که اخبار مختلفی در رابطه با نسخه‌ی ۱۰۵۸۶ ویندوز ۱۰ موبایل (نسخه‌ای که به نسخه‌ی RTM یا نسخه‌ی مخصوص شرکت‌ها برای آزمایش نهایی شهرت دارد) می‌شنویم و ترنجی نیز در نگاه نزدیک به نسخه‌ی اصلی ویندوز ۱۰ موبایل توضیحاتی در خصوص بیلد ۱۰۵۸۶ داد. گفتیم که این بیلد هنوز پایدار نیست و به دلایلی به بیلد ۱۰۵۸۱ مخصوص اینسایدر‌های حلقه‌ی داخلی مایکروسافت بازگشته‌ایم. آیا این هفته بیلد ۱۰۵۸۶ ویندوز ۱۰ موبایل منتشر می‌شود؟

با ترنجی همراه باشید…

مایکروسافت به‌سختی درحال کار بر روی نسخه‌های مختلف ویندوز ۱۰ است و ویندوز ۱۰ موبایل در این میان از اهمیت زیادی برخوردار است. ویندوز ۱۰ موبایل که جانشین ویندوزفون شده است دارای تغییرات گسترده‌ی درونی (هسته‌ی سیستم‌عامل) و بیرونی (تغییرات در طراحی) می‌باشد و تقریبا تمامی نقایص ویندوزفون را برطرف کرده است.

windows-10-mobile-47

بسیاری از کاربران منتظر انتشار بیلد ۱۰۵۸۶ ویندوز ۱۰ موبایل در این هفته (که به‌نوعی نسخه‌ی رسمی برای ویندوز اینسایدرها تلقی می‌شود) بودند اما متاسفانه خبر خوشی برای آن‌ها نداریم. این هفته به دلیل تمرکز مایکروسافت بر روی ویندوز ۱۰ ایکس‌باکس و ویندوز ۱۰ نسخه‌ی پاییزه (threshold 2) شاهد انتشار این نسخه‌ی مهم نیستیم.

 

آیا شما نیز برای دریافت بیلد جدید هیجان زده هستید؟ آیا بیلد ۱۰۵۸۱ تاکنون توانسته است نظر شما را جلب کند؟ نظر خود را با ترنجی به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamid rastegar

عارف جان چرا آپدیت نوامبر برای کاربرای اینترپرایز رلیز نشده؟چه مشکلی داریم ؟

hamid rastegar

:negative: عارف جان چرا آپدیت نوامبر برای کاربرای اینترپرایز رلیز نشده؟چه مشکلی داریم ؟

Mahmoud Yazdanpanah Fadaee

و همچنان منتظریم….. 🙁 🙁 🙁 :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com