حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری دیگر از اچ‌تی‌سی One X9 منتشر شد؛ سردرگمی در طراحی

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

وان ام ۷ را به یادآورید. بدون شک دستگاهی بسیار زیبا از سوی اچ تی سی بود. وان ام ۸ نیز به خوبی توانست ازنظر ظاهری تداعی‌کننده یک پرچم‌دار باشد اما بازهم ارتقایی را شاهد بود. ارتقا و تکامل بازهم ادامه داشت تا وان ام ۹ معرفی شد. ام ۹ ازنظر ظاهری پرچم‌دار بود اما با بازخورد خوبی از سوی کاربران رو به نشد. نیاز به تغییراتی بیشتر حس می‌شد. اخیراً دستگاه دیگر از سوی این شرکت رونمایی شده و آن را بانام A9 می‌شناسیم. این دستگاه طراحی کاملاً متفاوت‌تری داشت. از این‌که آیا اچ تی سی از اپل ایده گرفته است یا برعکس، پرتغال فروش را شما پیدا کنید اما اکنون با خبرهایی از دستگاهی جدید روبه‌رو هستیم. این دستگاه با نام One X9 می‌تواند میان رده‌ای جدید باشد و شاید به باور برخی از افراد نیز ممکن است شاهت هایی با پرچم‌دار اصلی داشته باشد. پس منظور از عنوان و سردرگمی را متوجه شده‌اید. در ادامه همراه باشید.

در ابتدا تصویر زیر لو رفت:

HTC-One-X9

اکنون با تصویر زیر روبه‌رو هستیم:

HTC-One-X9-2

شباهت‌هایی را با سری Butterfly شاهد هستیم به همین دلیل بعید نیست در همین رده قرار بگیرد. به نظر می‌رسد اچ تی سی دیگر علاقه خاصی به استفاده از فلز در اسمارت فون های خود پیداکرده است به همین دلیل یک میان رده را نیز با بدنه آلومینیومی معرفی خواهد کرد! دوربین این دستگاه ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود و به‌احتمال‌زیاد رزولوشن صفحه‌نمایش نیز هماند رزولوشن عادی FHD است. پردازنده دستگاه یکی از مدل‌های مدیاتک همراه با ۲ گیگابایت رم ازجمله مشخصاتی است که پیش‌بینی می‌شود. نظر شما چیست؟ آیا اچ تی سی برای پرچم‌دار خود به سراغ چنین طراحی خواهد رفت و یا این‌که بامیان رده‌ای چدید از سوی اچ تی سی روبه‌رو هستیم؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Alleged-HTC-One-X9-shows-up-again-black-and-silver-variants-spotted_id75679″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Phonearena [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

دقیقا….هیچ ایده نوئی تو این شرکت ارائه نمیشه جدیدا

علی

مشکل اصلی اچ تی سی هم همینه که خودشم نمیدونه چه نوع سیاستی رو باید در پیش بگیره . یه گوشی میزنه میگه بذار ببینیم چی میشه اگه پسند کردن همینو میزنیم نشدم یه مدل دیگشو میزنیم ببینیم اون چی از آب درمیاد خدا بزرگه
من خودم کلا دوتا اسمارتفون داشتم هردوشم htc بود ولی تو هردوتا گوشی دکمه ولوم گوشیام خراب شد و این باعث شده یک مقدار نسبت به htc بدبین بشم .

shahinhhh

خراب عکس پروفایلتم

HEDAYAT

ظاهرش بدک نیست!
اگر اسپیکر های boom sound، همون رابط کاربری روان، و یک دوربین “در حد خودش! ” و البته قیمتی مناسب داشته باشه جالب هست، من فقط نقش A9 رو این وسط نمیفهمم! دقیقا چیکاره هست؟! ظاهری کاملا جدید،مشخصات نا امید کننده!
به هر حال امید وارم m10 یا هر چیزی که هست،با ۸۲۰ چیز خوبی در بیاد! البته شاید استفاده از AMOLED هم جالب باشه!

مچکر از همه دوستان

M.R.P

با توجه به گفته ی لو دهندگان این مدل هم میان رده هست و نمیشه به اون صورت به طراحیش خرده گرفت( هرچند طراجیشم اگر جانب انصافو بگیریم خوبه-در جلو هیچ مششکلی نداره و خیلی شبیه سری B هست و در پشت هم معمولی هست و میتونست بهتر باشه)
دوستان عزیز یکم منطقی باشید، از شرکتی که رو به ورشکستگی هست انتظار نمیره بیاد میان رده هاشو طراحی آنچنانی کنه، در همین حد هم کاملا قابل قبوله اما، اما… همه صحبتایی که کردم درمورد پرچمدارش برعکس قضیه هست، اونجا توقع طراحی اصیل سری M و بهبود های چشمگیر در روند تکامل همون طراحی هستیم + موارد دیگه که قبلا درش ضعف داشت.
حیف شرکت به این خوبی که به این روز افتاده.

MJS.00824

چی؟ One X9!!!
تا چند وقت دیگه همه ی حروف الفبا رو پر میکنه.
Z9
B9
C9
D9
و الا غیر…
اینجوری که دیگه One اعتبارشو از دست میده. قبلا One یعنی پرچمداران HTC .

M.R.P

داره سعی میکنه همون کاری که سامسونگ با اسم galaxy کرده رو انجام بده تا شاید همین اسم به فروش بهترش کمک کنه! نکته دوم اینه که هنوز مشخص نیست دقیقا اسمش همین باشه ممکنه تغییر کنه(احتمالش البته کمه)

Mostafa

خب دوست عزیز الان چه ربطی به گلکسی داشت
مثلا سونی اکسپریا داره
مایکی لومیا داره
چه ربطی داره
گلکسی اول گوشی های اندرویدی سامسونگ هستش(مثلا سری zکه تایزن هستش گلکسی نداره)
گلکسی از همون ابتدا هیچوقت مخصوص پرچمدار های سامی نبوده
همونطور که اکسپریا یا لومیا مخصوص پرچمدار ها نیستش
E4 هم اکسپریاست z5 هم همینطور
۵۲۰ هم لومیاست ۹۵۰ هم همینطور
فقط عادت کردید ترول بازی در بیارید
قبلا ترول ها فقط بدون دلیل از یه برندی دفاع میکردم
جدیدا ترول ها تو همه تاپیک ها و پست ها به برندی که برند مورد علاقشونو نابود کرده هم حمله میکنند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....