حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپلیکیشن اپل‌موزیک (Apple Music) برای اندروید را هم‌اکنون از طریق گوگل پلی‌استور دانلود کنید

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

همانطوری که قبلا برای شما گفته بودیم، اپل به دلیل سودای سود بیشتر قصد دارد اکوسیستم موزیک خود را بیشتر توسعه دهد. سرویس اپل موزیک همراه باعرضه آی‌اواس ۸٫۴ به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. این سرویس یک استریم آنلاین موزیک‌ها است که شما با پرداخت حق اشتراک به‌صورت ماهیانه می‌توانید به موسیقی‌ها موردعلاقه خود گوش دهید. اکنون نسخه‌ای از اپل‌موزیک برای دستگاه‌های اندرویدی در پلی‌استور قرار گرفته است. در ادامه همراه باشید.

اپل این سرویس را برای کاربران خود با استفاده از اپل آی‌دی به‌صورت رایگان به مدت سه ماه در اختیارشان قرار می‌دهد و پس‌ازاین سه ماه باید حق اشتراک پرداخت کنند. اپل همیشه توجه ویژه ای به موزیک داشته است همانطور که استیو جابز در ابتدا توانست جانی تازه به صنعت موسیقی هدیه کند. تیم‌کوک نیز به دنبال ادامه این راه اپل موزیک را معرفی کرد که می‌تواند رقیبی بسیار سخت برای نمونه های مشابه باشد مخصوصا این که نسخه اندروید آن را عرضه کرد.

apple-music-6

تیم کوک اخیراً اعلام کرده بود که اپل موزیک بیش از ۶٫۵ میلیون نفر مشترک با پرداخت ماهیانه دارد. که مطمئناً با ارائه این سرویس برای بیش از ۱٫۴ میلیارد کاربر اندرویدی مشترکان زیادی به این جمع می‌پیوندند. البته باید نفرت نسبی کاربران اندروید نسبت به اپل و هر چه که وابسته به آن است نیز در نظر گرفت که مطمئناً بر روی تعداد مشترکین تأثیر گذار خواهد بود. اپل هم‌اکنون نرم‌افزار اندرویدی خود را به‌صورت رسمی بر روی گوگل پلی قرار داده است و کاربران با پرداخت ماهیانه ۹٫۹۹$ می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. برای دانلود این نرم‌افزار به این لینک مراجعه نمایید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-Music-beta-for-Android-hits-the-Google-Play-Store_id75637″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M

به نظر من برای کسایی که هزینه برای خرید موزیک میکنن خیلی به صرفه است هزینه اشتراک میدی و به کلی آرشیو موزیک دسترسی پیدا میکنی بدون اینکه غصه فضای ذخیره سازی رو بخوری هزینه کردن برای این اپ کاملا منطقی هست… :yes:

در ضمن این موضوع هم ربطی به ما ایرانیا نداره… فکر نمیکنم هزینه و سرعت و ترافیک اینترنت اصلا اجازه بده از این سرویس استفاده کنیم… حالا اون ده دلار ماهیانه به پول ما خیلیه بماند…!!! :unsure:

Samsung--Electronics

ویندوز ۱۰ هم همچین چیزی داره.
یه قابلیت داره که می تونی قبل از خرید آهنگ ، یه تیکه ازش رو گوش کنی.
اون رو تست کردم. با اینترنتمون راحت کار کرد.
سامسونگ میلک موزیک هم کار می کنه با نت ما
البته من هیچ آهنگی نخریدم :whistle: :yes:

fable

چه کاری پول بدیم موزیک گوش کنیم!!!!

این همه برنامه و سایت رایگان…

M

این برای کسایی هست که حق کپی رایت اثر میخوان رعایت کنن که حق هنرمند پایمال نشه… شامل حال ما ایرانیا نمیشه حرص نخور!؟! 😉

parhamc1

من که از اسپاتیفای استفاده میکنم خیلی راضیم واقعا عالیه.به نظرم از اپل موزیک بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....