حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[اختصاصی ترنجی]: نمونه فیلم اسلوموشن ضبط شده با لومیا ۱۵۲۰

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

هفته‌ی قبل طی خبری به اطلاع شما کاربران عزیز سایت ترنجی رساندیم که بنا به گفته‌ی ویندوز اینسایدرها٬ مایکروسافت در آخرین بروزرسانی برنامه‌ی ویندوز کمرا قابلیت ضبط فیلم اسلوموشن را به لومیا ۱۵۲۰ ٬ ۹۳۰ و لومیا ۹۲۹ (آیکون) اضافه کرده است. اما این ویژگی در ویندوز ۱۰ موبایل چگونه عمل می‌کند و کیفیت فیلم ضبط شده چگونه است؟

با ترنجی همراه باشید…

لومیا ۱۵۲۰ تمام نشدنی است. این اسطوره‌ی نوکیا بعد از دو سال هنوز هم حرف برای گفتن دارد و ویزگی‌های نهفته‌ای در خود جای داده بود که بعد از مدتی به عنوان ویژگی‌های این گوشی مطرح شد. در کمتر شرکتی شاهد اضافه شدن امکانات اساسی به گوشی‌های پرچمدار قدیمی هستیم و بسیاری از سازندگان موبایل ترجیح می‌دهند تا امکانات جدید ( حتی اگر دستگاه قدیمی از آن پشتیبانی می‌کند ) را  هیچ‌گاه با یک بروزرسانی به پرچمدار قدیمی اضافه نکنند زیرا به فروش پرچمدار جدید صدمه وارد خواهد شد اما مایکروسافت اعتقادی به سیاست ندارد.

Lumia 1520 - 635

لومیا ۱۵۲۰ در آخرین بروزرسانی ویندوز کمرا در ویندوز ۱۰ موبایل قابلیت ضبط فیلم اسلوموشن HD 120 فریم را به دست آورده است. در ادامه شما را به دیدن نمونه فیلم اسلوموشن ضبط شده با لومیا ۱۵۲۰ که توسط یکی از کاربران خوب ترنجی به نام آقای مهدی گیلوری (تروجان) برای ما ارسال شده است٬ دعوت می‌کنیم.

[aparat]http://www.aparat.com/v/xwocG[/aparat]

همانطور که دیدید از لحاظ کیفی فیلم ضبط شده کیفیت نسبتا خوبی دارد و راضی کننده است. در پایین چند اسکرین‌شات از محیط ضبط فیلم اسلوموشن و تنظیمات آن را مشاهده می‌کنید.

photo_2015-11-10_10-04-19 photo_2015-11-10_10-04-12 photo_2015-11-10_10-04-25

به گفته‌ی کاربر تروجان٬ نور فیلم در حالت اسلوموشن نسبت به فیلم‌برداری عادی اندکی  کمتر است. شاید در آینده شاهد بهبود ویژگی ضبط فیلم اسلوموشن برای لومیا ۹۳۰ ٬ لومیا ۹۲۹ (آیکون) و لومیا ۱۵۲۰ باشیم و ایرادات این قابلیت جالب برای پرچمداران سابق نوکیا – مایکروسافت رفع گردد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا لومیا ۱۵۲۰ هنوز حرفی برای گفتن دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iPooya

قحطی سوژه بود ؟؟ 🙁

trojan

بخدا حق داری
عارف در جریان هست
نتونستم زیاد وقت بزارم.توی بیلد های بعدی جبران میکنم
شرمندم

mohsen930

داداش دمت گرم اصل حرکتت بود که محتوا ایجاد کردی.تست رو وقتی یک هم وطن انجام میده حس بهتری داره.
چرخش ۱۵۲۰ همیشه بچرخه 😉

Moazez

الان bvb میاد کل گوشیهارو هیچ میکنه میگه فقط ۹۳۰

Ari khan

نه اینکه شما همچین کاری نمیکنی :negative:

bvb

البته این کاریو که به من نسبت میدی استادش خودتی من هر چیو تا حالا گفتم با دلیل و مدرک گفتم نه مثل تو توهمی نظر بدم هر روز میای میگی بهترین گوشی جهان زد۵ بدون هیچ مدرکی الانم میگم فقط ۹۵۰ خیلی خری اگه فکر کردی دیگه نمیگم

Moazez

خخخخ دلیلو مدرک؟؟!! کدوم لینکو تو عمرت گذاشتی؟!! تو اصلا سواد لینک گذاشتن داری؟!!

bvb

چشایی که از تعصب کور شدن نمیتونن اون لینکارو ببینن

pika

کلا تو حالت slow-motion صدا ضبط نمیکنه یا تیکه ای که slow شده صدا نداره؟
این ویدیو که اصلا صدا نداشت انگار

f.khabiry

به نظر من دوربین لومیاها یکی از بهترین ها نیستنٰ بلکه واقعا بهترین در نوع خودشون هستن.یاد نوکیای کبیر بخیر ای کاش فقط به بهترین دوربین فکر نمی کرد.امیدوارم باز هم با قدرت برگرده و روی مایکروسافت کم بشه.البته نور صحنه زیاد چنگی به دل نمی زد و مشخص بود زیاد به محیط فیلم برداری دقت نشده.اگر کمی به کنتراست و تضاد رنگ ها در محیط بیشتر توجه میشد ویدیوی شایان توجهی بود هر چند الان هم کاملا اصل مطلب رو می رسونه. :rose:

fallen

اون شیر دستشویی پس چرا به اون روز افتاده ؟؟!!!! :yahoo:
نوکیا این کلیپو ببینه فک کنم دیگه کلا پروژه شروع ۲۰۱۶ رو بیخیال بشه :rose:
دادا خداوکیلی از سری بعد سوژه هاتو درست انتخاب کن اخه یه لحظه از دنیای ترنجی رفتم به دنیای سرویس بهداشتی دوره دبیرستان یادش بخیر :yahoo:

bvb

ویدئوش زیاد مشخص نبود ولی میتونم بگم از پرچمدارای پارسال بهتر بود (آیفون در تظر نگیرین)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com