حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۷ از نسل چهارم اینترنت موبایل از نوع Cat 12 بهره می‌برد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

پرچمدار جدید سامسونگ یعنی همان گلکسی اس ۷ بنا بر انتظارات بهمن ماه امسال معرفی خواهد شد و خط  تولید این دستگاه به نظر می‌رسد از دی ماه شروع به فعالیت کند. اما شایعاتی درمورد گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ آج به بیرون درز کرده است که بعضی از جزییات سخت افزاری را فاش می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق آخرین گزارش گلکسی اس ۷ سامسونگ با پشتیبانی از Cat 12 LTE معرفی خواهد شد که پشتیبانی از این خصوصیت در بعضی دستگاه‌ها پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ کوآلکام به دوش خواهد کشید و در برخی دیگر از دستگاه‌ها چیپ اگزینوس ۸۹۹۰ از Cat 12 LTE بهره خواهد برد.

همچنین شنیده شده است که سنسور جدید دوربین گلکسی اس ۷ با فن‌آوری برایت‌سل دارای ۱۲ مگاپیکسل رزولوشن خواهد بود.

از آنجایی تا لحظه رونمایی سامسونگ گلکسی اس ۷ را پنهان نگه می‌دارد اکنون جزییات بیشتری در دسترس نیست اما با فاش شدن بیشتر اطلاعات در مورد این دستگاه شما را مطلع خواهیم ساخت. شما در مورد گلکسی اس ۷ و پشتیبانی از شبکه ارتباطی نسل چهارم چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/samsung-galaxy-s7-to-feature-cat-12-lte-04-11-2015/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]geeky-gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sara3

امیدوارم چیز خوبی در بیاد
بااین که Cat 12برای ما کاربردی نداره البته برای ایران
ولی دوربین داشته باشه که نیازی به دوربین دیجیتال برطرف کنه خودش کافیه
البته لرزشگیر سری قبل ضعیف بودن این یادم نبود :yes:

Mohammad Reza

معلومه سامسونگ داره خودش داره مدیریت شده شایعه ها رو میده بیرون.من دوست دارم دوربین ۱۶ بمونه ولی اگر قراره با ۱۲ بهتر بشه،با تغییر مخالفتی ندارم فقط ای کاش اگر ۱۲ میشه،هم بشه ۱۶:۹ و هم ۴:۳ با رزولوشن ۱۲ عکس گرفت.

Yas

شاعر وقتی میگه
دوباره محشر میکنم….
منظورش گلکسی اس۷‌…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی