حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات هوآوی میت ۸ در GFXBench منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

همانطوری که برای شما دیور منتشر کردیم، در پنجم آذرماه قرار است هوآوی طی یک مراسمی از آخرین پرچمدار خود رونمایی کند. این دستگاه بر اساس تصویر منتشر شده هوآوی میت ۸ نام دارد. اکنون وارد وب‌سایت GFXBench شده و می‌توانیم مشخصات سخت‌افزاری آن را ببینیم. در ادامه همراه باشید.

 

m8-a

همان‌طوری که در تصویر پیداست، این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۶ اینچی و رزولوشن FHD است. در چند روز آینده قرار است خبرهای جدیدتری از هوآوی برای چیپست اختصاصی این شرکت بانام Kirin 950 منتشر شود اما در تصویر مشخص است که Cortex-A72 در درون آن قرار دارد. Mali-T880 همراه با ۴GB مشخصات سخت‌افزاری دستگاه را کامل می‌کند. دوربین ۱۵ مگاپیکسلی دستگاه به نظر می‌رسد تغییراتی را به خود دیده باشد. باتری دستگاه بر اساس اطلاعات منتشرشده ۴۱۰۰mAh است که این بسیار عالی خواهد بود. نظر شما چیست؟ از هوآوی میت ۸ چه انتظاری دارید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-Mate-8-specs-surface-on-GFXBench_id75360″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amiir

روی کاغذ که واقعا خوبه! فقط صفحه ش کاش پنج اینچ بود!

M.R.P

اگر رزولوشن ۱۰۸۰ باشه از نظر قدرت گرافیکی از همه پرچمدارای غیر فول اچ دی سال ۲۰۱۶ هم قویتر خواهد بود! به نظر من هم ۶ اینچ بزرگه حتی واسه یه فبلت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....