حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر دو گجت پوشیدنی الجی برای کودکان منتشر شد؛ فروش اپراتوری توسط Verizon

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

مدتی پیش Evan Blass در توییتی بیان کرد که ال‌جی قصد دارد دو گجت پوشیدنی دیگر را به بازار معرفی کند. این شرکت به‌عنوان یکی نوآورترین‌های بازار شناخته می‌شود و همان‌طوری که در مطلب قبلی اشاره کردیم، توانست از سوی رد دات برند سال نیز شناخته شود. در ادامه با این دو گجت پوشیدنی برای کودکان همراه باشید.

LG GizmoPal 2 و برادرش LG GizmoPal به‌عنوان یک رده محصول در کنار LG GizmoGadget قرار دارند. LG GizmoPal یک مدل ساده همراه با دکمه‌ای بر روی آن است که می‌تواند تماس دو طرفه ایجاد کند. البته این تماس به‌صورت پیش‌فرض خواهد بود و نه انتخابی! GPS نیز باعث می‌شود شما موقعیت فرزند خود را به‌راحتی ردیابی کنید. GizmoPal 2 کمی پیشرفته‌تر است و باسلیقه متفاوت‌تر عرضه خواهد شد. GizmoGadget دارای صفحه‌نمایش است که قابلیت‌های بیشتر خواهد داشت. هر دو این محصول می‌توانند موقعیت فرزند را بر روی نقشه به‌راحتی نشان دهند. ۲۱ نوامبر روز رونمایی از این دو محصول خواهد بود.

 

LG-GizmoPal-2-on-left-LG-GizmoGadget-on-right.jpg

LG GizmoPal 2 در سمت چپ , LG GizmoGadget در سمت راست

The-original-LG-GizmoPal-sold-by-Verizon.jpg

LG GizmoPal

نظر شما در مورد این دو گجت چیست؟

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-LG-wearables-for-kids-leaked-both-devices-are-Verizon-bound_id75376″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pika

طراحیشون جالبه
پایینی مثل واکی تاکی شده :))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....