حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به گلکسی ویو (Galaxy View)، تبلت ۱۸٫۴ اینچی سامسونگ

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ هیچ وقت از تولید دستگاه هایی با نمایشگر بزرگ نترسیده است و این عادتش کمک شایانی به بزرگتر شدن موبایل های این دوره کرده است. شایعات گلکسی ویو را مدت ها شنیدیم و حالا این دستگاه به صورت رسمی معرفی شده است. در ادامه شما را به تماشای یک ویدیو برای آشنایی بیشتر با این تبلت عظیم الجثه دعوت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

galview3_2040.0

گلکسی تب ویو دارای یک نمایشگر بزرگ ۱۸٫۴ اینچی به رزلوشن FHD است. همین FHD بودن می تواند نشان دهد که سامسونگ هدفی متفاوت از تولید تبلت بزرگ خود دارد. گلکسی ویو بیشتر برای تماشای محتوای ویدیوی طراحی شده است. هم اکنون اکثریت محتوای موجود، اکثر بازی ها و مواردی که بخواهید روی یک تبلت اجرا کنید دارای رزولشن FHD هستند و این موضوع Galaxy view را تبدیل به یک تبلت ایده آل برای این کار تبدیل می کند.

مسلما این تبلتی نیست که شما از خواندن متون یا وبگردی روی آن مشعوف شوید چرا که چگالی تصویر ۱۲۰ پیکسل در هر اینچ مربع برای این مصارف اصلا توصیه نمی شود. با نگاهی به این تبلت، می بینیم که یک صفحه خانگی پر شده از سرویس های مختلف پخش ویدیو وجود دارد و این دوباره به ما می گوید که این تبلت بیشتر برای تماشای ویدیو ساخته شده است.

view1_2040.0

قلب تپنده گلکسی ویو اگزینوس ۷۵۸۰ است که فرکانس پردازنده مرکزی هشت هسته ای آن روی ۱٫۶ گیگاهرتز تنظیم شده است و پردازنده گرافیکی دو هسته Mali-T720 دارد. این همان پردازنده گلکسی J7 (نسخه اگزینوس) که کمی اورکلاک شده است. وزن ۲٫۶۵ کیلویی این تبلت باعث در نظر گرفتن روش خاص سامسونگ برای جا به جا کردن آن است. همانطور که در تصویر بالا می بینید یک دستگیره در لبه بالا قرار داده شده است.

این تبلت دوربین جلو ندارد و دوربین عقب آن ۲ مگاپیکسل است. جالب آن که این تبلت سلولار هم هست و شبکه های ۴G را پشتیبانی می کند. این تبلت با قیمت ۵۹۹ به فروش خواهد رسید و برای مصارف تماشای ویدیو و یا بازی های معمولی روی نمایشگر بزرگ مفید است. باتری ۵۷۰۰ میلی آمپری اما تا ۸ ساعت فعالیت مالتی مدیا را به شما خواهد داد. در ادامه شما را به تماشای ویدیو نگاه نزدیک به گلکسی ویو دعوت می کنیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/cGAzq[/aparat]

نظر شما درباره تبلت غول پیکر سامسونگ چیست؟

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/10/28/9631632/samsung-galaxy-view-tablet-hands-on” target=”blank” background=”#159f84″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil_0098

سوپرآمولدها رنگای تیره رو ، رو به مشکی نشون میدن .
وقتی مثلا سکانس فیلم یکم تاریک باشه دیگه صفحه نسبتا سیاه میشه بعد اگه نور تا آخر باشه نور زیرنویس میزنه تو چشمت 😐
واسه همین به نظرم صفحه نمایشای سامسونگ اصلا واسه فیلم دیدن جالب نیسن . خودم نوت ۴ دارم . اونایی که موقع دیدن فیلم دقت کردن متوجه منظورم میشن .

Ari khan

اتفاقا بنظر من که بهترین صفحات واسه نمایش فیلم هستن با مشکی بینظیر و رنگای جذابشون…..هرچند سلایق منفاوته 😉

Soheil_0098

مثلا این عکس رو نگا کنید . بیش از اندازه بودن رنگ مشکی کاملا واضحه . همین صحنه رو تو مانیتور Pc دوباره دیدم ولی این جوری نبود و خیلی واضح بود تصویر !!!
http://8pic.ir/images/wmy0ou9a833i1y4lkk56.jpg

Ari khan

دوست عزیز این بخاطر کم بودن نور صفحه است….مشکل نیست 😉

kamix1353

دوست عزیز به خاطر نور زیرنویس صحفه نمایشی که اینقدر نور سیاه رو عمیق نشون میده بد هست؟البته این سلیقه شماست و محترم هست مسلما.

Soheil_0098

این عکس رو ببینید !
http://8pic.ir/images/wmy0ou9a833i1y4lkk56.jpg

SAMSUNG _ The Best Brand

خیلی باحاله. B-)

micro0

من که خیلی حال کردم باهاش… کاملا مشخصه که برنامه خاصی پشتش هست. صفحه هومشهم که کلا مربوط به تی وی و اینجور چیزاس!
راستی اون پایین سمت چپ و راست، تو قسمتی که دکمه های نرم افزاری میان، تو ویدیو چی هستن؟ شبیه استارت ویندوز و باتری نیس؟

Ali Sabzalipoor

یکی از مزخرف ترین وسایل الکترونیکی که تا حالا دیدم آخه کی با رزولوشن full HD رو تبلت ۱۸ اینچی و تراکم ۱۲۰پیکسل حاضر وب مرور کنه یا بازی که بد ترین حالت روی این فیلم ببینی که نمیدونم خیلی از بچه به فیلم دیدن اشاره کردن چطوری فکر کردن همچین چیزی گفتن :wacko: :wacko: :wacko:

Ali Sabzalipoor

بعد اگه یه وقت کسی مجبور بشه با این یه عکس بندازه فکر کنم دوربین ۲در صفحه ۱۸اینچ یه کیفیت تصویر شطرنجی ارائه میده

just samsung

اره دیگه نیست که شما الان تو خونه داری با تلویزیون ۸۰ اینچ ۴کا فیلم‌میبینی ‌ مرد حسابی تو با تلویزیون فول اچ دی با ۴۳ اینچ‌صفحه فیلم فول اچ‌دی نگاه میکنی کلی …ر کیف میشی اونوقت لینکه توی ۱۸ اینچ فول اچ دی هست و‌تراکمش هم از تلویزیونهای بازار بیشتره بدرد فیلم نمیخوره ؟؟ جلل خالق یعنی طرف هنوز بلد نیست باطری کنترل رو عوض کنه میاد از مهندسی سامسونگ ایراد میگره یکی اب بریزه اونجاش که بد سوخته فک کنم . اصن ایراد داره شما نخر شما که پولت به ۱۱۰۰ نمیرسه پس همون با عکساش حال کن سنگینتری ده سال از دنیا عقبید شما فن های سونی

Ali Sabzalipoor

باتری کنترل رو هم یادت میدم عوض کنی آره تلوزیون ۴k ندارم تو خونه ولی ۴۲اینچ رو از فاصله نیم متری نگاه نمیکنم یا یه متر ولی فکر نکنم یه وسیله تاچ رو بشه از این فاصله ها باهاش کار کنی و بعد اون تلوزیون فول اچ دی صد تا تکنولوژی برای بهبود کیفیت هم داره تلوزیون تو خونه من هم sony w800b 42 هستش که یه میانرده هست ولی بازم سونی و کیفیت فوق العاده داره صد در صد فول اچ دی تو ۴۲ سونی از فول اچ دی تو ۱۸سامی بهتره

f.khabiry

مشخصا من طرفدارش نیستم…به نظرم زیاد جالب نیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)