حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ساعت سامسونگ گیر اس ۲ کلاسیک، ساعتی محبوب برای عاشقان مد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

از مهر امسال که ساعت هوشمند گلکسی گیر اس ۲ سامسونگ برای فروش در ایالات متحده عرضه شد گلکسی گیر اس ۲ کلاسیک که بر پایه تایزن استوار شده گرانترین ساعت بازار بوده است و با قیمت ۳۴۹ دلار قیمتی همپای رقیب خود یعنی ارزانترین مدل اپل واچ داشته است. همیشه عاشقان مد به دنبال محصولات خاص هستند و این شرکت هم برای مد مدل کلاسیک را طراحی کرده است اما چگونه برای ست کردن آماده می‌شود؟ با ترنجی در ادامه همراه باشید.

تفاوت گیر اس ۲ کلاسیک با مدل ساده سامسونگ گلکسی گیر اس ۲ که ۲۹۹ دلار قیمت دارد در طراحی است و یک مزیت برای مدل کلاسیک محسوب می‌شود که می‌توان همانند ساعت‌های مرسوم که با جنس‌های مختلف فروش می‌روند برای گیر اس ۲ کلاسیک بند انتخاب کرد.

برای درک بهتر این موضوع می‌توانید ویدیو تبلیغاتی زیر را تماشا کنید. تعویض بندهای گیر اس ۲ کلاسیک به‌سادگی انجام می‌شوند و این همانی است که کاربران انتظارش را داشتند. شما در مورد ساعت هوشمند چه انتظاراتی دارید آیا این مدل کلاسیک سامسونگ می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند یا سراغ دیگر ساعت‌های هوشمند و غیر هوشمند بازار می‌روید؟

[aparat]http://www.aparat.com/v/BGF5T[/aparat]

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-shows-us-how-to-customize-the-Gear-S2-Classic-with-traditional-watch-bands_id75123″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

تر.نجی جان خبر پیوستن جیم کلر به سامسونگ رو پوشش بدین

Ari khan

ساعت زیبایی هست از نظرم….ای کاش عمر باتری خوبی داشته باشه 🙁

amirooo

ساعت مچی های خوبی رو میتونید از این آدرس پیدا کنید من خودم خیلی با ساعت هوشمند حال نمیکنم ولی ساعت هوشمند هم دراه http://www.zanbil.ir/browse/wristwatch
B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی