حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم‌افزار‌های Office Mobile ٬ Mail و Calendar برای ویندوز ۱۰ موبایل بروز شدند

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت به سختی در حال تکاپو است تا سیستم‌عامل موبایلی خود را بهبود بخشد. او علاوه بر آن که توجه‌ زیادی نسبت به نسخه‌ی کامپیوتری ویندوز ۱۰ دارد نسخه‌ی موبایل را از یاد نبرده است و تیمی متخصص به رهبری Aul (از اعضای تیم توسعه‌ی ویندوز) در حال غنی سازی ویندوز ۱۰ موبایل هستند. با ترنجی همراه باشید.

مایکروسافت در حال تکاپو است تا ویندوز ۱۰ موبایل را هزچه زودتر به سرانجام برساند. ردموندی‌ها می‌دانند که بازار سیستم‌عامل‌های مبتنی بر تلفن‌های همراه بازار آشفته‌ای دارد و در صورتی که سریعا خود را در حد و اندازه‌ی رقبا نشان ندهند (برای آن‌ها شاخ و شانه نکشند) اپل و گوگل خیلی زود سهم این سیستم‌عامل را خواهد بلیعد. ویندوز ۱۰ موبایل روز به روز کامل تر می‌شود و در روز‌های گذشته شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی ۱۰۵۴۹ ویندوز ۱۰ موبایل بودیم. نسخه‌ای که علی‌الرقم عرضه نشدن برای تعدادی از اینسایدرها به دلیل مشکل بروزرسانی مستقیم از نسخه‌ی قبل دارای ویژگی‌های جالبی همانند امکان کوچک یا بزرگ‌ کردن اندازه فونت در سیستم‌عامل بود که موجب شد شاهد اجرای نسخه‌ی کامل مایکروسافت اج و اپلیکیشن ایمیل در گوشی‌های ۵٫۵ اینچی به بالا باشیم و این نشان داد که مایکروسافت تا چه حد خلاق است.

مایکروسافت امروز نرم‌افزار‌های Office Mobile ٬ Mail و Calendar را بروزرسانی کرد و قابلیت‌های کوچکی را به آن‌ها افزود. این بروزرسانی‌ها بیشتر بر روی رفع مشکلات قبلی (باگ‌ها) و بهبود عملکرد این سه نرم‌افزار تمرکز داشته‌اند و ویژگی خاصی به آن‌ها افزوده نشده است. در صورتی که مایل هستید تا این سه نرم‌افزار را به‌روز نمایید می‌توانید از لینک‌ها زیر اقدام کنید.

execlmail and calender

onedrive

powerpoint

word

 

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/office-mobile-mail-and-calendar-apps-updated-for-windows-10-mobile-devices/” target=”blank” background=”#159f84″]wmpoweruser[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com