حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

MagCable کابل شارژر مغناطیسی، باز هم اختراعی دیگر از کیک‌استارتر

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

کیک‌استارتر یک منبع جالب و سوال برانگیز است چون نمی‌توان تشخیص داد کدام ایده جالب به نتیجه مطلوب خواهد رسید حتی در پروژه‌هایی که محصول کاملا جدید باشد کسی نمی‌داند که آیا به موفقیتی که لازم است میرسد یا نه. اما بعضی از ایده‌ها به حدی جالب هستند که لیاقت کمک بیشتری نسبت به دیگران دارد و به نظر من MagCable همان محصول عالی است چون کمک زیادی به نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند و دیگر محصولاتی الکترونیکی خواهد کرد. در ادامه با ما همراه شوید تا بدانیم این محصول جدید چیست …

MagCable-Kickstarter-promises-magnetic-charging-for-almost-any-phone

این پروژه هم‌اکنون به کلی به اتمام رسیده و در آینده‌ی نه‌چندان دور قابل دست‌رس خواهد بود. ایده‌ای بسیار ساده بود شما می‌توانید سر-کابل‌شارژر مورد نظرتان که می‌تواند کابل لایتنینگ برای محصولات iOS یا کابل میکرو یو‌اس‌بی اندروید باشد را انتخاب کنید و آنها را به قسمت شارژر گوشیتان برای همیشه متصل بگذارید، که این می‌توانید گوشی شما را در مقابل هر‌گونه خطر احتمالی ناشی از شکستن سر-‌کابل‌شارژر در داخل گوشی در هنگام وصل یا بیرون آوردن شارژر مصون بدارد، که با کابل مغناطیسی دیگر کار شارژ گوشی را برایمان ساده‌تر خواهد کرد.

magcable-04

کابل فعلا برای همه‌ نوع گوشی ها همچون مدل‌های USB Type-c ساخته نشد است و اساسا در آینده شاهد پشتیبانی تمامی مدل‌های لازم در جهان تکنولرژی خواهیم بود. البته ناگفته نماند طول این سیم ۱ متر است و قسمت اتصال همیشه باید در گوشی بماند که دغدغه‌ی گم کردن آن هم خودش انکار‌ناپذیر است. به هر حال این محصول گواهینامه مخصوص MFi را از کمپانی اپل نتوانسته بگیرد و اکنون کارمندان اپل می‌گویند فعلا یک نگاهی به داخلش بیاندازیم بعد. به نظرم این می‌تواند انقلابی را در صنعت تکنوارژی مخصوصا قسمت شارژر ایجاد کند که این انقلاب بستگی به واکنش کاربران این محصول و همچنین نهایی شدن تصمیمی که آیا گوشی بی‌سیم شارژ شود یا باسیم تماما بستگی دارد.

در فروشگاه پیش‌فروش قیمت این کابل را ۱۲ تا ۱۵ دلار در نظر گرفته‌اند که از اواخر این ماه قابل دسترسی خریدارانش خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iman

نمیدونم حالا این چجوری شد جدید اما من ۱ سال پیش از اینا داشتم برا زد۱ :/البته اون به قسمت داک وصل میشد سرعت شارژ خوبی هم داشتم ! مارک هم نداشت اصن چینی بود فک کنم ۱۰ تومن خریده بودم :scratch: :scratch:

Ari khan

ایده جالبیه….. :yes:

m.s

درود
ایده ی خوبی هست ولی بهترش این میشه که تو بدنه خود گوشی ی هچین چیزی وجود داشت و بجای شارژ اصلی همچین چیزی تو پک گوشی بود و از این طریق شارژ میشد کلا اینجوری درگاه ارتباطی گوشی هم بسته نمیشد و مواقع ضروری براحتی در دسترس بود!
احتمالش هست در اینده با همچین محصولاتی روبرو بشیم

MAHDI_BM

الان دیگه خیلی دیره …
اون زمانی که پورت شارژر گوشیا متفاوت بود و واسه هر برند گوشی باید شارژر مخصوص خودشو وصل میکردی، یکی از آرزوهای همه این بود که شارژرا یه شکل بشن.
الان که به لطف همنوایی (و شاید اتفاقی) تلفن های هوشمند، همه شون از پورت میکرو یو اس بی استفاده می کنن، آرزوی همه اینه که از پورت استفاده نکنن.
توی این زمانی که بعضی از گوشیا پورت مگنت دارن و بعضیا هم از شارژر بی سیم استفاده می کنن، بعید می دونم این کابل بتونه موفق باشه.
این کابل بایست قبل از اینا ساخته می شد که الان بتونه به اوج خودش برسه … چون یقیناً به زودی از دور خارج میشه.
از طرفی، همون جور که گفتید، مشکل دیتای یو اس بی رو بیشتر میکنه. هم باید همراه گوشی باشه و هم گم نشه.

parsa saber

ایده ی خیلی جالبیه :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....