حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این‌ها زیبا‌ترین تلفن‌های هوشمند موجود با رنگ طلایی هستند

نوشته

8 سال قبل | 24 دیدگاه | ترنجی

دوره‌ای بود که رنگ‌های موجود برای تلفن‌های هوشمند به دو رنگ سیاه و یا سفید ختم می‌شد. اما امروزه شرایط کمی فرق دارد زیرا شرکت‌های مختلف با اضافه کردن رنگ‌های جدید قصد دارند سلایق بیشتری را پوشش دهند. یکی از این رنگ‌ها که طرفداران بسیار زیادی دارد، رنگ طلایی است. امروز قصد داریم به چند اسمارت‌فون با رنگ طلایی اشاره کنیم. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

HTC One M9

Gold-HTC-One-M9

رنگ طلایی در کنار بدنه فلزی بسیار زیباست و این موضوع برای One M9 و حتی نسل قبلش صدق می‌کند. همانطور که گفتیم این محصول همانند دو نسل قبلش دارای بدنه‌ای فلزی است که حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. One M9 دارای یک پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در کنار دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و بدنه تمام فلزی می‌باشد. باتری ۲۸۴۰ میلی‌آمپری، صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی و قیمت ۵۰۰ دلار را هم مد نظر بگیرید.

Samsung Galaxy S6 / S6 Edge

Samsung-Galaxy-S6-Gold-Platinum.

پرچمداران نیمه‌ اول سال ۲۰۱۵ هم در این لیست حضور دارند. گلکسی اس ۶ و یا اس ۶ اج هردو دارای رنگ طلایی هستند که البته به دلیل جنس بدنه که از نوع شیشه است کمی حالت آینه مانند دارد. پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ در کنار صفحه‌نمایش ۵٫۱ اینچی QHD و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و البته سنسور اثر انگشت از ویژگی‌های این محصول است.

Huawei P8

Huawei-P8-in-gold

یک محصول زیبا با بدنه‌ای فلزی و باریک به‌رنگ طلایی؛ این‌ یک توصیف کوتاه برای هواوی P8 است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به پردازنده Kirin 930، صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی فول‌ اچ‌دی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپکسلی در جلو و باتری ۲۶۸۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. شاید مهمترین ویژگی این محصول برای عده‌ای از کاربران، قیمت مناسب نسبت به رقبا است.

LG G4

LG-G4-in-gold

بعد از معرفی دو پرچمدار موفق یعنی جی ۲ و جی ۳ اینبار نوبت جی ۴ است تا با ویژگی‌های جذابش به میدان بیاید. این محصول در دو مدل چرمی و پلاستیکی عرضه شده است. همانطور که می‌دانید رنگ طلایی این محصول از جنس پلاستیک است که دارای الگویی الماس مانند بر روی قاب پشتی دارد. شاید جنس پلاستیک مورد پسند هرکسی نباشد اما باید گفت که این محصول طراحی زیبایی دارد. صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی QHD در کنار پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۸ و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری از ویژگی‌های این محصول است.

ZTE Axon Pro

ZTE-Axon-Pro-in-gold

شاید بسیاری انتظار طراحی زیبایی از این محصول نداشته باشند اما باید ادغان کرد که این محصول طراحی بسیار خوبی دارد. دیگر مزیت این تلفن‌هوشمند جنس بدنه آن است که همانند برخی رقبا از فلز ساخته شده است که در کنار رنگ‌ طلایی زیبا است. صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی QHD، دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در کنار چهار گیگابایت حافظه رم از ویژگی‌های این محصول است.

Samsung Galaxy Note 5 / Galaxy S6 Edge Plus

Gold-Samsung-Galaxy-Note5

حالا نوبت به پرچمداران نیمه دوم سال ۲۰۱۵ می‌رسد. دو فبلت زیبا و با کیفیت سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس از محصولاتی هستند که دارای رنگ طلایی می‌باشند. همانند پرچمداران نیمه اول این شرکت، این دو محصول از جنس شیشه‌ هستند که طراحی جذابی هم دارند. صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی QHD، پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ در کنار چهار گیگابایت حافظه رم و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی از ویژگی‌های این دو محصول است. فقط فراموش نکنید که گلکسی نوت ۵ دارای قلم و گلکسی اس ۶ اج پلاس دارای صفحه‌نمایشی با حاشیه‌های منحنی است.

Apple iPhone 6S / iPhone 6S Plus

iPhone-6s-Plus-in-gold

بالاخره نوبت به پرچمداران جدید اپل رسید. احتمالا می‌دانید که اپل برای اولین بار از این رنگ در آیفون ۵ اس استفاده کرد، حال پرچمداران جدید نیز از این رنگ استفاده می‌کنند. البته اپل در کنار رنگ‌های قبلی، رنگی جدید به‌نام Rose Gold را نیز اضافه کرده است. هر دو آیفون جدید از ویژگی‌هایی مانند دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فیلمبرداری ۴K، پردازنده A9 با دو گیگابایت حافظه رم، باتری و جنس بدنه بهبود یافته و فناوری لمس سه‌بعدی برخورداند. تنها تفاوت این دو محصول بر سر سه چیز است: اندازه صفحه‌نمایش، طول عمر باتری و لرزشگیر اپتیکال که در آیفون ۶ اس وجود ندارد.

Sony Xperia Z5 / Z5 Compact / Z5 Premium

Gold-Sony-Xperia-Z5-Premium-and-Z5

تا به‌ اینجای کار بحث بر سر رنگ طلایی بود اما به نظر سونی مایل است کمی متفاوت عمل کند. هر سه محصول جدید سونی دارای رنگ مسی هستند که در بین دیگر رنگ‌های این محصولات بسیار زیبا و چشم‌نواز است. هر سه محصول از ویژگی‌هایی مانند پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در کنار سه‌ گیگابایت حافظه رم، دوربین ۲۳ مگاپیکسلی و بدنه‌ای ضد آب از جنس شیشه برخوردارند اما تفاوت‌هایی نیز وجود دارد. اکسپریا زد ۵ کامپکت دارای یک صفحه‌نمایش ۴٫۶ اینچی از نوع HD است، جایی که اکسپریا زد ۵ دارای یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی فول‌ اچ‌دی و اکسپریا زد ۵ پریمیوم دارای یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی ۴K است.

نظر شما چیست؟ به‌نظر شما کدام یک محصول زیباتری است؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Best-gold-colored-smartphones-2015_id74622″ target=”blank” background=”#159f84″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rock

فقط سونی Xperia Z5 Premium از همه خوشگل تره :heart: B-)
البته زیباترین و خوش رنگترینش کروم هست B-)

hojjatoskouie

این نظر شخصی شماست .
ممکن نظر بقیه فرق داشته باشه 😉

Rock

نظر بقیه ۲ قرون هم نمیرزه

فقط و فقط SONY XPERIA Z5 Premium

hazhparsa

به ترول های سونی غذا ندهید!
(نیچه)

Rock

بی صدا Mute

riofarina

اچ تی سی بدون شک زیباترینه :heart:
بقیه مشترکا دوم میشن :rose:
البته بنظر من خاصترین و زیباترین گوشی
http://assets.hardwarezone.com/img/2015/08/Zenfone_2_256gb_colors_0.jpg

SONY 1946

واقعا سونی در زیبایی حرف اول میزنه،چه رنگ مسی Z3 plus که واقعا زیباست و هم رنگ طلایی اعضاء Z5 که واقعا طلایی خاصی هست و واقعا زیباست و همچنین به این مجموعه برترین دوربین تلفن های هوشمند جهان اضافه کنید :rose:

SONY

اگر خوش رنگترینها رو میگفتن رنگ کروم زی۵ پرمیموم حرف اول و آخر رو بین تمامی گوشی ها میزد

REZA

اچ تی سی خیلی قشنگه،باید از نزدیک نگاش کنیم تا بفهمیم چقد خوبه،حتی موقع کار کردن باهاش هم از قشنگیش لذت میبریم،من خودم دارم که میگم.واقعا با روح و روان ادم بازی میکنه این طراحی،خیلی خوشدسته فک کنم تو این گوشیا ال جی هم خوش دست باشه.ولی پشت تخت من خوشم نمیاد.

Moji

Nokia Lumia 830 white/gold – Special edition

Ari khan

بغیر از جی۴ بقیه اشون خیلی زیبان از نظرم :yes:

amir Narimnpour

داداش سلیقس
ولی من خودم طراحی جی۴ رو ا بیقیه بیشتر دوس داشتم و همچنین اچ تی سی

Ari khan

صدالبته سلیقه ایه امیرخان….دقت کنین منم گفتم از نظرم 😉 :yes: :rose:

Goodi

Htc عالیه . عاشق طراحیشم.

seven sadra

z5 از بقیه شیک تره
البته به نظرم رنگ کروم Premium از طلایی هم خوشکل تره

mostafasaeedix

چن ماهی ایفون ۶ طلایی داشتم واقعا عالی بود .
رنگ طلاییش فوق العاده بود ولی کلا خوشم از گوشی گه جلوش سفید باشه نمیاد:|
سلطان رنگ ها همون space gray ایفونه 😉

SAMAN_H

اول m9 بعد هم Z5 خیلی شیک و زیبا هستند

nimacr7

من همه گوشیارو به جز zte از نزدیک دیدم تو فروشگاه خودم طرفدار سامسونگم اما باید بگم htc one m9 از لحاظ زیبایی واقعا بهتره و فاصله داره با بقیه

AliPC

به نظرم تو خاص ترین رنگا رنگ کروم z5p و رنگ گل رز آیفون ۶s از بقیه خاص تر باشه

Ali.R

زیباترین گوشی ها : ام۹ و ام۸

bvb

واقعا اچ تی سی طراحیش خیلی قشنگتره باید از نزدیک دیدش تا فهمید طراحی یعنی چی البته طراحی یه موضوعه سلیقه ای هست شاید کسایی ام۹ خوشش نیاد که من بهشون میگم بد سلیقه(با حفظ احترام) نکیا لومیا ۹۳۰ گلد هم با بدنه مشکیش اگه حساب میشد واقعا قشنگ بود فریم طلایی دورش روح و روان آدنو به بازی میگرفت هر چند سری ۹۳۰ و ۸۳۰ واقعا زیبا بودن جا داشت یه نماینده ازشون میزاشتید

Moazez

فقط و فقط z5premium

HAMID3D

M8 اول بعد M9

nima moradi

siteton kheyli janeb daranas
akhe sony z5 taze moarefi shode bayad tah matlab bezari?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs