حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر دیگری از HTC One A9 لو رفت؛ اسنپدراگون ۶۱۷، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

شب گذشته، شاهد لو رفتن تصویری از HTC One A9 در رنگ سفید بودیم و صبح امروز نیز تصاویر بیشتری از این گوشی در رنگ‌های مختلف منتشر شد. امروز، تصویر جدیدی از HTC One A9 منتشر شده است که مجهز شدن این گوشی به اسنپدراگون ۶۱۷، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی را تایید می‌کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

چند روز پیش، مشخصات HTC One A9 از سوی Evan Blass لو رفته بود. طبق مشخصات لو رفته، این گوشی، یک دستگاه میان‌رده خواهد بود. تصویر لو رفته امروز، تایید می‌کنند که پردازنده‌ی HTC One A9، اسنپدراگون ۶۱۷ خواهد بود. اسنپدراگون ۶۱۷ دارای هشت هسته و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۴۰۵ است. این تصویر، همچنین تایید می‌کند که این گوشی به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل (تراکم پیکسلی ۴۴۱ppi) مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی اشاره کرد.

a9 (1)

احتمالا این گوشی به یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی سونی، دوربین جلوی ۴ مگاپیکسلی Ultrapixel، اسکنر اثرانگشت در جلو و یک باتری ۲۱۵۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد. Blass می‌گوید که HTC One A9، در رویداد رسانه‌ای اچ‌تی‌سی که قرار است در ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) برگزار شود، معرفی نخواهد شد و ماه آینده، شاهد رونمایی از این گوشی در یک رویداد بزرگ خواهیم بود.

همچنین شایعه شده است که پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی با نام HTC O2 در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. این گوشی به صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت رم مجهز خواهد شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-One-A9-live-image-surfaces-Snapdragon-617-SoC-2GB-RAM-16GB-of-native-storage_id74031″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahyar Apple

وای خدا خیلی زشته!!!!! 😥

HAMID3D

خیلی زشته اچ تی سی چکار کردی با خودت
البته اچ تی سی پرچمدار ۵ اینچی وان ام ۱۰ رو هم خواهد داشت
O2 فکر کنم همون وان مکس ۲ باشه
امیدوارم اچ تی سی به طراحی خودش برگرده
🙁

pouya

غیر سونی از برند دیگه هم خوشم میاد اونم اچ تی سی 😉

ولی خب اگه اینه یکم خراب کرده بفکر یه گوشی درست و حسابی باش بیاد رقابت کنه

امیدوارم هیچ وقت خبر ورشکستگی اچ تی سی رو تو ترنجی نخونم :rose:

mohammadkhan

میگم ۶ اپلو دیدین ؟ جلوش سادس ولی وقتی تو دست میگیری زیباس پس از رو عکس نظر ندین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی