حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌ی جدید اچ‌تی‌سی وان ام ۹ پلاس و باترفلای ۳ به همراه وان ای ۹ (One A9) در ۷ مهر معرفی خواهند شد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

اچ‌تی‎سی در ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) رویداد مطبوعاتی را برگزار خواهد کرد و در آن از گوشی جدید خود با نام اچ‌تی‌سی وان ای ۹ رونمایی خواهد کرد اما به نظر می‌رسد که علاوه بر اچ‌تی‌سی وان ای ۹، این شرکت از دو گوشی دیگر نیز رونمایی خواهد کرد. به گفته‌ی LlabTooFeR@، اچ‌تی‌سی از نسخه‌ی جدید اچ‌تی‌سی وان ام ۹ پلاس رونمایی خواهد کرد که در سراسر جهان عرضه خواهد شد اما این شرکت، گوشی دیگری را با نام اچ‌تی‌سی باترفلای ۳ معرفی خواهد کرد که تنها در چین عرضه خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) ما احتمالا با دو دستگاه روبرو خواهیم شد: باترفلای ۳ (Butterfly 3) برای بازار محلی چین و اچ‌تی‌سی وان ام ۹ پلاس (+HTC One M9) به‌روزرسانی شده.
— LlabTooFeR (@LlabTooFeR) September 21, 2015

پیش از این، مشخصات شایعه شده‌ی اچ‌تی‌سی وان ای ۹ نیز منتشر شده بود. انتظار می‌رود این گوشی به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ مجهز شود و احتمالا وان ای ۹ با یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت ارتقاء از طریق اسلات کارت microSD عرضه خواهد شد.

از دیگر مشخصات وان ای ۹ می‌توان به دوربین ۴ مگاپیکسلی HTC Ultrapixel در جلو و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب اشاره کرد که به حسگر BSI و OSI مجهز خواهد شد. سیستم‌عامل این گوشی به صورت پیش‌فرض، اندروید ۶٫۰ مارشمالو خواهد بود.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/htc-one-m9-butterfly-3-to-be-announced-with-htc-one-a9-29th-september-22-09-2015/” target=”blank” background=”#159f84″]Geeky Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HG

امیدوارم اچ تی سی پرچمدار خوبی معرفی کنه و با توجه به استفاده از پردازنده مدیاتک قیمت خوبی داشته باشه.

حسین

A9 پرچمدار نیست !!! شاید بشه این M9+ بروز رسانی شده رو پرچمدار حساب کنیم ولی اصل کار اون O2 هست که تا اسفند باید منتظرش بود !!!

amir N

امیدوارم موفق شه خداییش اصالت اندروید اچ تی سیه

no bias

ام ۹ پلاس اگه یه پردازنده ی گرافیکی خوب داشت پرفکت ترین گوشی می شد تنها مشکلاتش دوربین و پردازنده ی گرافیکی بودن چون مشکل گرم کردنم نداشت اگه این بیاد کار تمومه پرفکت ترین گوشی بازار و همینطور با کیفیت ترین امیدوارم آلومینیومشم محکم تر بشه در مقابل خراش.

riofarina

دیروز یه m8 رنگ طلایی رز واسه یکی از اقوام گرفتم ۱۲۹۰ .واقعا عالیه دم htc گرم گوشی با آدم حرف میزنه.
الان دیگه تمام کوشی ها در یک حد هستن و تفاوت اندکی با هم دارن و بنظر من تنها عامل تاثیر گذار قیمت و زیبایی و باتری هست.
بغیر نوت که به خاطر قلمش با بقیه حسابش جداست بشخصه بقیه برندها گوشیاشون تقریبا در یک حد هستن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی