حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر منتسب به میزو پرو ۵ (Meizu Pro 5) لو رفت

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

میزو پرو ۵، گوشی بالارده‌ی جدید این شرکت است که به زودی معرفی خواهد شد. مدیران شرکت میزو، اطلاعاتی را از این گوشی در صفحه‌های Weibo منتشر کردند و چند روز پیش، شاهد منتشر شدن تصاویر بسته‌بندی میزو پرو ۵ بودیم. امروز، تصاویر منتسب به میزو پرو ۵ منتشر شده‌اند که این گوشی را درحال اجرای اندروید نشان می‌دهند. این تصاویر از حساب Weibo شخصی منتشر شده‌اند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

Is-this-the-Meizu-Pro-5 (1) Is-this-the-Meizu-Pro-5 (2)

Is-this-the-Meizu-Pro-5

میزو پرو ۵ به یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده که دارای تراکم پیکسلی ۳۸۶ppi است. انتظار می‌رود پرو ۵ به یک پردازنده‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ مجهز شود که دارای هشت هسته ۲٫۱ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mail-T760 است. به احتمال زیاد، نسخه‌ی دیگری از این گوشی با پردازنده‌ی ده هسته‌ای مدیاتک MT6797 نیز عرضه شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‎‌سازی داخلی، دوربین عقب ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. سیستم‌عامل پیش‌فرص میزو پرو ۵، اندروید ۵٫۱٫۱ است که Flyme 4.5 را اجرا می‌کند.

میزو پرو ۵ در Geekbench، امتیازات خوبی را بدست آورده است. طبق بنچمارک‌ لو رفته‌ی میزو پرو ۵، این گوشی در آزمایش تک هسته‌ای، امتیاز ۱۵۵۰ و در آزمایش چند هسته‌ای، امتیاز ۵۵۹۳ را بدست آورده که بالاتر از سامسونگ گلکسی نوت ۵ است.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Pictures-allegedly-showing-the-Meizu-Pro-5-surface_id73884″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پارسا

دوستان میدونم بی ربطه.ولی کسی از سرنوشت طرح ریجستری خبر نداره.اگه کسی میدونه لطفا اطلاع بده
ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی