حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرورگر مایکروسافت اج به ایکس‌باکس وان خواهد رسید

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

مرورگر جدید مایکروسافت را مایکروسافت اج می‌نامیم. این مرورگر تواسنته است در ویندوز ۱۰ چه برای سیستم های شخصی و چه برای اسمارت‌فون ها به عنوان یکی از بهترین مرورگر ها شناخته شود زیرا در عملکرد ظاهر و باطنی سرعت بسیار بهتری پیدا کرده به همین دلیل مایکروسافت قصد دارد تا این مروگر را در اکوسیستم خود بیشتر جا بیاندازد. در ادامه همراه باشید.

این مورد توسط توییتر مایکروسافت تایید شده است. در صجبت های نقل شده از Mike Ybarra مایکروسافت تمایل زیادی دارد که اکوسیستم بین دستگاه های مایکروسافتی را قوی تر کند. بدین منظور علاقه زیادی دارد که ایکس باکس با ویندوز ۱۰ تعامل زیادی داشت. به عنوان یکی از راه های این تعامل می‌توان به وجود مرورگری مشترک اشاره کرد.

در ماه نوامبر ایکس باکس وان اپدیت بزرگی را دریافت می‌کند. به احتمال زیاد در همین آپدیت که قرار است عرضه شود، شاهد اضافه شدن مروگر جدید مایکروسافت نیز خواهیم بود. معلوم نیست از نظر ظاهری چه تفاوت هایی خواهند داشت اما یکی از قابلیت هایی که وجود ان می‌تواند خیلی جالب باشد، همگام سازی ایکس باکس شما با محتویات مروگر بر روی اسمارت فون یا سیستم شخصی است. یعنی هر چه بر روی نسخه اسمارت‌فون ان مشاهده کردید را به راحنی به ایکس باکس وان منتقل کنید.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/09/edge-browser-coming-to-xbox-one/” background=”#5ab28d”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sasan Entezari

جالبه همه چی رو به هم وصل کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....