حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت بینگ بهبودیافته و مرورگر اج مبتنی بر OpenAI را رونمایی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

پس از سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری اخیر مایکروسافت در OpenAI، این شرکت اکنون در حال بازسازی موتور جستجوی Bing و مرورگر Edge با نسل بعدی مدل OpenAI است. در همین راستا امروز مایکروسافت بینگ بهبودیافته و مرورگر اج مبتنی بر OpenAI را رونمایی کرد.

بینگ بهبودیافته و مرورگر اج مبتنی بر OpenAI

موتور جستجو Bing و مرورگر Edge اکنون به زیرساخت OpenAI مجهز شده‌اند تا به جای اینکه تعداد زیادی لینک نتایج جستجو را به شما ارائه دهند، پاسخ‌های خلاصه‌ای به سؤالات جستجوی شما بدهند.

مایکروسافت همچنین در حال استفاده از مدل جدید هوش مصنوعی در الگوریتم جستجوی خود است و ادعا می‌کند که مدل جدید OpenAI مورد استفاده در Bing و Edge سریع‌تر، دقیق‌تر و توانمندتر از ChatGPT است.

موتور جستجو Bing صفحه نتایج جستجوی کلاسیک خود را حفظ خواهد کرد، اگرچه اکنون نتایج مرتبط‌تری را برای پرس‌وجوهای پایه ارائه می دهد. کاربران همچنین می توانند از بینگ بخواهند که سفر آن‌ها را برنامه ریزی کند، شعر بنویسد، کد را به زبان برنامه نویسی دیگری بازنویسی کند و موارد دیگر.

ویژگی جدید چت هوش مصنوعی یک نوار کناری را ایجاد می کند که در آن می توانید پرس و جوهای جستجوی کوتاه یا طولانی را تایپ کنید، پاسخ ها را دریافت کنید و سپس سؤال خود را تا زمانی که پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کنید، اصلاح کنید.

مایکروسافت اج همچنین با OpenAI بهبود داده می شود و کاربران می توانند اطلاعات متنی صفحه‌ای را که در حال مرور هستند به دست آورند. نوار کناری در Edge دارای برگه‌های چت، نوشتن، نمای کلی و اطلاعات سایت است.

کاربران گزینه هایی برای قالب بندی پاسخ های جستجو برای ایمیل، پست وبلاگ یا غیره خواهند داشت. کاربران همچنین می توانند طول پاسخ را از کوتاه تا متوسط و بلند تعیین کنند.

مایکروسافت همچنان در حال آزمایش Bing و Edge جدید مجهز به هوش مصنوعی است و قصد دارد نسخه عمومی را در هفته های آینده در کنار نسخه موبایل عرضه کند.

شما می‌توانید خلاصه این ارائه را اینجا ببینید:

نظر شما چیست؟ فکر می کنید مایکروسافت می‌تواند با این تغییرات خود را به رقابت بازگرداند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)