حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر دیگری از سامسونگ زد ۳ لو رفت

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

در طول چند ماه گذشته، شایعات زیادی از گوشی جدید تایزنی سامسونگ یعنی سامسونگ زد ۳ لو رفت. این گوشی تایزنی در آینده‌ای نزدیک از سوی سامسونگ معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد که سامسونگ، تولید انبوه این گوشی را در هند شروع کرده است و قصد دارد تا این گوشی را عرضه کند. امروز، تصویر دیگری از سامسونگ زد ۳ لو رفته است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در تصویری که امروز از سامسونگ زد ۳ منتشر شده، این گوشی شباهت بسیار زیادی به گوشی گلکسی A5 دارد. به نظر می‌رسد که این دو گوشی، دارای صفحه‌نمایش یکسانی هستند. گویا سامسونگ برای طراحی این گوشی از همان زبان طراحی سری A استفاده کرده است.

samsung-z3-tizen

انتظار می‌رود که این گوشی به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل، یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۱٫۳ گیگاهرتزی Spreadtrum با ۱٫۵ گیگابایت رم، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مجهز شود. تاکنون سامسونگ، گوشی‌های تایزنی خود را در چند کشور عرضه کرده است و انتظار می‌رود که سامسونگ زد ۳ در کشورهای بیشتری عرضه شود.

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/09/15/another-picture-of-the-samsung-z3-leaked/” background=”#5ab28d”]Sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی