حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عذرخواهی کارل پی، مدیرعامل وان‌پلاس به‌دلیل تاخیر در عرضه‌ی وان‌پلاس ۲ در آمریکای شمالی

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

کارل پی، بنیان‌گذار وان‌پلاس به دلیل تاخیر در عرضه‌ی دومین پرچم‌دار این شرکت یعنی وان‌پلاس ۲ از مردم عذرخواهی کرده است. ماه گذشته، وان‌پلاس اعلام کرد که فروش وان‌پلاس ۲ در آمریکای شمالی از ۲ الی ۳ هفته بعد شروع خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این هفته، عرضه‌ی وان‌پلاس ۲ در آمریکای شمالی (کانادا و آمریکا) شروع شد. عرضه‌ی وان‌پلاس ۲ در آمریکای شمالی، یک ماه پس از زمان اعلام شده توسط وان‌پلاس در این منطقه بود. کارل پی، نه تنها از مشتریان به دلیل تاخیر در عرضه‌ی وان‌پلاس ۲ عذرخواهی کرده، بلکه از کارمندان، همکاران و طرفداران وان‌پلاس نیز عذر خواهی کرده است. برای تیم این شرکت، این یک هزینه فرصت بزرگ بوده است.

مدیرعامل وان‌پلاس، اشاره‌ای به علت به‌وجود آوردن این تاخیر نکرده است. با وجود این واقعیت، کارل پی گفته است که این شرکت قصد دارد تا فروش وان‌پلاس ۲ را برای یک ساعت در آینده‌ای نزدیک باز کند.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/oneplus_ceo_carl_pei_apologizes_for_the_oneplus_2_delay-news-13971.php” background=”#5ab28d”]GSMARENA[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

وای چقدر خشگله این گوشی. فقط حیف حیف که ۸۱۰ انداخت روش، کاش این کار و نمیکرد، اگه مدیاتک مینداخت حتما گزینه اصلی بعدیم بود برای خرید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی