حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب نکسوس ۵X در آمازون برای فروش قرار گرفت؛ بالاخره نمایی بهتر از جلوی این دستگاه مشاهده شد!

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

گوگل در روز هفتم مهر ماه، دو دستگاه‌ نکسوس جدید معرفی خواهد کرد؛ اطلاعات زیادی از این دو دستگاه در دسترس است. شایعاتی که همیشه قبل از معرفی نکسوس‌ها منتشر می‌شوند، حالتی رسمی دارند و گوگل تنها در یک روز مشخص به آن‌ها رسمیت می‌بخشد! حال وبسایت آمازون، یک قاب را برای نسل بعدی نکسوس ۵ برای فروش گذاشته است. طی تصویری که از این قاب منتشر شده، می‌توان نسل بعدی نکسوس ۵ را در نمایی جدید هم مشاهده کرد. در ادامه با ترنحی همراه باشید.

همانند نکسوس ۵ قبلی، رنگ سفید این دستگاه، تنها قاب پشتی را در بر گرفته و جلوی دستگاه سیاه است. دو اسپیکر، همانند اسپیکرهای نکسوس ۶، در جلوی دستگاه وجود دارند. گوگل به صورت رسمی اعلام کرد که ۲۹ سپتامبر (هفتم مهر)، روز معرفی دو نکسوس جدید خواهد بود و پیش فروش این دو دستگاه از روز ۱۳ اکتبر یعنی دقیقا ۲ هفته بعد و روز ۲۱ مهر، شروع خواهد شد.

5x-a

قاب‌هایی که برای نکسوس ۵X در آمازون قرار گرفته‌اند ساخته شده توسط Ringke Fusion هستند و کسانی که این قاب را سفارش دهند، می‌توانند آن را با ۶۰ درصد تخفیف و با قیمت ۱۱٫۹۹ دلار دریافت کنند. زمان تحویل هم احتمالا روزهای ۱۳ الی ۱۵ ماه آینده خواهد بود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Case-for-Nexus-5X-appears-on-Amazon_id73612″ background=”#5ab28d”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

آقا خبر جدید رو بزارین اچ تی سی آ۹ با پردازنده x20 مدیاتک غوغا کرده !!!

Master of Puppets

ینی دهن ال جی و گوگل سرویس آخه این چه طراحیه
به خدا نکسوس ۵ قبلی خیلی شیک تره
واقعا از ال جی انتظار نداشتم
امسال دیگه نکسوس نمیشه خرید اون از هواوی که کلن هیچی اینم از ال جی با این طراحیش :negative: :negative: :negative:

mostafasaeedix

چرا اینقد زشته این ؟ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....