حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکسوس ۵X و هوآوی نکسوس ۶، از سیزدهم ماه اکتبر (۲۱ مهر) برای پیش‌خرید قرار می‌گیرند

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

گوگل در روز هفتم مهر، دو دستگاه نکسوس جدید معرفی خواهد کرد که اطلاعات زیادی هم از آن‌ها داریم؛ در طی دو ماه اخیر، این دو دستگاه، حجم زیادی از شایعات را به خود اختصاص داده‌اند که البته بعضی از آن‌ها، مانند روز معرفی این دو دستگاه، به رسمیت رسیدند. نکسوس ۵X، نسل دوم نکسوس ۵ که در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، دوباره از راه می‌رسد. هوآوی هم قصد عرضه نسل دوم نکسوس ۶ را دارد. گفته شده بود که نکسوس ۵X قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار و نکسوس ۶، قیمتی در حدود ۶۰۰ دلار خواهند داشت. حال نیز خبری در رابطه با پیش‌خرید قرار گرفتن این دو نکسوس در ۲۱ مهر، منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اطلاعات زیادی از این دو نکسوس داریم؛ نکسوس ۵X با صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی، اسنپدراگون ۸۰۸، ۳ گیگابایت حافظه رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو دستگاه و در حافظه‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. نکسوس هوآوی قوی‌تر از نکسوس الجی بوده و از اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌جوید. هنوز اطلاعاتی از دوربین این دستگاه منتشر نشده است اما انتظار می‌رود دوربینی قوی‌تر از نکسوس ۵X، حداقل از نظر اعداد پیکسل داشته باشد! صفحه نمایش نکسوس هوآوی، ۵٫۵ یا ۵٫۷ اینچ می‌باشد.

اطلاعاتی که در رابطه با باتری نکسوس ۵X منتشر شد، کمی عجیب بود؛ دستگاهی با این مشخصات و یک باتری تقریبا ۲۷۰۰ میلی آمبری، کمی خاطر طرفداران را آزرده می‌کند! البته یکی از دغدغه‌های همیشگی نکسوس‌ها، باتری آنان بود که در حال حاضر انتظار زیادی هم از این دستگاه نمی‌رود؛ به هر حال باید دید اندروید مارشمالو چه برنامه‌ای برای مصرف باتری دارد.

این دو نکسوس هر دو با اندروید مارشمالو و حسگر اثر انگشت عرضه خواهند شد. در روز ۲۱ مهر ماه، این دو دستگاه برای پیش‌سفارش قرار گرفته و کابران توانایی دسترسی به این دستگاه‌ را خواهند داشت.

با توجه به قیمت، مشخصات و صد البته، برندهایی که مسئولیت ساخت دو نکسوس جدید را دارند، آیا به نظر شما خرید نکسوس‌ها، در سال ۲۰۱۵، ارزش دارد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/lg-nexus-5-and-huawei-nexus-6-pre-orders-to-start-october-13th-08-09-2015/”]geeky-gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
violat

ارزش دارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....