حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل به توسعه‌دهنگان محیط جدیدی را برای شبیه‌سازی اندروید Auto ارائه می‌دهد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

امروز گوگل ابزار شبیه‌سازی جدیدی را به توسعه‌دهندگانی که قصد توسعه اپلیکیشن‌های مخصوص اندروید Auto را دارند، ارائه داد. در این محیط شبیه‌سازی جدید، تقریبا همه شرایط برای توسعه یک اپلیکیشن سازگار با اندروید Auto، آن هم در یک محیط مجازی، وجود خواهد داشت. این محیط شبیه‌سازی در کامپیوتر شما قابل اجرا خواهد بود و حس استفاده از اندروید Auto را به شما القا خواهد نمود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوگل در رابطه با این محیط شبیه‌سازی اینگونه بیان می‌کند؛

محیط شبیه‌سازی اندروید Auto که با نام Desktop Head Unit شناخته می‌شود ، قابل اجرا بر روی لینوکس، ویندوز و مک خواهد بود. شما با استفاده از این محیط می‌توانید نرم‌افزارهای خود را در اندروید Auto مجازی، تست و بررسی کنید. همچنین با راه‌اندازی این محیط، شما به دو سرویس شخصی این نسخه از اندروید یعنی، Android Media Browser و Messaging simulators، دسترسی کامل خواهید داشت.

گفته می‌شود این محیط از حالات شب و روز اندروید Auto پشتیبانی به عمل آورده و شما توانایی تست صدای ورودی و خروجی را به بهترین نحو ممکن خواهید داشت.

[su_button url=”http://www.androidcentral.com/google-gives-developers-new-desktop-head-unit-android-auto-emulation”]androidcentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
RNP

برنامه نویسی با eclips بهتره یا android auto ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....