حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کورتانا به اندروید، شخصیت و شوخ‌طبعی می‌بخشد!

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

نسخه بتای کورتانا چند روز پیش برای اندروید منتشر شد؛ منتقدین هم بیکار ننشسته و دست به نقد این نرم‌افزار در اکوسیستم اندروید زده‌اند. گفته می‌شود تفاوت زیادی بین این دستیار با گوگل ناو وجود دارد، تا حدی که شما از همان ابتدای استفاده از کورتانا، به این نکته پی می‌برید که گوگل ناو چقدر خشک با شما ارتباط برقرار می‌کرد! اولین تفاوتی که بین این دو دستیار قابل توجه است، درخواست جک می‌باشد؛ اگر شما از کورتانا درخواست جک کنید، با تعریف “یک” جک بامزه رو به رو خواهید شد؛ در حالی که در گوگل ناو، شما با چندین لینک از سایت‌های جک سر و کله خواهید زد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گفته می‌شود کورتانا به دستگاه اندرویدی شما شخصیت می‌بخشد؛ گویی شما با یک دستیار واقعی صحبت می‌کنید. همین ویژگی‌ها باعث شده است که کورتانا ارزش تبدیل شدن به دستیار اصلی شما در اندروید را داشته باشد. البته توجه داشته باشید که این نسخه از کورتانا هنوز در مرحله بتا قرار داشته و آنقدرها هم کامل نیست. برای مثال شما برای فرستادن پیامک توسط کورتانا، باید نام گیرنده و شماره تماس او را وارد کنید، درحالی که گوگل ناو اینکار را بدون اینکه حتی یک کلمه تایپ کنید، و تنها با صوت شما، انجام می‌دهد.

Users-can-be-greeted-with-headlines

برای کارهای مختلف دیگر، کورتانا منبع مشخصی برای ارائه اطلاعات دارد؛ مثلا وقتی شما قصد با خبر شدن از آب‌وهوا را داشته باشید، کورتانا اطلاعاتی که بینگ جمع آوری کرده‌است را به دید شما می‌رساند.

کورتانا در حال حاضر برای اندروید و گوگل پلی استور  در دسترس بوده، اما قبل از دانلود آن باید شرایط بتا بودن نسخه نرم‌افزار را قبول کنید.

Cortana-shows-a-personality-on-Android (1)

Cortana-shows-a-personality-on-Android

تعریف مستقیم بیوگرافی؛ قبلا باید به لینک مراجعه می‌کردید!

but-texts-require-you-to-type-in-the-name-of-the-recipient-and-the-message

هنوز کمی ناقص است؛ اما لذت بخش!

You-can-set-an-alarm...

دستیار واقعی!

Cortana-tells-a-joke

از چه موردی هم می‌ترسد!؛ قبلا احساسی در کار بود؟!

Cortana-answers-the-question-about-which-mobile-OS-is-the-best

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Cortana-brings-wit-and-personality-to-Android_id73025″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

خوبه دیگه…لذت ببرین……
ما وینفونیا چیزی نداریم دیگه به رخ بکشیم……حال کنین با حاجخانم کورتانا

Rhasta

:yahoo: عالیه :whistle:

یکی از دوستان نسخه بتارو نصب کرده بود ، خیلی باهاش حال کردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....