حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بزودی Outlook Mail با تغییراتی اساسی جانشین Outlook.com خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

با سرویس ایمیل محبوب مایکروسافت که احتمالا آشنایی دارید؟ همان اوتلوکی که از سال ۲۰۱۲ رسما هاتمیل را بازنشسته کرد و توانست که از همان نخستین روزها به محبوبیت قابل توجهی دست یابد و به تدریج جای پای خود را در میان غول‌های این بخش یعنی یاهو و جیمیل باز کند. این سرویس ایمیل از همان ابتدا با نام Outlook.com شناخته شد اما ظاهرا ردموندی‌ها در پی آن هستند که تغییر و تحولاتی بنیادین را در سرویس ایمیل محبوب خود بنا نهند. در ادامه با ما باشید.

شخصی با نام Ian S که یکی از کاربران فعال وبسایت Neowin است موفق شده که با نسخه‌ی بروز شده‌ی اوتلوک جدید کار کند و در فروم این وبسایت تصاویر و تجربیات خود را از کار با آن به اشتراک بگذارد. مایکروسافت برای اولین بار حدود دو هفته قبل آپدیتی اساسی را برای کاربرانی ارائه داد که اکانت آفیس ۳۶۵ را دارند و در آن از Exchange Online نیز بهره می‌برند.

در این جا خلاصه‌ای از آنچه در فروم مذکور اشاره شده است را تقدیم حضور شما دوستان همراه ترنجی می‌کنیم. شاید بسیاری از کاربران موفق به کار کردن با اوتلوک جدید نشده‌اند اما آنچه از که تصاویر و شواهد برمی‌آید باید خودمان را برای یک بروز رسانی اساسی و بزرگ در این بخش آماده کنیم و مایکروسافت سورپرایز دلچسبی را برای دوستداران خود به ارمغان آورده است.

screen_shot_2015-08-14_at_4.20.14_pm.png.91c2101d59efad6c0906c53266b08d75_story

تغییرات نسخه‌ی جدید سرویس ایمیل اوتلوک از این قرار است :

– رابط کاربری بهبود یافته با هماهنگی بهتر با ظاهر آفیس ۳۶۵
– رسما Outlook.com به Outlook Mail تغییر نام خواهد داد.
– سویچ کردن در بین اپ‌های مختلف تحت وب این شرکت مانند بینگ، MSN و سایر اپ‌ها به راحتی صورت می‌گیرد.
– نرم‌افزار تحت وب جدید Tasks به اوتلوک راه پیدا کرده است.
– سویچ کردن در بین نرم‌افزارهای مدیریت تقویم، مخاطبان و کارها (نرم‌‎افزار جدید Tasks) بسیار ساده‌تر از قبل شده و دیگر تب جدیدی را باز نخواهند کرد چرا همه یکپارچه شده و زیر چتر outlook.live.com/owa عمل خواهند شد.
– نرم‌افزارهای ایمیل، تقویم، مخاطبان و مدیریت کارها همگی تحت برند Outlook اجرا خواهند شد و دیگر مانند سابق شاهد ۴ نرم‌افزار تحت وب گوناگون نیستیم و در واقع همگی یکپارچه شده‌اند.
– اضافه شدن پوسته‌های جدید (New Themes)
– اضافه شدن Addins به نسخه تحت وب اوتلوک
– با کلیک کردن بر روی Addins منوی سمت چپ به حالت شناور درآمده و در هنگام ارسال ایمیل جدید در سمت راست صفحه به نمایش درمی‌آید.

capture.png.cfcc77acfd804d748642bed942c4ed8c_story

سایر تغییراتی که می‌توان نام برد بدین صورت است :

– با ارسال ایمیل جدید منوی پوشه‌ها محو نخواهد شد و به شکلی زیبا همچنان در دسترسی باقی خواهد ماند اما با شکل و شمایلی متفاوت.
– صفحه ورود و انتظار کامل تغییر کرده است.
– بخش تنظیمات اپ‌های مختلف یکپارچه شده و همگی در سمت راست صفحه به نمایش درمی‌آیند و حالت چندگانه‌ی کنونی رفع شده است.
– حالت Flags ایمیل‌ها را در بالا نگه نمی‌دارد و جای خود را به عمل پین کردن (Pin) داده است.

در حال حاضر Outlook for web جانشینی فوق‌العاده برای سرویس تحت وب اوتلوک(OWA) در آفیس ۳۶۵ به حساب می‌آید و هماهنگونه که گفته شد، Outlook.com به صورت کامل جای خود را به Outlook Mail خواهد داد و شاهد خانه تکانی اساسی در این بخش خواهیم بود. در نسخه‌ی جدید بر روی بهینه‌سازی‌های گسترده برای کاربران موبایل با رابط کاربری ساده و روان‌تر تاکید شده است.

هنوز مشخص نیست که مایکروسافت چه زمانی سرویس ایمیل جدید را برای تمامی کاربران اوتلوک عرضه خواهد کرد اما آنچه که مسلم است تیم تحت رهبری نادلا تغییراتی اساسی را به خود دیده و امسال این شرکت قصد دارد با یک خانه تکانی اساسی، تمامی محصولات خود را در بالاترین سطح ممکن بروز نگه دارد. شما در رابطه با تغییرات اوتلوک جدید چگونه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/from-the-forums-outlook-on-the-web-preview-first-impressions”]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چقدر جالب… هفته ی پیش ، بعد از دوسالو خورده ایی زدم اکانت ماکروسافتمو پاک کردم :scratch:
یه حس خیلی خوبی داشتم :yahoo: مثله همون حسی که کلا ویندوزمو پاک کردم :bye:

mohandes2m

انشاءالله که پسوند Outlook.com ایمیل هایمان بدون تغییر بمانند

Ari khan

مایکروسافت هم بیکار میشه اسم سرویس ایمیل اش رو عوض میکنه… :negative: :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...