حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌ی اندرویدی مرورگر مایکروسافت اج از حالت بتا خارج شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، مایکروسافت، مرورگر

طی ماه گذشته اعلام شد که مایکروسافت در نظر دارد تا نسخه‌هایی جدید از مایکروسافت اج را برای هر دو پلتفرم IOS و Android عرضه کند که پس از مدت کوتاهی، این مرورگر اینترنتی به شکل نسخه‌ی بتا برای گوشی‌های هوشمند عرضه شد. به هر حال اگر شما از آن دسته از کاربرانی هستید که از بتا‌های برنامه‌ها استفاده نمی‌کنید و یا از وجود آن خبر نداشتید، خبر خوب این است که این مرورگر از این پس از حالت بتا خارج شده و نسخه‌ی پایداری از آن عرضه شده است. با ترنجی همراه باشید.

این خبر در ابتدا توسط شخصی در انجمن Android Police مطرح شد که بر اساس آن، این اپلیکیشن پسوند نسخه‌ی Beta را از نام خود حذف کرده است. اما هنوز هم به دلایلی نامعلوم این مرورگر با نام Microsoft Edge Preview در گوگلی پلی در دسترس است. اساسا این نسخه از مرورگر اج برای کاربران اندرویدی تدارک دیده شده که از این آن در رایانه‌های شخصی خود نیز استفاده کرده و می‌خواهند که محتوا‌ها را در میان پلتفرم‌های مختلف مورد استفاده خود، همگام‌سازی کنند.

مایکروسافت اج هم‌اکنون در اندروید در دسترس است که باعث به وجود آمدن یک تجربه‌ی یکپارچه‌ای از مرور، برای کاربران آن در دستگاه‌هایشان می‌شود. محتوا و اطلاعات نیز در پس‌زمینه به شکلی یکپارچه همگام‌سازی خواهند شد که در نهایت کاربران می‌توانند در دستگاه‌های خود شاهد یک مرور بین پلتفرمی، بدون از دست دادن ذره‌ای از اطلاعات باشند. به هر جا که می‌خواهید بروید و ادامه‌ی کار خود را در هر یک از دستگاه‌های مدرنظرتان دنبال کنید (ویندوز 10 نسخه ی Fall Creators مورد نیاز است).

این اپلیکیشن رایگان است پس اگر از کاربران این مرورگر بر روی ویندوز 10 رایانه‌های شخصی خود هستید یا فقط به دنبال یک جایگزین برای مرورگر اینترنتی اسمارت‌فون خود هستید، این برنامه می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

 

نظر شما در رابطه با تلاش‌های مایکروسافت برای جذب کاربران بیشتر به سمت این مرورگر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

من نتونستم روی win8 نصب کنم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)