حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرورگر Microsoft Edge بروزرسانی جدیدی برای پشتیبانی از آیفون 10 دریافت کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، اخبار، مرورگر

مرورگر اینترنتی Microsoft Edge هم‌اکنون بیش از 1 میلیون بار از پلی استور گوگل دریافت و بر روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده که نشان از علاقه‌ی نسبی کاربران به استفاده از این مرورگر تقریبا جدید دارد. این دست‌آورد تنها یک هفته بعد از خارج شدن این برنامه از نسخه‌ی بتای آن حاصل شد. همچنین این برنامه در اپ استور اپل نیز در دسترس بوده و این شرکت قول پشتیبانی خوبی را از آن داده است. با ترنجی همراه شوید.

شرکت مایکروسافت اخیرا بروزرسانی را برای نسخه‌ی iOS این برنامه منتشر کرده که به آن کمک می‌کند تا به خوبی از صفحه نمایش آیفون 10 پشتیبانی کند. بخش‌های مختلف رابط کاربری این مرورگر هم اکنون می‌توانند که تمامی قسمت‌های صفحه نمایش آیفون 10، که از طراحی لبه به لبه بهره می‌برد را به شکل کامل پر کند. همچنین این برنامه به خوبی با ناچ  (notch) نه‌چندان خوش‌نام موجود در ناحیه‌ی بالایی صفحه نمایش این اسمارت‌فون هماهنگ شده است.

اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند، علاقه‌ای به استفاده از مرورگر دومی بر روی دستگاه خود ندارند و نصب و استفاده از آن را غیر ضروری می‌دانند. اما اگر شما می‌خواهید تا تجربه‌ی کار با مرورگر اینترنتی عالی و در کنار آن هماهنگی بی‌نظیری با نسخه‌ی PC را شاهد باشید، به شما مایکروسافت اج را پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه می‌توانید با استفاده از این لینک به نسخه‌ی iOS و از این لینک به نسخه‌ی اندروید این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

 

نظر شما در رابطه با استفاده از محصولات و برنامه‌های مایکروسافتی بر روی گوشی‌های هوشمند اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)