حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس گزارش‌های منتشر شده اپل امسال قصد رونمایی از آی‌پد ایر ۹٫۷ اینچی را ندارد!

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

به نظر شما آیا امسال آی‌پد ایر باز هم به‌روز خواهد شد؟ گویا سیاست های اپل کمی تغییر کرده است. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی چین، شرکت فاکسکان به عنوان تولید کننده بزرگ اپل امسال تنها دو سفارش دریافت کرده است. سفارش آی‌پد های ۱۲٫۹ اینچی و آی‌پد مینی ۴ تنها سفارشاتی برای تبلت اپل در چین تلقی شده که در ادامه با هم این مورد خواهیم پرداخت. همراه ترنجی باشید.

پیش‌بینی‌های انجام شده حاکی از این مورد است که انسال اپل قصد دارد تبلت ۱۳ اینچی خود را صرفا به عنوان تبلت پرچمدار شرکتش معرفی کند و رونمایی از آی‌پد های ۱۰ اینچی را به اوایل سال آینده موکول کند. از جهتی دیگر هم‌اکنون آی‌پد ایر ۲ از لحاظ فنی مشکل خاصی ندارد و هنوز هم جوابگو کاربر خواهد بود در نتیجه شاید با یک بروز‌رسانی کوتاه این موضوع نیز تمام شود.

بر اساس تصاویر لو رفته آی‌پد پرو اپل از ۴ بلندگو استریو به علاوه پورت USB Type-C بهره برده است. آنچه از تصاویر برداشت شد، اپل دستگاهی را معرفی خواهد کرد که همانند تبلت های هیبریدی باشد. یعنی امکان اتصال کیبورد های ثالث به دستگاه زیاد خواهد بود که بسیار لذت بخش است! هدف اصلی این تبلت ها، آموزشگاه و مراکز خاص (بهداشتی و درمانی) نام برده شده است.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Report-Apple-wont-release-a-new-9.7-inch-iPad-Air-this-year_id71577″ target=”blank” background=”#46bfb1″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Blue Tech

الان یکی تکلیف ما رو روشن کنه آیپد پرو برای عوام در دسترسه یا فقط برا اهداف خاص داره تهیه میشه!؟
اگه برای اهداف خاصه نمیشه که آیپد عادی رو نده و کلی فروشی که سرش میکرد و نکنه!؟
اگه برا همس چرا هی “هدف اصلی این تبلت ها، آموزشگاه و مراکز خاص (بهداشتی و درمانی) نام برده شده است” اینو ما میبینیم تو در و دیوار!؟
امید وارم بیا و موفق باشه من که خیلی دوسش دارم نیومده
فقط امیدارم که اونقدر که بعضی عکسا گفتن حاشیه نداشته باشه اطرافش
بعد دقیقا کیبور به چه درد میخوره!؟ والا سیرفیسهم داره از نظرم بیشتر بخاطر اینه که سیرفیس به یه لبتاپ نزدیکتره تا تبلت :unsure:

Dr.po

طبق شایعات قراره هم از آى او اس و هم از مک او اس پشتیبانى کنه،پورت usb سى هم اینو نشون میده،یعنى رقابت مستقیم با سرفیس،فقط امیدوارم به عنوان نسل اول تو پردازنده اش خسیس بازى درنیاره

از نظر من سرفیس هم واسه کاربران عادى مناسب نیست و با قیمت خیلى پایین تر میتونن محصولى تهیه کنن که نیازهاشونو برطرف کنه

Blue Tech

سیرفیس اصلا برا خیلیا مناسب نیست
یعنی طرف باید خیلی عشقه مایکی باشه
نه مثله دلیل تبلت خریدن خیلیا تفرحیه نه میشه تو اون سایز صفحه حرفه ای بود خیلی
تازه بیشتر استفادش با کیبوردشه که اوجوری فرقی با یه نوت بوک نداره

اههههه
مک و آی او اس با هم…
چی بشه!!! :yahoo:
پردازنده رو خوب بزنه دیگه حرفی واسه گفتن نمیذاره البته ما با اون بنچمارکی از نکسوز جدید دیدم ظاهرا باید منتظر یه تحول اساسی تو پردازنده ها باشیم امسال

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....