حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویندوز ۷ روی Asus Zenfone 2

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

ایسوس زنفون ۲ (Asus Zenfone 2) را با پردازنده اینتل اتم Z3580 (برای مدل ۴ گیگ رم) یا Z3560 (برای مدل ۲ گیگ رم) معرفی کرد. این ساخته ایسوس از حداقل قیمت ۱۹۹ دلار به بازار ارایه می شود و بنا بر مشخصات مختلف، قیمت متفاوتی دارد اما این قیمت برای مدل کف آن بسیار هم خوب می نماید و قابلیت های ارزشمندی را به شما می دهد. به جز این ارزشمند بودن دستگاه در برابر بهایی که برای آن می پردازید، قادر خواهید بود کارهای شگفت انگیزی را روی آن انجام دهید، مثلا اگر از اندروید خسته شدید و می خواهید روی موبایل خود کمی با ویندوز ۷ کار کنید، ایسوس زنفون ۲ این قابلیت را به شما می دهد.

pattern

زن فون ۲ به لطف پردازنده اتم از شرکت اینتل و البته توسعه دهنده های کنجکاو و بی آرام قرار XDA-Developer می تواند ویندوز ۷ را اجرا کند. Yua Ca Van ، توسعه دهنده ای که این کار را انجام داده است، می گوید همین روش برای نصب ویندوز ۸، ۸٫۱ و یا آخرین نسخه ویندزو یعنی ویندوز ۱۰ هم قابل استفاده است. در ویدیویی که خواهید دید، در اجرای ویندوز ۷، عملکرد قابل قبولی برای یک تلفن همراه هوشمند را شاهد هستیم. همانطور که حدس می زنید کلید اصلی انجام این پروژه در پردازنده اینتل است.

بدون هیچ سخن اضافه ای به سراغ تماشای این ویدیو می رویم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/dHb43[/aparat]

دانلود ویدیو به حجم ۱۴ مگابایت

به واقع این ویدیو و انجام چنین کاری هیجان انگیز است چرا که شما با کمی آشنایی به روش، می توانید ویندوز ۷ را توسط یک ماشین مجازی (virtual machine) ، روی موبایل خود نصب کنید. برای تجربه ویندوز ۷ کامل، روی موبایل آن هم در تجربه همراه خیلی جالب است. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/The-Intel-powered-Asus-Zenfone-2-was-hacked-to-run-Windows-7_id71374″ target=”blank” background=”#377431″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
navid.m

با موس وکیبورد باید کار کنیم؟

نارنج بیطرف

یاد HD2 htc بخیر چقدر عجیب بود این گوشی من تجربه فوق العاده ای باهاش داشتم
کلا اینطور اسمارت فون ها روح آدم و تازه میکنه…

quality-man

سلام دوستان خیلی وقت بود که دنبال همچین پستی می گشتم تا سوالم را مطرح کنم، می خواستم بدونم آیا امکان داره که روی تبلت های اندرویدی که از soc اینتل استفاده می کنند(x86) ویندوز ۸٫۱ ریخت. اگه کسی در این مورد اطلاعاتی داره به هم کمک کنه مثلا تبلت های ایسوس که از سی پی یو اینتل استفاده می کنه. البته نمی خوام بصورت ماشین مجازی باشه بلکه می خوام مثل خود اندروید مستقیم بالا بیاد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)