حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس شایعه توقف تولید سری زنفون خود را تکذیب کرد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | ایسوس

دو روز پیش گزارشی منتشر شد مبنی‌بر اینکه Zenfone 10 آخرین گوشی ایسوس از سری زنفون بوده و این شرکت دیگر برنامه‌ای برای عرضه مدل‌های جدید ندارد. بااین‌حال، امروز ایسوس با انتشار بیانیه رسمی، هرگونه شایعه پیرامون توقف تولید احتمالی سری زنفون خود را رد کرده است.

تکذیب شایعه توقف تولید سری زنفون ایسوس

ایسوس در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام می‌کند:

«مایلیم به شایعه‌ای که ASUS Zenfone 10 آخرین نسل این سری خواهد بود و خط تولید ASUS Zenfone تعطیل خواهد شد، رسیدگی کنیم. این خبر درست نیست. ما به دو سری اصلی تجارت گوشی خود یعنی ROG Phone و Zenfone ادامه خواهیم داد. ایسوس تعهدی قوی به کسب‌وکار و مشتریان گوشی‌های هوشمند خود دارد. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به گزارش درآمدی سه‌ماهه دوم ما مراجعه کنید. لطفاً منتظر محصولات 2024 ما باشید.»

تکذیب شایعه توقف تولید سری زنفون ایسوس

تکذیب شایعه توقف تولید سری زنفون ایسوس

طبق گزارش درآمدی سه‌ماهه دوم این شرکت، گوشی‌های ایسوس تنها 2 درصد از کل درآمد را در این دوره زمانی به خود اختصاص داده‌اند که در مقایسه با کمتر از 1 درصد در مدت مشابه سال گذشته، افزایش یافته است. به‌نظر می‌رسد ایسوس می‌خواهد روند رو‌ به رشد خود را ادامه دهد، حتی اگر کسب‌وکار گوشی‌های هوشمندش کمترین سهم را در ترکیب کلی محصولات این شرکت داشته باشد.

گزارش چند روز پیش حاکی از آن بود که ایسوس درحال تغییر ساختار داخلی شرکت است و درنتیجه این کار، بخش Zenfone را تعطیل می‌کند. انتظار می‌رفت کارکنانی که در این بخش کار می‌کنند با تیم ROG ادغام شوند. بااین‌حال، تأیید قاطع ASUS روشن می‌کند که سری پرچمدار کامپکت آن‌ها در آینده نیز ارائه خواهد شد. بیانیه آینده‌نگر این شرکت همچنین نشان می‌دهد که ایسوس درحال کار بر روی عرضه مدل‌های جدید Zenfone برای سال آینده و پس از آن است.

نظر شما درباره تکذیب شایعه توقف تولید سری زنفون ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی