حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحلیلگران انتظار سود قوی را برای سامسونگ در سال ۲۰۱۵ دارند

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ در سال ۲۰۱۵ با معرفی دو پرچمدار خود با نام‌های S6 و S6 edge قصد غوغا در بازار فروش تلفن همراه را داشته و دارد. انتظار سهام‌داران سامسونگ از این دو گجت پرچمدار چیزی در حد معجزه است و منتظر رخ دادن تغییرات بزرگ در نمودار سود‌دهی شرکت هستند.

با ترنجی همراه باشید…

سال ۲۰۱۴ سال خوبی برای بخشی از اهالی سئولی نبود. آمار فروش آن‌ها پایین تر از حد انتظار بود٬ سهام آن ها در حدود ۶ درصد کاهش پیدا کرده بود و انتقادات بسیاری متوجه سیاست‌های سامسونگ بود. از جمله انتقاداتی که به سامسونگ وارد ‌می‌شد٬ استفاده از پلاستیک به جای فلز بود. شاید جنس پلاستیک گوشی‌های سامسونگ از نوع مرغوب و اعلا بود اما یک نوع هجمه‌ی عجیب علیه این اقدام سامسونگ در سطح جهانی به راه افتاده بود. در حالی که شرکت رقیب و هم‌وطن خود (الجی) نیز از پلاستیک استفاده می‌کرد اما انتقادات نسبت به الجی در این‌باره بسیار کمتر از سامسونگ بود. مدیران و طراحان سامسونگ ندای کاربران خود را خوب شنیدند و به این نتیجه رسیدند که دیگر لجبازی بس است و باید از موادی دیگر در ساخت تلفن همراه استفاده کرد. در تفکر آن‌ها٬ ترکیبی از فلز و شیشه عالی به نظر می‌آمد و این ترکیب محکم و شیک را در دو نماینده‌ی اصلی خود در نیمه‌‌ی اول سال ۲۰۱۵ به‌کار بردند.

SM-G925IZDAKSA-625537-0

در هنگام معرفی خانواده S6 ٬ بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی کردند که این دو برادر فروش بالایی را تجربه خواهند کرد و سود قوی و بالایی را برای شرکت به ارمغان خواهند آورد. براساس تحلیل ۳۹ کارشناس٬ سامسونگ سود عملیاتی ۶٫۴ میلیارد دلار را برای سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ به دست خواهد آورد. این مقدار بسیار شبیه به سود عملیاتی فرودین تا خرداد ۱۳۹۳ (از ماه آوریل تا ژوئن ۲۰۱۴) است. همچنین از این تعداد تحلیل‌گر٬ ۲۰ موسسه در ۳۰ روز اخیر انتظار خود را از سود عملیاتی سامسونگ در حدود ۳٫۹ درصد کاهش داده‌اند.

samsung-digital-city

ساختمان اصلی سامسونگ در پاییتخت کره جنوبی

پس از اعلام آمار سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه اول ۲۰۱۵ ٬ آماری در حدود ۶٫۲۲ میلیارد دلار برای سه ماهه دوم سال پیش‌بینی می‌شد اما ظاهرا نباید انتظار بیشتری داشت و باید منتظر اتفاقی باشیم تا این آمار با یک ۷ آغاز شود. سامسونگ هنوز هم امیدوار است تا با فروش خوب S6 edge بتواند نمودار ها را رو به بالا بیشتر سوق دهد.  هنوز هم بسیاری کارشناسان٬ سال ۲۰۱۵ را سال بازگشت سامسونگ می‌دانند. جالب است بدانید که گمان می‌شود سود عملیاتی سامسونگ برای سال آتی٬ چیزی در حدود ۲۴٫۷ میلیارد دلار است. انتظار می‌رود با عرضه‌ی s6 edge plus در آمد بیشتری عاید سامسونگ گردد و اوضاع بهتر از قبل شود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Analysts-expect-Samsung-to-report-solid-profit-growth-for-2015_id71209″ target=”blank” background=”#377431″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
K.m

ایووووول،خووووشماااان آمد :yahoo:
کارش درسته سامسونگ

milad7

این است قدرت سامسونگ…ورشکسته ها هرچی میخوان بگن،بذار بگن!!! :yahoo:

Ehsan.YZ

سامی داره دنیا رو میگیره :yahoo:

SAMSUNG 2015

از امسال تا قیامت (!) سال سامسونگه… :yahoo:

درود بی کران بر برترین برند فناوری. B-)

Abbas Askari

Samsung 2015
آپدیت لالی پاپ برای galaxy tab4 اومده

Ari khan

اقا سهامدارا عحب دارن خوشحالی میکنن!!!
خخخخخخ

monarch

:good:

mohsen

کاش منم یکی از اون سهامدارا بودم….

همینجوریشم نماینده معنوی این ابر کمپانی هستیم دیگه…

سود داره بالا میره…

The next is now….

chalton

سامسونگ روح بخش دنیای تکنولوژی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com