حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۵ دارای ویژگی “نوشتن در PDF” خواهد بود

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

تنها دو ماه تا رونمایی از گلکسی نوت ۵ سامسونگ زمان باقی مانده است و اطلاعاتی از گلکسی نوت ۵ لو می‌رود. هفته پیش بود که رندرهایی از کیس گلکسی نوت ۵ دیده بودیم و در کنار آن تصویر واضحی از این فبلت و کیس آن به بیرون درزکرده بود اما تاکنون اطلاعات بسیار کمی از تغییرات نرم‌افزاری سامسونگ می‌دانیم. امروز اطلاعاتی درباره قابلیت جدید نرم‌افزاری گلکسی نوت ۵ با نام “نوشتن در PDF” یا “Write on PDF” منتشرشده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در یک دفتر پتنت و نشان تجاری کشور آمریکا (USPTO) در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۵، سامسونگ تقاضای یک ویژگی جدید با نام نوشتن در PDF کرده بود. این پتنت می‌گوید که این تابع جدید، برنامه نرم‌افزاری کامپیوتری برای تلفن‌های موبایل، اسمارت‌فون‌ها، کامپیوترهای تبلت، پخش‌کننده‌های رسانه پرتابل و کامپیوترهای دستی است که کاربران را قادر می‌سازد تا حاشیه‌نویسی و اسناد PDF، تصاویر و فایل‌ها را ذخیره کنند.

عمل نوشتن صفحه سامسونگ (Samsung’s Screen Write function) اکنون یکی از ویژگی‌های محبوب در گلکسی نوت است و به شما اجازه می‌دهد تا در هر صفحه‌ای بنویسید و یادداشت یا دست‌خط خود را به عنوان یک اسکرین‌شات در گالری عکس محلی خود ذحیره‌ کنید اما نوشتن در PDFها در زمان، تاحدی سخت و مشکل است. ابتدا شما باید نوشتن صفحه با S-Pen را فعال کنید، یک تصویر از صفحه بگیرید و سپس در آن بنویسید. قابلیت نوشتن در PDF سامسونگ احتمالا به شما اجازه دهد تا مستقیما در صفحه بنویسید یا نوشتن صفحه برای انجام‌ را فعال کنید. در عوض، در تنظیمات، تابع را انتخاب می‌کنید و سپس مستقیما در PDFها می‌نویسید.

چیز دیگری درباره این قابلیت گفته‌نشده است اما فکر کنید که سری گلکسی با دریافت این ویژگی کاربردی هوشمندتر خواهند شد. سامسونگ، گلکسی نوت ۳ خود را که اکنون دوساله‌ شده است، با قابلیت Smart Select عرضه‌کرده بود که به شما اجازه می‌دهد تا متون و تصاویر را با هم “کلیپ‌بورد” کنید. سامسونگ همیشه سعی‌کرده است تا ویژگی‌های کاربردی و زیادی را به سری گلکسی نوت اضافه کند و قطعا قابلیت نوشتن در PDF از قابلیت‌های کاربردی موجود بر روی این سری محسوب خواهد شد.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/07/05/galaxy-note-5-to-have-write-on-pdf-feature/” target=”blank” background=”#377431″]SAMMOBILE[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ehsan.YZ

http://www.digitaltrends.com/mobile/most-samsung-galaxy-s6-owners-in-u-s-are-on-verizon-wireless-followed-by-sprint-and-att/
اقای ایزدی این خبر رو هم لطف کنید پوشش بدید ممنون :rose:

Ari khan

هر امکاناتی که میخواد داشته باشه؛فقط امیدوارم سامسونگ اون امکانات رو واسه نوت۳و۴ هم بیاره!!از این بابت سامسونگ همیشه کم کاری کرده :negative:

ali it

موافقم مثلا الان الترا پاور سیوینگ مد نداریم اندروییدم هنوز ۵٫۰ هست

Note Family

بازهم یک نوآوری و یک شاهکار از خانواده نوت سامسونگ … B-)

خانواده گالکسی نوت محبوب افراد خاص و خوشفکر که هر لحظه یک ایده جدید در افکارشون ظهور پیدا میکنه ! :rose:

50R05H

با برنامه pdf max همینکارا و میشه کرد

Amin Y

منتظرتم زودبیا نوت ۵ دوست داشتنی :heart: B-)

chalton

غول دنیای موبایل ❤️👏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی