حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی iQOO 10 احتمالا به این شکل است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، شایعات

مدتی‌است که درباره پرچمدار جدید برند آیکو می شنویم. انتظار داریم که شارژر ۲۰۰ وات با iQOO 10 Pro ارایه شود. همچنین تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ هم یک مشخصه قابل حدس برای چنین دستگاهی است. امروز رندر غیررسمی منتشر شده که به ما می‌گوید طراحی iQOO 10 احتمالا به این شکل است. به نظر می رسد آیکو ۱۰ واقعا طراحی جسوری دارد.

طراحی iQOO 10

طبق توییت جدید ice universe می بینیم که یک رندرغیررسمی منتشر شده است و وی آن را به آیکو ۱۰ نسبت می دهد. در نگاه کلی نسبت به این طراحی می توان گفت که جزیره دوربین و قاب دربرگیرنده آن واقعا بزرگ است. در حقیقت حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد قاب پشتی گوشی مربوط به منطقه با رنگ و جنس متفاوت است که این بخش جزیره دوربین را دربر دارد.

طراحی iQOO 10

طراحی iQOO 10

در جزیره دوربین شاهد ۳ دوربین هستیم که یکی از آن ها اندازه کوچکتری دارد. این مدل پایه سری آیکو ۱۰ است و احتمالا دوربین پریسکوپی برای آن ارایه نمی شود. یک فلاش LED کشیده وسط نیمه سمت راست این جزیره وجود دارد که نور آن احتمالا باید گرم باشد.

در بخش مقابل جزیره دوربین و روی بخش بالایی قاب پشتی، عبارت Gimbal Stabilization را می بینیم. ویوو که شرکت مادر iQOO است به ارایه لرزشگیرهای خیلی جذاب مشهور است. به نظر می رسد این ویژگی به آیکو هم می رسد.

جزئیات زیادی درباره این طراحی ارایه نمی شود. مثلا اینکه آن نوار کناری دور دستگاه که ضخامت قابل توجهی در این رندر دارد، از چه جنسی است. یا اینکه نمای جلویی از چه طراحی استفاده می کند. هر چند انتظار یک طراحی با سوراخ نمایشگر مرکزی برای دوربین سلفی را داریم اما اینکه نمایشگر دولبه خمیده اینجا هست یا نه اما مشخص نیست.

نظر شما درباره طراحی جسور iQOO چیست؟ فکر می کنید آیکو ۱۰ با آن جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)